Sqooter pisze:Witam
Problem masz ogromny , bo przecież płacisz za usługi i wywiązujesz się ze swych zobowiązań . A w zamian dostajesz tylko 30% jakości usługi . Może czas płacić tylko 30% ceny i ignorować monity do zapłaty . Każdy sąd przy takiej ilości materiałów jakie zgromadziłeś w formie nagrań stanie po twej stronie . A moze jakiś pozew zbiorowy o zwrot kosztów ?
Bo przecież płacąc abonament co miesiąc kupujcie sobie kupę problemów i utrapień ,
Wiemy wszyscy ,że telefon jest nie tylko do prowadzenia rozmów o pietruszce i balonikach ,jest też narzędziem pracy itd.
Pomyślmy tylko jak będzie wyglądało połączenie z centrum ratownictwa w razie wypadku , gdzie dyżurny będzie prubował dowiedzieć się o adres , czy poinstruować jak postępować z poszkodowanym .
Sprawę podjął już UKE, przesyłając moją reklamację do Polkomtela. Polkomtel w uproszczeniu całej korespondencji którą także otrzymałem od UKE wraz z telefonem od miłej Pani z UKE odpowiedział. Że ze względu na to że klient jest firmą (abonament mam na firmę) UKE nie ma prawa występować z moimi roszczeniami dotyczącymi zaprzestania świadczenia fatalnej jakości usług i przeniesienia mojego numeru do innego operatora, np. T-Mobile który jak widzę świadczy w mojej lokalizacji i wielu innych o niebo lepszą jakość usług głosowych 2G oraz 3G.
Gdybym był zwykłym "Kowalskim" mogę zerwać z Plus-em umowę za pośrednictwem UKE.
Będąc firmą mogę wytoczył Polkomtelowi sprawę sądową i domagać się na tej drodze swoich praw.
Śmiem twierdzić że codziennie jest coraz gorzej i to co się dowiedziałem od pewnego technika że nieopłacalne lokalizacje BTS są likwidowane lub wykorzystywane ponad siły jest prawdą. Gdyż teraz już w ciągu całego dnia nie można rozmawiać z nikim, gdyż charczy i rwie. Tak dzisiaj porozmawiałem sobie z synem który wyszedł do kolegi.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/483 ... _18_56.mp3
Poza tym od początku marca 2014 niezależnie od pory dnia przy pierwszej próbie wybrania / zainicjowanie połączenia w Olsztynie na Jarotach wyświetla się komunikat SIEC ZAJĘTA !!! Drugi, trzeci, czwarty raz jest możliwe zainicjowanie połączenia jednak trzeba biec do okna by nie stracić zasięgu.
6 kwietnia prowadziłem długą rozmowę z kuzynem ok. 43 minut idąc ul. Smerfów i Bajkową przy lesie mając przed dwa sobą BTS-y. Na 2G GSM nie można było prawidłowo rozmawiać. Gdy włączyłem na sztywno UMTS i pojawiła się ikona 3G podjąłem rozmowę, jednak w wielu momentach w rozmowie pojawiał się "charchot", trzaski, wiele słów było nie zrozumiałe.
Tak na mapce to wygląda i miejsce na dole po lewej
oznaczone zieloną linią gdzie się poruszałem 6.04.2014. Zgoda za mną był las więc tylko te dwa BTS-y mogły mnie obsługiwać.
Powiem tylko tyle że nie dziwi mnie fakt że sporo moich znajomych z Olsztyna przeszło do T-Mobile w ciągu ostatnich 2 m-cy. Poza tym jeżeli Play migruje z roamingiem do T-Mobile to chyba coś znaczy.
EDIT:
karoo pisze:Jeśli chodzi o sieć Plusa to ja dostrzegam następujące problemy:
1. Zbyt mała przepustowość radiolinii. Zobaczcie, że konkurencja stosuje światłowody.
2. Zaniechanie rozbudowy stacji UMTS2100
3. Sąsiednie stacje działają w różnych technologiach(jedna ma GSM/UMTS/LTE, a sąsiednia tylko GSM lub UMTS/LTE)
4. Brak nowych stacji(w nowych lokalizacjach)
100 % zgadzam się z Tobą…. szkoda …. tyle lat wierny klient od chyba 98 roku …. i takie cyrki.