Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
moja taryfa to mixPlus iv duo
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
mania783678119,
wszystkie zasilenia wynikające z umowy, zostały już zrealizowane?
wszystkie zasilenia wynikające z umowy, zostały już zrealizowane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
mania783678119,
jeżeli numer aktualnie jest w usługach Plus Mix, to nie ma możliwości zmiany Użytkownika (w Plus Mix nie ma cesji). Należy przejść do oferty Plus na Kartę. O tym jak tego dokonać, pisaliśmy np. w tych wątkach:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107899
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107029
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 699#p84608
Po takiej zmianie, będzie możliwość przerejestrowania numeru. Szczegóły we wcześniejszych postach.
jeżeli numer aktualnie jest w usługach Plus Mix, to nie ma możliwości zmiany Użytkownika (w Plus Mix nie ma cesji). Należy przejść do oferty Plus na Kartę. O tym jak tego dokonać, pisaliśmy np. w tych wątkach:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107899
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 99#p107029
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 699#p84608
Po takiej zmianie, będzie możliwość przerejestrowania numeru. Szczegóły we wcześniejszych postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 maja 2014, o 09:08
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
Dziękuję bardzo za udzielenie informacji,
niestety w salonie plusa poinformowali mojego brata, że nie znają procedury wyrejestrowania właściciela numeru na kartę. Gdy mój brat powołał się na odpowiedź na tym forum, to pracownik salonu stwierdził że nie może kierować się jakimiś opiniami z forum, a jego wiążą procedury. Proszę o wskazówkę jak w praktyce można zmienić właściciela numeru na kartę, bez fizycznej obecności obu osób w salonie. Bo w teorii niby gra, ale tej teorii Wasi pracownicy nie znają....
niestety w salonie plusa poinformowali mojego brata, że nie znają procedury wyrejestrowania właściciela numeru na kartę. Gdy mój brat powołał się na odpowiedź na tym forum, to pracownik salonu stwierdził że nie może kierować się jakimiś opiniami z forum, a jego wiążą procedury. Proszę o wskazówkę jak w praktyce można zmienić właściciela numeru na kartę, bez fizycznej obecności obu osób w salonie. Bo w teorii niby gra, ale tej teorii Wasi pracownicy nie znają....
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
carra,
jest to przekazanie wniosku do Departamentu Reklamacji z podpisem właściciela, pracownika i pieczątką punktu. W razie wątpliwości, pracownik może skontaktować się z Zespołem Wsparcia Sprzedaży.
jest to przekazanie wniosku do Departamentu Reklamacji z podpisem właściciela, pracownika i pieczątką punktu. W razie wątpliwości, pracownik może skontaktować się z Zespołem Wsparcia Sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
Czy komuś udało się wyrejestrować numer na kartę? Kiedy zapytałam paniusie w punkcie zrobiły oczy jak spodki "...nieee, no nieee da się" . Da się więc czy się nie da?
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
Czy można samemu napisać wniosek o wyrejestrowanie i złożyć go w punkcie czy salonie? czy jest jakiś wzór, który należy w salonie wypełnić? jesli tak to proszę wskazać na jakim druku można to zrobić - spróbujemy kolejnego podejścia, może w innym salonie, bo za pierwszym razem się nie udało-nie pomógł nawet telefon do zespołu wsparcia sprzedaży, tam też o takiej procedurze nie wiedzieli:(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
carra,
tak. W punkcie pracownik musi potwierdzić zgodność danych w systemie z dokumentem tożsamości Właściciela. Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, imię i nazwisko, adres. Na piśmie koniecznie musi być wyraźny podpis Właściciela oraz pieczątka i podpis sprzedawcy.
Wniosek należy wysłać faksem na numer 601102551 lub pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z opisem "Dane osobowe".
Edycja:
aktualny adres to Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZWPOK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa. Faks: 601102602.
tak. W punkcie pracownik musi potwierdzić zgodność danych w systemie z dokumentem tożsamości Właściciela. Wniosek powinien zawierać: numer telefonu, imię i nazwisko, adres. Na piśmie koniecznie musi być wyraźny podpis Właściciela oraz pieczątka i podpis sprzedawcy.
Wniosek należy wysłać faksem na numer 601102551 lub pocztą na adres: Polkomtel Sp. z o.o., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z opisem "Dane osobowe".
Edycja:
aktualny adres to Polkomtel Sp. z o.o., Dział Obsługi Klienta (ZWPOK), ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa. Faks: 601102602.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
Czy odpowiedź tak dotyczyła możliwości samodzielnego napisania wniosku, czy istnienia specjalnego formularza w salonie?
Jeśli sama przygotuję wniosek z wskazanymi danymi i wyślę go na nr faksu, czy musi być na nim pieczątka i podpis sprzedawcy? Czy dotyczy to tylko wniosku złożonego w salonie?
Jeśli sama przygotuję wniosek z wskazanymi danymi i wyślę go na nr faksu, czy musi być na nim pieczątka i podpis sprzedawcy? Czy dotyczy to tylko wniosku złożonego w salonie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
carra,
Musi zawierać podpis sprzedawcy i pieczątkę punktu.carra pisze:Jeśli sama przygotuję wniosek z wskazanymi danymi i wyślę go na nr faksu, czy musi być na nim pieczątka i podpis sprzedawcy? Czy dotyczy to tylko wniosku złożonego w salonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
a czy jest jakiś specjalny formularz na którym można to zrobić? Mogę go pobrać z jakiejś strony, wypełnić i złożyć w salonie plusa? Może pójdę tym razem gdzie indziej. Też chciała bym wyrejestrować numer, jeżeli jest jakiś konkretny druk do tego wolała bym się nim posłużyć
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
prostozmarsa,
nie ma takiego specjalnego formularza.
nie ma takiego specjalnego formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 maja 2014, o 16:16
Re: Zmiana właściciela numeru SIMPLUS
ale tutaj napisałaś "wypełniamy wniosek" . Mogę sobie stworzyć sama taki wniosek ale co powinien zawierać. Ma to być wniosek o wyrejestrowanie numeru czy cofnięcie zgody na używanie i przetwarzanie danych osobowych , i to i to razem? jak konkretnie ma być zaadresowany, gdzie do kogo...?Joanna_Plus pisze:Witaj carra,
tak, brat może dokonać wyrejestrowania numeru. Jak pisałam powyżej, należy w tym celu udać się do naszego punktu bądź salonu. Tam wypełniamy wniosek, który z podpisem Właściciela, pieczątką i podpisem naszego pracownika, musi zostać przekazany do Departamentu Reklamacji, który to dokona usunięcia danych. Następnie, będzie możliwość zarejestrowania numeru, na nowego Użytkownika.