Internet w telefonie- problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 23:11
Re: Internet w telefonie- problemy
niestety pomimo Pani interwencji usługa dalej nie działa 3g/h i nic więcej
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 23:11
Re: Internet w telefonie- problemy
chciałem przetestować sobie Państwa ofertę z racji chęci zakupu internetu Lte do domu lecz nie wiem czy nie jest to wina karty sim z racji tego iż posiadam router d-link dwr-921 i również na nim nie wykrywa LTE ale internet działa 3G/H. Jeżeli ma Pani jeszcze jakieś pomysły to czekam na propozycję ale najprawdopodobniej kupie nowy starte i wtedy zobaczę pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
buszmen_82,
dziękuję za informację. Kieruję zatem sprawę dalej do techników. Jak otrzymam odpowiedź - dam znać.
dziękuję za informację. Kieruję zatem sprawę dalej do techników. Jak otrzymam odpowiedź - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 23:11
Re: Internet w telefonie- problemy
Witam po sprawdzenie niestety dalej nie ma LTE tylko 3g/h.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
Witaj buszmen_82,
dziękuję za weryfikację. Działam w takim razie dalej.
Edycja:
buszmen_82, przeloguj urządzenie (wył./wł.) i sprawdź proszę teraz.
dziękuję za weryfikację. Działam w takim razie dalej.
Edycja:
buszmen_82, przeloguj urządzenie (wył./wł.) i sprawdź proszę teraz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 23:11
Re: Internet w telefonie- problemy
Witam ponownie niestety dalej nic. Pierwszy raz się spotykamy z takimi problemami a na dodatek doladowalem konto 2 razy raz za 30 zł wykupilem pakiet 1 GB i ani pakietu ani pieniędzy wiec doladowalem konto za 15 zł z internetu nie kozystalem wszedlem na konoto i to jeszcze jestem na minusie jakąś masakra. Nie chce mi się zgłaszać spraw reklamacyjnych a SMS o stanie konta oraz końcu transferu dostałem dopiero jak się zalogowalem na konto jakąś zenada dziękuje za Pani fatyge rezygnuje z Państwa oferty wole pójść do konkurencji przynajmniej wszystko chodzi pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
buszmen_82,
jaki APN masz ustawiony? Usługa LTE jest poprawnie dodana do konta numeru.
jaki APN masz ustawiony? Usługa LTE jest poprawnie dodana do konta numeru.
Opłata została pobrana, a pakiet nie został włączony?buszmen_82 pisze:wykupilem pakiet 1 GB i ani pakietu ani pieniędzy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 23:11
Re: Internet w telefonie- problemy
APN były ustawione na internet, plus internet, a typ APN na default, supl różne kombinację próbowałem i nic działa internet ale tylko w 3G/H. Co do pakietu to został aktywowany na początku 1 GB i na koncie posiadałem około 23 zł z doładowania 30 zł tylko za doładowanie dostałem promocję bodajże w kwocie 6 zł. i tak jak pisałem korzystałem i testowałem internet niestety bez LTe na co zgłosiłem problem do Pani i jednocześnie sprawdzałem stan transferu na koncie zostało ok. 200 mb i z tego co wiem powinienem dostać informację, że zbliża się koniec transferu od Państwa sms niestety żadnej reakcji dopiero po zalogowaniu na konto patrze a tam 0 kasy 0 transferu i dopiero po zalogowaniu sms o stanie konta zbliża się koniec trasferu doładuj konto żenada. To jest chyba jakieś nie porozumienie żeby informować abonenta sms po zalogowaniu na konto online. Z racji sprawdzenia bo poinformowała mnie Pani iż trzeba dokonać wł/wył tel i o ponowne sprawdzenia doładowałem konto 15 zł ponownie czyli już 45 zł okazało się dalej nic wyłaczyłem internet i poszedłem do pracy wieczorem ponowne sprawdzenie i też nic więc loguje się na konto aby wykupić transfer 1 Gb niestety nie zdążyłem srodki na koncie - 0,05. Dziękuję za Pani pomoc niestety nic z tego 45 zł poleciało w błoto dowidzenia
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
buszmen_82,
w zakładce APN należy wpisać plus.
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania,
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
w zakładce APN należy wpisać plus.
Tę sprawę zgłoszę do Departamentu Reklamacji. Tym samym, prześlij mi przez ten formularz swoje dane:buszmen_82 pisze:sms niestety żadnej reakcji dopiero po zalogowaniu na konto patrze a tam 0 kasy 0 transferu i dopiero po zalogowaniu sms o stanie konta zbliża się koniec trasferu doładuj konto
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania,
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami i sms
Mam podobny problem tyle że z internetem. Wykupiony pakiet internet non stop lecz przy próbie połączenia z internetem "trwa łączenie" a po kilku minutach odrzucenie z komunikatem error java. Telefon LG T375 dual sim - w drugiej sieci czy to orange czy play łączenie z internetem działa prawidłowo tylko w plusie jak zwykle problem.
EDIT: przy próbie pobrania ustawień ze strony plus występuje problem i dostaję komunikat "Usługa jest niedostępna z przyczyn technicznych. Spróbuj jeszcze raz później. Przepraszamy!" co jest grane?
EDIT: przy próbie pobrania ustawień ze strony plus występuje problem i dostaję komunikat "Usługa jest niedostępna z przyczyn technicznych. Spróbuj jeszcze raz później. Przepraszamy!" co jest grane?
Ostatnio zmieniony 7 sie 2014, o 11:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono post do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono post do właściwego wątku.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
MarcinM,
spróbuj przeprowadzić ustawienia w dniu dzisiejszym.
spróbuj przeprowadzić ustawienia w dniu dzisiejszym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Próbowałem. Gdybym nie miał sto procent pewności, że nie da się pobrać ustawień to bym tego nie pisał. Plus niestety schodzi na psy, wszystko kasujecie nie oferując nic w zamian..tylko żeby klient płacił i nic nie chciał (np. Program 5 Plus)
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
MarcinM,
dopytuję, ponieważ u mnie strona działa i ustawienia docierają bez problemu.
Poniżej przykład konfiguracji ręcznej:
1. Menu - Ustawienia - Łączność - Punkty dostępowe - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Nośnik: GPRS, Uwierzytelnianie: PAP, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, APN: internet.
3. Naciskamy Zapisz - Powrót - Profile internetowe - Dodaj.
4. Nazwa profilu: Internet GPRS, Korzystaj z proxy: Wyłączone, Punkt dostępu: Internet GPRS.
5. Naciskamy Zapisz - Dwukrotnie Powrót - Wybieramy zakładkę Połączenia - Internet - Ustawienia - Profile - Dodaj.
6. Tytuł: Internet GPRS, Strona główna: http://wap.plus.pl, Profil internetowy: Internet GPRS - Na pytanie czy aktywować profil odpowiadamy Tak.
MarcinM, od 13 maja br. dostępny jest nowy Program - Paszport korzyści, który daje m.in. możliwość korzystania z wyjątkowych zniżek na produkty Partnerów Programu, możliwość rabatowania usług, które uczestnik Programu Paszport Korzyści posiada w Plusie, Cyfrowym Polsacie, czy Plus Banku.
dopytuję, ponieważ u mnie strona działa i ustawienia docierają bez problemu.
Poniżej przykład konfiguracji ręcznej:
1. Menu - Ustawienia - Łączność - Punkty dostępowe - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Nośnik: GPRS, Uwierzytelnianie: PAP, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, APN: internet.
3. Naciskamy Zapisz - Powrót - Profile internetowe - Dodaj.
4. Nazwa profilu: Internet GPRS, Korzystaj z proxy: Wyłączone, Punkt dostępu: Internet GPRS.
5. Naciskamy Zapisz - Dwukrotnie Powrót - Wybieramy zakładkę Połączenia - Internet - Ustawienia - Profile - Dodaj.
6. Tytuł: Internet GPRS, Strona główna: http://wap.plus.pl, Profil internetowy: Internet GPRS - Na pytanie czy aktywować profil odpowiadamy Tak.
MarcinM, od 13 maja br. dostępny jest nowy Program - Paszport korzyści, który daje m.in. możliwość korzystania z wyjątkowych zniżek na produkty Partnerów Programu, możliwość rabatowania usług, które uczestnik Programu Paszport Korzyści posiada w Plusie, Cyfrowym Polsacie, czy Plus Banku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet w telefonie- problemy
Pod koniec lipca przedłużyłem umowę na Mix6 z internetem 125MB na próbę,zostałem poinformowany że internet LTE będzie działał bez problemu.Aktywowałem pakiet 300MB kodem *121*11*70# i mimo tego nie mam LTE.Posiadam telefon obsługujący ten internet (z inną kartą działa bez problemu).Czy jest możliwość żeby LTE działało na moim telefonie ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Internet w telefonie- problemy
lewis36,
przedłużenie umowy nastąpiło w ofercie z usługą LTE czy w standardowej wersji z pakietem 125 MB na próbę?
przedłużenie umowy nastąpiło w ofercie z usługą LTE czy w standardowej wersji z pakietem 125 MB na próbę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ