raflooldz pisze:pisać reklamacje? posiadam pieczątke tej pani tak więc jej dane, miło aby ktoś ją poinformował, aby takich praktyk zaprzestała. a jeśli jest możliwość odzyskania pieniędzy (mogą być nawet w formie środków na konto prepaid) to proszę o informacje.
Tak, Departament Reklamacji dokona zwrotu opłaty. Informacje jak złożyć reklamację znajdują się w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mam nadzieję, że pomimo tego nie najlepszego początku, dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie. Najmocniej przepraszam za tę sytuację i pozdrawiam serdecznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pojawił się regulamin promocji darmowego startera dla przenosżących numer (od 9-wrz-2014 do odwołania) http://www.plus.pl/documents/16/51d1cfd ... _sieci.pdf
wynika z tego, że cennik pod względem pobierania opłat za kartę do MNP jest jednak za mało precyzyjny. Ważne, że można się na coś powołać.
Witam serdecznie,
czy mógłbym przenieść numer prepaid fioletowych do Plusa na Kartę z wyprzedzeniem? W sensie, że złoże wniosek dziś, a numer zostanie przeniesiony np. 1 stycznia? Wiem na pewno, że w abonamencie tak można.
Również jestem zainteresowany przeniesieniem numeru do Plusa (Plush na kartę), jednak oba salony Plus w mojej okolicy które odwiedziłem, pobierają prowizję za przeniesienie, choć powinno to według mojej wiedzy być darmowe. Widać salony posiadają swoje własne regulaminy i tabele opłat :)
Witam
Chciałbym się dowiedzieć w imieniu majej krewnej jakie są koszty przejścia do taryfy Plus na kartę bez limitu z sieci T-Mobile na kartę (numer zarejestrowany)?
Znajmoma ma telefon na kartę nano sim a więc taka niestandardowa.
Druga sprawa to czy po przejściu do Plusa na kartę są jakieś bonusy z tej okazji?
Pozdr. i z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony 26 mar 2015, o 11:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki – ten sam temat.
Robertus pisze:Chciałbym się dowiedzieć w imieniu majej krewnej jakie są koszty przejścia do taryfy Plus na kartę bez limitu z sieci T-Mobile na kartę (numer zarejestrowany)?
Za przeniesienie numeru nie jest pobierana opłata. Nie da się natomiast dokonać takich czynności, przy niezarejestrowanym koncie.
Robertus pisze:Znajmoma ma telefon na kartę nano sim a więc taka niestandardowa.
Poinformujcie proszę naszego pracownika przed rozpoczęciem procedury, że karta SIM ma być w formacie Nano.
Robertus pisze:Druga sprawa to czy po przejściu do Plusa na kartę są jakieś bonusy z tej okazji?
Witam. Piszę bo chcę się upewnić. Przeszłam z Orange do Plusa na Mix z telefonem na 24 doładowania po 40 zł.
Posiadam 300 minut do wszystkich, nielimitowane sms do wszystkich , 1 GB internetu. I powiedzieli mi w salonie że muszę dokonać dwa razy zasilenie konta w tym miesiącu. Konto mam ważne do 19 kwietnia. Moje pytania brzmią:
1. Kiedy muszę doładować drugi raz w tym samym miesiącu konto ? Bo narazie doładowałam tylko raz. Mogę drugi raz doładować 19 kwietnia ? Czy przed 19stym kwietnia?
2. Czy muszę dezaktywować pakiety przed doładowaniem? Czy po prostu zostaną ode wydłużone.. bo mam aktywne sms tylko, bo 1 GB został przekroczony i minuty też wykorzystałam.. ale mam ważne pakiety do 19 kwietnia
3. Miałam dostawać pakiety kwotowe, ale jednak w salonie poinformowali mnie że się zmieniło i że mi nie przysługuje pakiet kwotowy ponieważ byłam w Orange ale nie miałam telefonu na kartę bądź abonament i przeniosłam numer z Orange do Plusa i jestem w Mixie ale mi taki pakiet kwotowy nie przysługuje... Ile w tym prawdy?
4. Jeśli przekroczyłam 1 GB internetu i nadal wchodzę jednak jest ograniczona prędkość to po doładowaniu konta nie wezmą mi nic kasy za przekroczenie tego internetu?
Jak narazie nie mam więcej pytań.
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2015, o 11:40 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:Połączono wątki – ten sam temat.
1. W ciągu pierwszych 30 dni, konto numeru należy zasilić dwukrotnie. Pierwsze z nich nie nadaje terminu ważności. Termin kolejnego wymaganego doładowania sprawdzisz pod kodem *100# lub *125#.
2. Wyłączyłaś kontraktową promocję Bez limitu do wszystkich?
3.
weronisia447 pisze:ponieważ byłam w Orange ale nie miałam telefonu na kartę bądź abonament