Ok. Fajnie by było jakby po północy włączyli mi ten numer w sieci plus. Jutro święto wiec wiadomo wolne. Ale trudno jak się uda to się uda.
//no cóż nie wyrobili się z aktywacją//
PS. Swoją drogą, ciekawi mnie dlaczego gdy numer został przeniesiony do sieci Plus karta się nie aktywowała? Czym to mogło być spowodowane?
http://www.plus.pl/sprawdz-czy-numer-nalezy-do-plusa Ta strona pokazuje mi że mój numer jest w plusie, tak samo mówili w salonie plusa.
Doprecyzuje że oni wysłali jakąs wiadomość/reklamację przez ich zakładkę w systemie HelpDesk czy coś.
PS.2. Nadal karta nie loguje się. :) Jak coś drgnie to dam znać.
PS.3. Do PlusOnline także nie mogę się logować wyskakuje błąd aplikacji .
To tyle, zobaczymy jutro, mam tylko nadzieję że w piątek wszytko już będzie OK.
Ps4. A może to być wina np wadliwej karty sim?