Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 08:59
Brak LTE
Witam. Nie dziala mi lte w telefonie w taryfie ja+69.99.
Gdy wysylam sms o tresci. AKT LTE na nr 2601 to otrzymuje sms zwrotny o tresci. Ta usluga nie jest dostepna dla obecnej taryfy. Umowa zostala przedluzona ponad miesiac temu. Mam tel lumia 640 lte. Mam zasieg i ustawiony dobrze telefon. Na innej karcie plusa lte dziala a na moim numerze juz nie. Wczoraj wymienilem karte sim i dalej nic. Dziwne jest to ze na ebok.pl pisze ze usluga lte jest aktywna. Potrzebuje lte poniewaz zalezy mi na no limit lte 512 kB w mojej taryfue. Chyba ze man jakas blokade lte na moim numerze.
Gdy wysylam sms o tresci. AKT LTE na nr 2601 to otrzymuje sms zwrotny o tresci. Ta usluga nie jest dostepna dla obecnej taryfy. Umowa zostala przedluzona ponad miesiac temu. Mam tel lumia 640 lte. Mam zasieg i ustawiony dobrze telefon. Na innej karcie plusa lte dziala a na moim numerze juz nie. Wczoraj wymienilem karte sim i dalej nic. Dziwne jest to ze na ebok.pl pisze ze usluga lte jest aktywna. Potrzebuje lte poniewaz zalezy mi na no limit lte 512 kB w mojej taryfue. Chyba ze man jakas blokade lte na moim numerze.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Jaki APN jest ustawiony w telefonie?Bandziorski pisze: Mam zasieg i ustawiony dobrze telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 08:59
Re: Brak LTE
APN : plusKrzysiek_Plus pisze:Jaki APN jest ustawiony w telefonie?Bandziorski pisze: Mam zasieg i ustawiony dobrze telefon.
Telefon jest orginalny z Plusa.
Na innej karcie plusa lte dziala.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Bandziorski, proszę prześlij numer tel. przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 08:59
Re: Brak LTE
Krzysiek_Plus pisze:Bandziorski, proszę prześlij numer tel. przez ten formularz.
601 xxx xxx
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Bandziorski, przeloguj telefon, nie powinno być już problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 sie 2015, o 08:59
Re: Brak LTE
Bardzo dziekuje za pomoc.Krzysiek_Plus pisze:Bandziorski, przeloguj telefon, nie powinno być już problemu.
Juz wszystko dziala jak nalezy.
Pozdrawiam i milego dnia wszystkim zycze.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
Bandziorski, super, cieszę się, że mogłem pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Odkopię temat, mam lumię 640lte, APN ustawiony - plus, jestem w zasięgu LTE, poziom sygnału 5 kresek, natomiast na telefonie zawsze mam tylko 3G lub H+. Zasięg LTE nie powinien być identyfikowany jako 4G?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
W zależności od oprogramowania może to być 4G lub LTE. Rozumiem, że jesteś pewien że w Twojej lokalizacji jest zasięg LTE?DaRiuSz pisze:Zasięg LTE nie powinien być identyfikowany jako 4G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Na 100% mam zasięg LTE, mam internet z Plusa i w ruterze jest na sztywno ustwione 4G
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, w takim razie proszę prześlij numer na którym jest problem przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Numer pchnąłem na formularz
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
DaRiuSz, a czy aktywowałeś LTE kodem: *101*11*24# ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Nie, nie wiedziałem że trzeba to jakoś aktywować