opłata abonamentu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
luk52
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 maja 2014, o 15:53

Re: opłata abonamentu

Post autor: luk52 »

Jeszcze jedno pytanie. Czy te 500zł trzeba wydać w pierwszym miesiącu żeby nie została pobrana opłata?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: opłata abonamentu

Post autor: Basia_Plus »

luk52,
luk52 pisze:Czy te 500zł trzeba wydać w pierwszym miesiącu żeby nie została pobrana opłata?
kwota 500 zł powinna być wydana w każdym okresie rozliczeniowym (miesiąc kalendarzowy).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: opłata abonamentu

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:18 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: opłata abonamentu

Post autor: lodyga »

Tak jak masz teraz w każdym banku, jeśli nie zapłacisz kartą ileś tam ( w wiekszości około 200 zł) to pobierają opłatę za prowadzenie konta. I tak co miesiąc.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: opłata abonamentu

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:18 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: opłata abonamentu

Post autor: Magda_Plus »

grzadam pisze:II KARTA MASTERCARD WYDAWANA DO RACHUNKU
Użytkowanie – opłata miesięczna (pobierana na koniec każdego
miesiąca od dnia wydania karty, z wyłączeniem miesiąca, w którym
rachunek został otwarty)
grzadam pisze:Nie w każdym, poza tym luk52 zadał konkretne pytanie, i otrzymal na nie błędną odpowiedź od osoby, ktora powinna być wiarygodna.
To dotyczy kolejnej karty wydanej do konta... Gdzie luk52 zadał pytanie dotyczące wydania drugiej karty? Według mnie ponowił, już wcześniejsze pytanie, mimo ze dostał na nie odpowiedź.

Wszelkie wątpliwości dotyczące opłat związanych z prowadzeniem rachunku w PlusBanku oraz oferty bankowej proszę kierujcie bezpośrednio do PlusBanku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: opłata abonamentu

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:17 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5191
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: opłata abonamentu

Post autor: Basia_Plus »

grzadam pisze: Jeśli nie wyda 500 zł, opłata wynosi 9 zł. Opłata nie jest pobierana w miesiącu otwarcia.
To jest Twoje odpowiedź na wcześniejsze pytanie jakie zostało zadane.

Cała sytuacja jest nieporozumieniem. Faktycznie mój błąd. :oops:

W TOiP banku jest informacja dotycząca opłat za prowadzenie konta w drugiej tabeli o tytule - II KARTY DEBETOWE WYDAWANE DO RACHUNKU punkt 3. Przyznaję Ci rację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: opłata abonamentu

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:17 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: opłata abonamentu

Post autor: Magda_Plus »

grzadam ja i Basia_ Plus to dwie różne osoby. ;-)
grzadam pisze:Skorygowałem wypowiedź Basi, natomiast zirytowała mnie dopiero odpowiedź Magdy, która na kilka sposobów zaniżyła standardy. Tak więc, moim zdaniem, inna osoba powinna tu prezentować zaczerwienione emotki
Dołączam :oops: również od siebie. Bardzo przepraszam za zamieszanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk52
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 31 maja 2014, o 15:53

Re: opłata abonamentu

Post autor: luk52 »

Chyba już wszystko wiem. Dzięki. Jak coś nie będę wiedział to się odezwę.
Łukasz 555
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2016, o 09:07

Re: opłata abonamentu

Post autor: Łukasz 555 »

Odradzam wszystkim korzystanie z "rabatów" za korzystanie z Plusbanku.
Poniżej opis mojej walki o rabaty:

Przy pierwszych rozmowach w związku z rabatem z Plus banku zostałem okłamany przez konsultanta.
Zadzwoniłem do CP, z informacją, że na dekoderze pojawia się informacja że programy zostaną wyłączone jak nie dokonam płatności.
Dodam, że korzystam z pełnego pakietu i podczas podpisywania umowy produkt jako 2 (smartdom) abonament jest obniżony o 50 %.
Podczas podpisywania umowy Pani (sprzedawca) namówiła mnie na konto PLUS BANKU, dzięki czemu przy płatnościach kartą będę miał dodatkowy rabat przez 6 miesięcy 50 zł. Wręczyła mi również broszurę, w której wszystko było opisane. Zgodziłem się podpisać umowę na konto w PLUS BANKU, chociaż opinie w internecie (o wykradaniu danych itp.) nie zachęcały do tego.

Wszystko Pięknie ładnie do pierwszych rachunków.

Pominę już rozmowę telefoniczną z dnia 02.11.2015 z konsultantką, która o rabatach z Plus Banku nie słyszała (tłumaczyła się, że pierwszy raz się z czymś takim spotyka), i która nie potrafiła udzielić rzetelnych informacji i oczywiście wprowadzała minie w błąd. Wtedy myślałem, że może jest pierwszy dzień w pracy i nie jest jeszcze doinformowana. Próbowała mnie zbyć informując, że może umowa jest powiązana z Plusem itp.

Niestety podczas drugiej rozmowy z Panem sytuacja się powtórzyła, ale Pan przeszedł wszelkie granice kłamiąc mnie, że przy moim abonamencie nie ma mowy o pełnej kwocie rabatu za korzystanie z PLUS BANKU (-50zł), że w regulaminie PLUS BANKU BENEFIT jest napisane, że przy moim abonamencie jest to naliczane procentowo i maksymalny rabat ma moje pakiety wynosi 37 zł z groszami i kwotę 12 zł z groszami muszę zapłacić przelewem. Tłumaczyłem Panu, że otrzymałem ulotkę, w której jest informacja o rabacie -50 zł i taką samą informację przekazał mi sprzedawca podczas podpisywania umowy, a Pan jak katarynka odsyłał mnie do regulaminu (po konsultacjach z kierownikiem). Dodam, że konsultacje trwały tak długo, że zdążyłem prześledzić regulamin, w którym nie ma informacji o rzekomo niepełnym rabatowaniu przy moim abonamencie.

Na koniec rozmowy mnie przeprosił za kłamstwa, które otrzymywał od kierownika i poinformował mnie, że oczywiście nie ma niepełnych rabatów przy moim abonamencie tylko jest kwota -50zł.

Takich sytuacji jak moja (niekompetencja pracowników) jest na pewno mnóstwo, tylko nikt nie ma czasu informować CP o tym.

Mam nadzieję, że tak duża firma jak CP i PLUS zadba o "PRESTIŻ" firmy przesłuchując nagrane rozmowy i postara się żeby klienci nie byli traktowani w ten sposób, chyba że taka jest polityka firmy i najpierw się reklamuje (RABATAMI ITP.), a później nęka wezwaniami do zapłaty, sądząc że większość nie ma czasu na telefony i reklamacje i zapłaci.

Dostałem odpowiedź:
"Zaznaczamy, że czynimy
ciągłe starania, mające na celu podnoszenie poziomu obsługi naszych
Klientów. Zapewniamy również, że podjęliśmy stosowne kroki, aby
podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Mamy nadzieję, że
przyszłe kontakty z naszymi punktami obsługi i Centrum Obsługi Klienta
oraz profesjonalna obsługa spowodują, że zmieni Pan opinię na temat
postawy naszych pracowników i wizerunku naszej Spółki".

Po 3 miesiącach przyznawanych rabatów sytuacja się powtarza, rabat przyznany zamiast na telewizję został przyznany na internet i nie w kwocie 50 zł tylko w kwocie 10 zł.

Rozpoczynam nową walkę o rabat, który został błędnie naliczony.
grzadam
PlusManiak
Posty: 60
Rejestracja: 10 lut 2016, o 12:19

Re: opłata abonamentu

Post autor: grzadam »

(cięcie gięcie)
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, o 19:15 przez grzadam, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: opłata abonamentu

Post autor: Magda_Plus »

Łukasz555 z treści Twojego postu wynika, że rozmawiałeś w sprawie uzyskania odpowiedniej wysokości bonusów z pracownikami Cyfrowego Polsatu. Czy tak było?
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, o 13:50 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawienie sensu wypowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pablo40
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 14 lut 2016, o 15:32

Re: opłata abonamentu

Post autor: pablo40 »

W moim przypadku to jest tak, mam abonament w plusie z rabatem 50 %, do tego mam konto z Plusbanku i trzeba wydać 500 zł miesięcznie, nie ma granicy wpłaty, ważne jest to 500 obojętnie gdzie byle płacić kartą, zakupy allegro, codzienne zakupy itd. Co miesiąc bedzie naliczany benefit od 10 zł do 40/50 zł zalezy kiedy sie podpisało umowe. Ja podpisałem nową umowe w plusie, powinno być 50 zł ale pewnie bank wziął sobie pod uwagę to że mam już od dawna umowe w CP i naliczyli mi tylko 10 zł jako dla obecnych. Napisałem do nich niech mi wyjasnią co i jak, bo po co wydać 50 skoro pewnie mozna 10.
ODPOWIEDZ