Jak zwykle Plus dał ciała i okroił na maxa menu i ustawienia.
1. Brak wyboru pasm LTE, a w Huawei B315s-22 przy pomocy programu LTE Watch można wymusić konkretne pasma LTE 800/1800/2100/2600 MHz.
W wersji z Telia działa wymuszanie pasm LTE FDD 800/1800/2600 MHz !!!
2. Router nie zapamiętuje kodu PIN przydatne jeśli ktoś ma włączony PIN karty SIM by dzieci nie korzystały itp.
3. Brak wyboru ustawień sygnału do anteny - anteny wbudowane/anteny zewnętrzne problem taki sam jak w Huawei B315, który po ok pół roku dopiero został rozwiązany poprzez aktualizację oprogramowania.
4. Brak ustawień TEL1 i TEL2 nie wiadomo które gniazdo RJ11 do czego jest.
Kiedy Plus usunie te wady w oprogramowaniu ?
Czy Plus musi zawsze swoje łapy wsadzać w czyjeś oprogramowanie ?
Huawei E5186s-22a braki w oprogramowaniu
-
- PlusManiak
- Posty: 64
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 kwie 2010, o 00:15
- Lokalizacja: Wroclaw
-
- PlusManiak
- Posty: 64
- Rejestracja: 28 kwie 2010, o 00:15
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Huawei E5186s-22a braki w oprogramowaniu
Odpowiedź Plusa na reklamację:
Znak: OKR/RenLe/4102967/23.03.16
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 13.3.2016 r. dotyczące routera marki Huawei E5186 informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, iż zgłoszony problem nie podlega rozpatrywaniu w trybie postępowania reklamacyjnego określonym w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
dla Abonentów. W trybie postępowania reklamacyjnego rozpatrywane są jedynie kwestie dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.
Wyjaśniamy, iż pomiędzy Panem, a Polkomtel Sp. z o.o. zawarta jest Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, za których poprawne wykonanie odpowiedzialny jest Polkomtel Sp. z o.o. Jednocześnie za wady lub usterki zakupionego routera odpowiada producent, który udzielił gwarancji na zakupiony sprzęt.
Ponadto zaznaczam, iż 29.7.2014 r. podpisał Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru 601******4 na warunkach Regulaminu Promocji „POWER LTE z modemem lub routerem na 24 m-ce”. W ramach ww. podpisanej Umowy zakupił Pan router model Huawei B593S-22.
Jednocześnie proponuję dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi użytkowanego modelu zakupionego routera Huawei E5186.
Z poważaniem
xxxxx xxxxx
Doradca Klienta Biznesowego
Czyli nie mam prawa kupić routera na wolnym rynku,a to że oni dają swoje nakładki i wycinają połowę funkcji to jest wina klienta i Huawei i tam każą do producenta odsyłać router na gwarancję-Paranoja !!!
Plusie kochany:
po co dawałeś własne logo i zmieniałeś ustawienia
po co dałeś własne nakładki
po co wyciąłeś możliwość wyboru anteny zew/wbudowana
po co wyłączyłeś możliwość zapamiętania kodu PIN
Już od routerów:
Huawei B593u-12
Huawei B593 s-22
Huawei B315
powielasz te same błędy, czy u Was w dziale technicznym pracują ludzie bez rozumu i nie patrzący na dobro użytkowania/wygody sprzętu przez klienta ?
Czy lepiej mieć o sobie pisane same złe rzeczy ?
Czy zawsze musicie swoim klientom utrudniać życie?
Znak: OKR/RenLe/4102967/23.03.16
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 13.3.2016 r. dotyczące routera marki Huawei E5186 informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, iż zgłoszony problem nie podlega rozpatrywaniu w trybie postępowania reklamacyjnego określonym w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
dla Abonentów. W trybie postępowania reklamacyjnego rozpatrywane są jedynie kwestie dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.
Wyjaśniamy, iż pomiędzy Panem, a Polkomtel Sp. z o.o. zawarta jest Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, za których poprawne wykonanie odpowiedzialny jest Polkomtel Sp. z o.o. Jednocześnie za wady lub usterki zakupionego routera odpowiada producent, który udzielił gwarancji na zakupiony sprzęt.
Ponadto zaznaczam, iż 29.7.2014 r. podpisał Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru 601******4 na warunkach Regulaminu Promocji „POWER LTE z modemem lub routerem na 24 m-ce”. W ramach ww. podpisanej Umowy zakupił Pan router model Huawei B593S-22.
Jednocześnie proponuję dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi użytkowanego modelu zakupionego routera Huawei E5186.
Z poważaniem
xxxxx xxxxx
Doradca Klienta Biznesowego
Czyli nie mam prawa kupić routera na wolnym rynku,a to że oni dają swoje nakładki i wycinają połowę funkcji to jest wina klienta i Huawei i tam każą do producenta odsyłać router na gwarancję-Paranoja !!!
Plusie kochany:
po co dawałeś własne logo i zmieniałeś ustawienia
po co dałeś własne nakładki
po co wyciąłeś możliwość wyboru anteny zew/wbudowana
po co wyłączyłeś możliwość zapamiętania kodu PIN
Już od routerów:
Huawei B593u-12
Huawei B593 s-22
Huawei B315
powielasz te same błędy, czy u Was w dziale technicznym pracują ludzie bez rozumu i nie patrzący na dobro użytkowania/wygody sprzętu przez klienta ?
Czy lepiej mieć o sobie pisane same złe rzeczy ?
Czy zawsze musicie swoim klientom utrudniać życie?
Re: Huawei E5186s-22a braki w oprogramowaniu
Napisz do Huawei może użyczą ci oryginalne firmware tego modelu.