Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- jurak
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2016, o 11:47
Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam serdecznie.
Mam zapytanie: mam znajomą osobę, która poprosiła mnie o dowiedzenie się w kwestii rezygnacji z umowy i pozostawienie numeru w ofercie na kartę.
Aktualnie abonament jest na firmę (jednoosobowa działalność). Umowa kończy się 5 listopada.
Rozumiem, że umowę trzeba wypowiedzieć z końcem okresu promocyjnego i z dopiskiem o zachowanie numeru w ofercie na kartę.
Obecnie jest obowiązkowa rejestracja prepaid.
Jak postąpić 5 / 6 listopada czyli jak umowa wygaśnie?
Należy udać się do punktu w celu rejestracji na dowolną osobę?
Czy może numer będzie z automatu zarejestrowany na osobę fizyczną, na którą była umowa firmowa? Trzeba dołączyć dowód osobisty do wypowiedzenia?
Proszę o wskazówki.
Mam zapytanie: mam znajomą osobę, która poprosiła mnie o dowiedzenie się w kwestii rezygnacji z umowy i pozostawienie numeru w ofercie na kartę.
Aktualnie abonament jest na firmę (jednoosobowa działalność). Umowa kończy się 5 listopada.
Rozumiem, że umowę trzeba wypowiedzieć z końcem okresu promocyjnego i z dopiskiem o zachowanie numeru w ofercie na kartę.
Obecnie jest obowiązkowa rejestracja prepaid.
Jak postąpić 5 / 6 listopada czyli jak umowa wygaśnie?
Należy udać się do punktu w celu rejestracji na dowolną osobę?
Czy może numer będzie z automatu zarejestrowany na osobę fizyczną, na którą była umowa firmowa? Trzeba dołączyć dowód osobisty do wypowiedzenia?
Proszę o wskazówki.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Numer pozostanie zarejestrowany.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Numer abonamentowy przeniesiony do opcji Plus na Kartę należy ponownie zarejestrować. Dopiero po jego zarejestrowaniu numer zostanie uaktywniony. Szczegóły dotyczące rejestracji znajdziesz na tej stronie:jurak pisze:Obecnie jest obowiązkowa rejestracja prepaid.
Jak postąpić 5 / 6 listopada czyli jak umowa wygaśnie?
Należy udać się do punktu w celu rejestracji na dowolną osobę?
Czy może numer będzie z automatu zarejestrowany na osobę fizyczną, na którą była umowa firmowa? Trzeba dołączyć dowód osobisty do wypowiedzenia?
Proszę o wskazówki.
http://www.plus.pl/rejestracja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Po przejściu z abonamentu na pre-paid numer jest niedostępny
Mój tata z dniem 9.09 miał przejść z abonamentu na pre-paid (tak Plus zadeklarował w piśmie potwierdzającym przyjęcie rezygnacji z abonamentu).
Tymczasem od 9.09. jego numer jest martwy i nie da się go doładować jako pre-paid. Po wielu bezskutecznych rozmowach z BOKiem (który "w ogóle numeru w systemie nie widzi") oraz wizytach w punkcie sprzedaży, w dniu 17.09 tata zgłosił reklamację - nr zgłoszenia w eBOKu: 160917-000878, numer reklamacji: 13717843.
Tata ma 30 dni na aktywację numeru, inaczej numer przepadnie (zgodnie z pismem od Plusa) - termin jest już więc bliski.
Proszę o interwencję.
Tymczasem od 9.09. jego numer jest martwy i nie da się go doładować jako pre-paid. Po wielu bezskutecznych rozmowach z BOKiem (który "w ogóle numeru w systemie nie widzi") oraz wizytach w punkcie sprzedaży, w dniu 17.09 tata zgłosił reklamację - nr zgłoszenia w eBOKu: 160917-000878, numer reklamacji: 13717843.
Tata ma 30 dni na aktywację numeru, inaczej numer przepadnie (zgodnie z pismem od Plusa) - termin jest już więc bliski.
Proszę o interwencję.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2016, o 09:33 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
A numer został zarejestrowany?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
mako3 sprawę przekazałam do odpowiedniej komórki naszej sieci.
Mam nadzieję, że ta interwencja przyniesie oczekiwany skutek.
Mam nadzieję, że ta interwencja przyniesie oczekiwany skutek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Magda_Plus - dziękuję przekazanie mojego zgłoszenia.
Po jakim czasie powinienem zacząć się niepokoić? Od dnia zgłoszenia reklamacji minęło już 10 dni. Zaś do upłynięcia 30-dniowego okresu do zachowania numeru zostało jedynie 11 dni.
Po jakim czasie powinienem zacząć się niepokoić? Od dnia zgłoszenia reklamacji minęło już 10 dni. Zaś do upłynięcia 30-dniowego okresu do zachowania numeru zostało jedynie 11 dni.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
mako3 nie dysponuje informacją jaką długo może potrwać rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Jak tylko coś będę widzieć to dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Magda_Plus - zasięgnąłem porady na forum Telepolis.
Oto fragment jednej z odpowiedzi:
Oto fragment jednej z odpowiedzi:
Ileż może trwać korekta takiej (ponoć) banalnej pomyłki??(...) numer w ogóle nie jest aktywny? Bo jeśli tak, to sprawa jest banalna. Systemy Plusa nie powinny się mocno różnić od innych operatorów. Pewnie zamiast migracji ktoś wprowadził wyłączenie numeru.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam, telefon taty został w końcu - w dniu 29.09. - przeniesiony do usługi pre-paid.
Prośby o pomoc kierowane do Plusa na facebooku ani na tutejszym forum nie przyniosły rezultatu.
Z treści korespondencji, którą tata otrzymał wynika, że Plus zareagował dopiero na wniosek Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), do którego to urzędu tata skierował w dniu 25.09. prośbę o pomoc.
Prośby o pomoc kierowane do Plusa na facebooku ani na tutejszym forum nie przyniosły rezultatu.
Z treści korespondencji, którą tata otrzymał wynika, że Plus zareagował dopiero na wniosek Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), do którego to urzędu tata skierował w dniu 25.09. prośbę o pomoc.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
13 listopada kończy mi się umowa z Plusem na abonament telefoniczny, chciałbym przejść tymczasowo na ofertę Pre-Paid. Z tego co widzę w tym wątku, nie jest to taka prosta sprawa. Jak mam napisać rezygnację, aby uniknąć tego typu kłopotów? No i o co chodzi z tą rejestracją karty? Przecież przez dwa lata karta SIM była na mnie zarejestrowana, Plus posiada wszelkie dane potrzebne do zarejestrowania karty więc po co dodatkowo gnębi klientów?
Czy mogę w rezygnacji zaznaczyć, że oprócz przeniesienia numeru do oferty na kartę wyrażam zgodzę (lub żądam) na jego automatyczną rejestrację na dane podane dotychczasowo w umowie?
Czy mogę w rezygnacji zaznaczyć, że oprócz przeniesienia numeru do oferty na kartę wyrażam zgodzę (lub żądam) na jego automatyczną rejestrację na dane podane dotychczasowo w umowie?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
KamilPowerLte, przejście numeru do oferty prepaid wiążę się ze złożeniem wypowiedzenia umowy z końcem czasu oznaczonego, a następnie, gdy umowa się zakończy - konieczna będzie rejestracja karty:
Magda_Plus pisze: Numer abonamentowy przeniesiony do opcji Plus na Kartę należy ponownie zarejestrować. Dopiero po jego zarejestrowaniu numer zostanie uaktywniony. Szczegóły dotyczące rejestracji znajdziesz na tej stronie:
http://www.plus.pl/rejestracja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Szukam obecnie na stronie Plusa adresu korespondencyjnego BOK i nie mogę znaleźć. Czy mógłbyś mi go podać tutaj? Czy macie gdzieś wzór takiego pisma?Daniel_Plus pisze:KamilPowerLte, przejście numeru do oferty prepaid wiążę się ze złożeniem wypowiedzenia umowy z końcem czasu oznaczonego
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
KamilPowerLte, wzoru na stronie nie ma, ale możesz napisać pismo samemu, a potem wysłać je na adres firmy podany na tej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Wracam dla chętnych z informacją.
25. X umowa miała wygasnąć. Z rana numer jeszcze był aktywny, natomiast w okolicy godziny 20:00 - 21:00 przy próbie wykonania połączenia wyświetlił się komunikat "sieć niedostępna".
Następnego dnia (26. X) zarejestrowałem numer w salonie, doładowałem i wszystko gra.
Z istotnych rzeczy na co zwróciłem uwagę. Po wygaśnięciu umowy abonamentowej Plus Online przestało działać. 26. X zgodnie z instrukcją na Plus Online użyłem numeru i 4 ostatnich cyfr numeru PUK. Wszystko OK, konto dostępne.
Minus taki, że za każdym razem potrzebne jest hasło sesji, nie ma opcji do ustawienia na sztywno własnego hasła.
25. X umowa miała wygasnąć. Z rana numer jeszcze był aktywny, natomiast w okolicy godziny 20:00 - 21:00 przy próbie wykonania połączenia wyświetlił się komunikat "sieć niedostępna".
Następnego dnia (26. X) zarejestrowałem numer w salonie, doładowałem i wszystko gra.
Z istotnych rzeczy na co zwróciłem uwagę. Po wygaśnięciu umowy abonamentowej Plus Online przestało działać. 26. X zgodnie z instrukcją na Plus Online użyłem numeru i 4 ostatnich cyfr numeru PUK. Wszystko OK, konto dostępne.
Minus taki, że za każdym razem potrzebne jest hasło sesji, nie ma opcji do ustawienia na sztywno własnego hasła.