Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08
Re: Przedłużenie umowy
Plus niech zrozumie, że to nie oferta abo zachęca ludzi a telefon. Wszędzie wszystko bez limitu i od 25zł, wielkość internetu tylko różna ale akurat internet mobilny to wszędzie kuleje, nie wspominając o zasięgu. Może jakiemuś gimbusowi zależy mieć więcej internetu bo nie ma lepszych planów na życie jak tylko klikanie w smartfona pod nadajnikiem bo szybko.
Re: Przedłużenie umowy
Mnie telefon od operatora nie zachęca wcale, brandowane oprogramowanie, dodatkowe, zbędne aplikacje, ceny wcale nie konkurencyjne niż w sklepie. Wolę Tylko SIM.
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
22.01.2017 kończy mi się umowa, czy mogę prosić o kontakt z DUKU bo konsultant za wiele nie może zaoferować
22.01.2017 kończy mi się umowa, czy mogę prosić o kontakt z DUKU bo konsultant za wiele nie może zaoferować
Pozdrawiam
Jacek
Jacek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Jacekbo,
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Dziś zdecydowałem się na przedłużenie umowy: abonament 109.99 Z Huawei P9 LITE
Telefon dostępny to przedłużam. Wybór, weryfikacja numeru. I informacja, że (dokładnie nie powtórzę) wybrane parametry są niedostępne dla tego numeru i sugestia kontaktu poprzez formularz w celu ustalenia najlepszej oferty przedłużenia.
Nie rozumiem!!!
Chwyt marketingowy czy co? Skoro w czasie wyboru oferty mam dostępne pasujące mi warunki (wysokość abonamentu i model aparatu) a po weryfikacji nagle dostępne opcje się zmieniły.
Jeszcze jedno.
Wchodzę jeszcze raz na stronę Plusa w celu przejrzenia ofert. I, będąc zalogowanym, mam dostępne tylko przedłużenie abonamentu bez urządzenia.
Nie lubię takich gierek. Proszę mi to wyjaśnić.
EDIT DOWN:
TAK
Dziś zdecydowałem się na przedłużenie umowy: abonament 109.99 Z Huawei P9 LITE
Telefon dostępny to przedłużam. Wybór, weryfikacja numeru. I informacja, że (dokładnie nie powtórzę) wybrane parametry są niedostępne dla tego numeru i sugestia kontaktu poprzez formularz w celu ustalenia najlepszej oferty przedłużenia.
Nie rozumiem!!!
Chwyt marketingowy czy co? Skoro w czasie wyboru oferty mam dostępne pasujące mi warunki (wysokość abonamentu i model aparatu) a po weryfikacji nagle dostępne opcje się zmieniły.
Jeszcze jedno.
Wchodzę jeszcze raz na stronę Plusa w celu przejrzenia ofert. I, będąc zalogowanym, mam dostępne tylko przedłużenie abonamentu bez urządzenia.
Nie lubię takich gierek. Proszę mi to wyjaśnić.
EDIT DOWN:
TAK
Ostatnio zmieniony 16 paź 2016, o 17:09 przez Connor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
Umowa objęta programem SmartDom?
Re: Przedłużenie umowy
Ha,
tak już jest ... smart domowi klienci mają z marszu gorzej.....
A DUK dalej nie dzwoni... dzwonią z Play :P
tak już jest ... smart domowi klienci mają z marszu gorzej.....
A DUK dalej nie dzwoni... dzwonią z Play :P
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
- w przypadku numerów objętych smartDOM dostępne są obecnie tylko oferty ratalne lub bez urządzenia. Jeśli chcesz mogę poprosić konsultanta DUK o kontakt z Tobą. W tym celu prosiłabym o podesłanie przez ten formularz numer, o który chodzi wraz z numerem kontaktowym.
Lukx,
- wysłałam do DUK interwencję z prośbą o jak najszybszy kontakt z Tobą.
- w przypadku numerów objętych smartDOM dostępne są obecnie tylko oferty ratalne lub bez urządzenia. Jeśli chcesz mogę poprosić konsultanta DUK o kontakt z Tobą. W tym celu prosiłabym o podesłanie przez ten formularz numer, o który chodzi wraz z numerem kontaktowym.
Lukx,
- wysłałam do DUK interwencję z prośbą o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czyli wielka ściema i oszukiwanie klientów.
Nigdzie nie widziałem informacji, że użytkownicy programu SmatrDom podlegają innej formie przedłużenia umowy. I proszę się nie wykręcać, że jest to w regulaminie programu. Takie informacje powinny być w widocznym miejscu.
Gdybym wiedział to wcześniej to nie przedłużałbym umowy na internet i wyniósł się do innej sieci. Ewentualnie zjechałbym z nim do 50 zł.
Teraz jestem "uziemiony". Przenosząc numer do innej sieci automatem abonament na internet wzrośnie z 11 do 30 zł.
Czuje się bardzo oszukany.
Nigdzie nie widziałem informacji, że użytkownicy programu SmatrDom podlegają innej formie przedłużenia umowy. I proszę się nie wykręcać, że jest to w regulaminie programu. Takie informacje powinny być w widocznym miejscu.
Gdybym wiedział to wcześniej to nie przedłużałbym umowy na internet i wyniósł się do innej sieci. Ewentualnie zjechałbym z nim do 50 zł.
Teraz jestem "uziemiony". Przenosząc numer do innej sieci automatem abonament na internet wzrośnie z 11 do 30 zł.
Czuje się bardzo oszukany.
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
- w regulaminie programu smartDOM takiego zapisu nie ma.
Jednak w przypadku ofert lojalnościowych, to operator decyduje z jakich promocji i w jakich kanałach sprzedaży można na daną chwilę skorzystać.
- w regulaminie programu smartDOM takiego zapisu nie ma.
Jednak w przypadku ofert lojalnościowych, to operator decyduje z jakich promocji i w jakich kanałach sprzedaży można na daną chwilę skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ale takiej informacji nigdzie nie ma podanej.
OK. Po zalogowaniu się miałem ograniczenia w wyborze.
Ale nie loguje się za każdym razem. Pierwszy raz zalogowałem się w piątek po próbie przedłużenia umowy.
Do tej pory cały czas przeglądałem stronę jako gość. I w tej wersji miałem wszystkie możliwości.
Powinna być informacja albo porada, że dla pełnej przejrzystości ofert należy się zalogować. Lub, że uczestników programu SmartDom obowiązują inne opcje przedłużefnia.
Teraz jest miesąc po przedłużeniu abonamentu na internet i jestem w kropce. Wkurw.... ale w kropce.
OK. Po zalogowaniu się miałem ograniczenia w wyborze.
Ale nie loguje się za każdym razem. Pierwszy raz zalogowałem się w piątek po próbie przedłużenia umowy.
Do tej pory cały czas przeglądałem stronę jako gość. I w tej wersji miałem wszystkie możliwości.
Powinna być informacja albo porada, że dla pełnej przejrzystości ofert należy się zalogować. Lub, że uczestników programu SmartDom obowiązują inne opcje przedłużefnia.
Teraz jest miesąc po przedłużeniu abonamentu na internet i jestem w kropce. Wkurw.... ale w kropce.
Re: Przedłużenie umowy
Chciałem tylko podziękować firmie Plus za zatrudnianie wspaniałego telemarketera, który przedłużając umowę w sobotę obiecał, że nowe warunki wejdą od nowego okresu rozliczeniowego (to było w tym momencie warunkiem przedłużenia). Informowałem kilka razy, że nowy okres rozliczeniowy wchodzi dzisiaj i kilka razy razy otrzymałem zapewnienie, że nie będzie problemu. Ok. 13-tej dostałem sms-a z Plusa, że warunki wejdą od nowego okresu.... czyli za miesiąc. Cóż, chyba trzeba poszukać alternatywy u konkurencji.
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
- Twoje uwagi przekazałam do osób odpowiedzialnych za stronę internetową.
qleczka,
- przykro mi, że tak się stało. W tej sytuacji możesz złożyć reklamację w sposób opisany tutaj.
- Twoje uwagi przekazałam do osób odpowiedzialnych za stronę internetową.
qleczka,
- przykro mi, że tak się stało. W tej sytuacji możesz złożyć reklamację w sposób opisany tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry
Piszę w sprawie przedłużenia umowy. W dniu 13.10.2016 r. uzgodniłem z pracownikiem DUK warunki oferty
przedłużeniowej. Wybrałem plan taryfowy JA4+ 69,99 (-10 zł na fakturę elektroniczą) i do tego telefon Huwaei P9 LITE za 99,00 zł.
W dniu dzisiejszym (20.10) kurier dostarczył przesyłkę. Niestety nie mogłem jej przyjąć, ponieważ faktura za telefon opiewała na kwotę 149,00 zł. Dla mnie jest to zmiana warunków nie do przyjęcia. Wierzę, że jest to tylko pomyłka z Państwa strony.
Dodatkowo zastanawia mnie, dlaczego data trwania obecnej promocji została skrócona do 4.11.2016 r., mimo iż nie podpisałem żadnego aneksu zmieniającego. Proszę, aby zadzwonił do mnie pracownik DUK (najlepiej ten, z którym ustalałem szczegóły oferty).
Aktualizacja
Szybka reakcja i kontakt ze strony DUK. Sprawa została wyjaśniona. Dziękuję.
Piszę w sprawie przedłużenia umowy. W dniu 13.10.2016 r. uzgodniłem z pracownikiem DUK warunki oferty
przedłużeniowej. Wybrałem plan taryfowy JA4+ 69,99 (-10 zł na fakturę elektroniczą) i do tego telefon Huwaei P9 LITE za 99,00 zł.
W dniu dzisiejszym (20.10) kurier dostarczył przesyłkę. Niestety nie mogłem jej przyjąć, ponieważ faktura za telefon opiewała na kwotę 149,00 zł. Dla mnie jest to zmiana warunków nie do przyjęcia. Wierzę, że jest to tylko pomyłka z Państwa strony.
Dodatkowo zastanawia mnie, dlaczego data trwania obecnej promocji została skrócona do 4.11.2016 r., mimo iż nie podpisałem żadnego aneksu zmieniającego. Proszę, aby zadzwonił do mnie pracownik DUK (najlepiej ten, z którym ustalałem szczegóły oferty).
Aktualizacja
Szybka reakcja i kontakt ze strony DUK. Sprawa została wyjaśniona. Dziękuję.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2016, o 21:36 przez adalbert10001, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj adalbert10001,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ