Zablokowane konto
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 mar 2013, o 17:37
Zablokowane konto
Witam
Mam problem otóż przebywam aktualnie za granicą i zapomniałem doładować konto gdy już włożyłem kartę do telefonu jest brak zasięgu nic zero odpowiedzi nawet próbując doładować konto przez internet pokazuje się iż transakcja została odrzucona, nie pamiętam do kiedy miałem termin próbowałem pisać maila do obsługi klienta lecz zero odpowiedzi do kogo mam się zgłosić aby cokolwiek się coś dowiedzieć ?
Pozdrawiam
Mam problem otóż przebywam aktualnie za granicą i zapomniałem doładować konto gdy już włożyłem kartę do telefonu jest brak zasięgu nic zero odpowiedzi nawet próbując doładować konto przez internet pokazuje się iż transakcja została odrzucona, nie pamiętam do kiedy miałem termin próbowałem pisać maila do obsługi klienta lecz zero odpowiedzi do kogo mam się zgłosić aby cokolwiek się coś dowiedzieć ?
Pozdrawiam
Re: Zablokowane konto
Najlepiej zadzwoń, najszybciej http://plus.pl/indywidualna/Kontakt/
Re: Zablokowane konto
Witam,
mam ten sam problem ale nie chcę dzwonić do Biura Obsługi i wysłuchiwać sekretarki, która i tak mi nie pomoże.
Kartę miałam ważną do 21 lutego 2013, zapomniałam doładować, ale 27 lutego konto zostało doładowane kwotą, jak w umowie, 40 zł. Teraz mój ojciec chciał doładować kartę za kolejny miesiąc i okazało się, że karta SIM została zablokowana. Dostałam list z wezwaniem do zapłaty kary 750 zł za niedokonanie doładowania, problem w tym, że przez nieuwagę, przeczytaliśmy list, nadany 8 marca, wczoraj. Karę należy zapłacić do dziś (25 marca).
Chciałam zapytać czy sieć PLUS ma prawo blokować kartę SIM po 6 dniach od spóźnienia z doładowaniem?
mam ten sam problem ale nie chcę dzwonić do Biura Obsługi i wysłuchiwać sekretarki, która i tak mi nie pomoże.
Kartę miałam ważną do 21 lutego 2013, zapomniałam doładować, ale 27 lutego konto zostało doładowane kwotą, jak w umowie, 40 zł. Teraz mój ojciec chciał doładować kartę za kolejny miesiąc i okazało się, że karta SIM została zablokowana. Dostałam list z wezwaniem do zapłaty kary 750 zł za niedokonanie doładowania, problem w tym, że przez nieuwagę, przeczytaliśmy list, nadany 8 marca, wczoraj. Karę należy zapłacić do dziś (25 marca).
Chciałam zapytać czy sieć PLUS ma prawo blokować kartę SIM po 6 dniach od spóźnienia z doładowaniem?
Re: Odp: Zablokowane konto
Gdyby chodziło o 8 dni nikt by nie wysyłał pisma z karą, wezwanie jest wysyłane po miesiącu. Jeśli nie zapłacisz to blokada na amen - i tylko reaktywacja w salonie pozostaje. Chyba ze wolisz opłacić karę. Ja bym łapał za telefon jak najszybciej i dzwonił do BOK. Bez danych co oni widzą można tylko zgadywać.
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zablokowane konto
babik,
od zablokowania połączeń wychodzących, można jeszcze w przeciągu 30 dni dokonać zasilenia konta. Jeżeli tak się nie stanie, następuje obustronna blokada karty i naliczenie kary.
Tak jak radził Hunter, najlepiej skontaktować się telefonicznie z BOK (numer z zagranicy +48601102555) i tam konsultant dokładnie sprawdzi jak wygląda sytuacja. Poinformuje czy i ewentualnie do kiedy jest możliwość podpisania umowy reaktywacyjnej w celu odblokowania numeru i anulowania kary.
od zablokowania połączeń wychodzących, można jeszcze w przeciągu 30 dni dokonać zasilenia konta. Jeżeli tak się nie stanie, następuje obustronna blokada karty i naliczenie kary.
Tak jak radził Hunter, najlepiej skontaktować się telefonicznie z BOK (numer z zagranicy +48601102555) i tam konsultant dokładnie sprawdzi jak wygląda sytuacja. Poinformuje czy i ewentualnie do kiedy jest możliwość podpisania umowy reaktywacyjnej w celu odblokowania numeru i anulowania kary.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nieudana rejestracja karty sim
witam, nie doładowywałem karty (mixplus) przez jakies 3-4 tygodni i mi teraz wyskakuje ten komunikat po włączeniu, i brak zasięgu, co teraz?
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Zablokowane konto
icedfan, tak jak jest napisane w postach powyżej - skontaktuj się telefonicznie z BOK.
Re: Zablokowane konto
Czy taki problem można rozwiązać w salonie plusa, w którym podpisało się umowę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zablokowane konto
babik,
umowę reaktywacyjną można podpisać zarówno w salonach jaki i punktach Plusa.
umowę reaktywacyjną można podpisać zarówno w salonach jaki i punktach Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zablokowane konto
czy to prawda że reaktywację konta można zrobić tylko raz jedyny ?? po raz kolejny tyle że mija rok od wcześniejszej reaktywacji i znów nie doładowałem miałem termin do 18 stego września a już 19 brak zasięgu
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zablokowane konto
icedfan, umowę reaktywacyjną można podpisać tylko raz dla danego kontraktu. Innymi słowy, jeżeli Klient dokona reaktywacji, ale kolejny raz nie będzie zasilał konta, to już drugi raz nie będzie mógł skorzystać z reaktywacji numeru Plus Mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zablokowane konto
Cygani Pan/i ponieważ byłem w punkcie plusa i wszystko poszło bez kary ;)
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Zablokowane konto
icedfan, widocznie Twoje konto nie było jeszcze zamknięte. Następnego dnia po dacie ważności konta następuje blokada rozmów wychodzących. Jednak dopiero po 31 dniach klient otrzymuje pismo z informacją o rozwiązaniu umowy.
Pytałeś, czy:
Pytałeś, czy:
I odpowiedź brzmi: tak.icedfan pisze:reaktywację konta można zrobić tylko raz jedyny
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zablokowane konto
Witam! :)
Dzisiaj zablokowali mi konto czy zostanie narzucona mi jakaś kara jeśli doładuje konto dopiero jutro?
Dzisiaj zablokowali mi konto czy zostanie narzucona mi jakaś kara jeśli doładuje konto dopiero jutro?
Ostatnio zmieniony 1 gru 2016, o 15:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zablokowane konto
Witaj wiiki_x,
Blokada została nałożona na połączenia wychodzące czy przychodzące również? Numer, który posiadasz jest w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę?wiiki_x pisze:Dzisiaj zablokowali
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ