Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lis 2016, o 18:10
Re: Problem z prędkością LTE
Dziś już jest wszystko okej
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Problem z prędkością LTE
Angeloo, dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Może jakieś przeciążenia ale no cóż zdarza się teraz internet śmiga jak należy :)
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Dowiedziałem się, że pod koniec 11/2016 na stacji BT30816 Dęba zostało uruchomione LTE1800. Wykonałem więc speed testy i okazało się, że prędkości są identyczne z tymi które uzyskiwałem na LTE800. Testy wykonałem ok. godziny 13, więc bts nie powinien być przeciążony. Testy przeprowadzone w domu oraz ok. 300 m od nadajnika.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
BgU, tak jak pisaliśmy, same prace zostały zrealizowane pod koniec 11/2016, możliwe, jednak że samo pasmo nie jest jeszcze dostępne komercyjnie.
Czy urządzenie, na którym testujesz ma możliwość wymuszenia konkretnego pasma?
Czy urządzenie, na którym testujesz ma możliwość wymuszenia konkretnego pasma?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Niestety nie.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Na razie nie mam możliwości dokonania tego sprawdzenia, dam znać jak uda mi się pożyczyć telefon z odpowiednim gniazdem SIM.Przemek_Plus pisze:KamilPowerLte, daj proszę znać, jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty do innego aparatu.
Re: Problem z prędkością LTE
Witam serdecznie. Od 2,5 lat jestem użytkowiniem internetu domowego ODu-IDu 100. Przez 2 lata nie było problemu z szybkościa internetu: strony szybko sie wczytywały, filmy na YouTube mozna było oglądac, rzecz ujmując szybkośc wystarczająca. Od pół roku ciężko jest serfować po stronach ( trzeba czekac 10 sek az sie wczyta strona ) a oglądanie filmów na youTube bez przycinania jest niemożliwe.... tragedia. Jeśli chodzi o zestaw do internetu ODU IDU cały czas jest w tym samym miejscu co był zainstalowany 2,5 roku temu. Moje parametry to:
RSRP -92
RSRQ -21
RSSI -53
SINR -2
informacja o lokalizacji 139
Kolor diód na routerze: niebieskie
Jedyne co stwierdziłem do moje wi-fi wyłapuje 2 osoby które prawdopodobnie tez korzystają z internetu domowego Plusa, wczesniej tego nie było.
Proszę Was o pomoc czy cos da sie z tym zrobic ?? czy są jakiej anteny dodatkowe wzmacniajace które można podpiac ??
Czy nic sie nie da zrobic i czekać do zakończenia kolejnej umowy za 1,5 roku i sieci Plus powiedzieć "pa" :))
Moja lokalizacja Holendry gm. Zapolice 98-161
Prosze o pomoc wszystkich w tym eksperta Plusa :)
RSRP -92
RSRQ -21
RSSI -53
SINR -2
informacja o lokalizacji 139
Kolor diód na routerze: niebieskie
Jedyne co stwierdziłem do moje wi-fi wyłapuje 2 osoby które prawdopodobnie tez korzystają z internetu domowego Plusa, wczesniej tego nie było.
Proszę Was o pomoc czy cos da sie z tym zrobic ?? czy są jakiej anteny dodatkowe wzmacniajace które można podpiac ??
Czy nic sie nie da zrobic i czekać do zakończenia kolejnej umowy za 1,5 roku i sieci Plus powiedzieć "pa" :))
Moja lokalizacja Holendry gm. Zapolice 98-161
Prosze o pomoc wszystkich w tym eksperta Plusa :)
Re: Problem z prędkością LTE
Dlaczego osiągam tak słabe prędkości przy pełnym zasięgu 500 m od btsa: BT30816 niezależnie od pory dnia ? Dodam, że w smartfonie na pasku wyświetla się napis LTE+ czyli rozumiem, że agregacja pasm?
http://www.speedtest.net/my-result/a/2447301271
http://www.speedtest.net/my-result/a/2447301271
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Friend86, najbliższa stacja działająca w paśmie LTE1800 jest w Zduńskiej Woli przy ul. Szymanowskiego (BT35774). ODU powinno być ustawione w kierunku tego BTS-a i to właśnie ten element zestawu stanowi antenę zewnętrzną odbierającą sygnał. Czy zmianę w prędkościach obserwujesz w określonych godzinach, czy stale?
BgU, tak, to jest agregacja pasm (LTE800+LTE1800). Takie prędkości wynikają najprawdopodobniej z obciążenia sieci. Modernizacja stacji w pełni się nie zakończyła, więc można przewidywać, że sytuacja ulegnie jeszcze poprawie, ale dokładny termin nie jest znany.
BgU, tak, to jest agregacja pasm (LTE800+LTE1800). Takie prędkości wynikają najprawdopodobniej z obciążenia sieci. Modernizacja stacji w pełni się nie zakończyła, więc można przewidywać, że sytuacja ulegnie jeszcze poprawie, ale dokładny termin nie jest znany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć mi czy kierunkowa antena wzmocni siłę sygnału? Od samego początku posiadania internetu moje prędkosci pobierania byly na poziomie max 20mb/s i to tylko przez kilka dni, od zawsze na routerze świeci się niebieska/zielna dioda. Teraz po przedłużeniu umowy zostałem zapewniony, że sygnał jest dużo lepszy niż był wcześniej i będę miał pierwszeństwo przy korzystaniu z maksymalnych prędkości. Jak zawsze dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego prędkosci spadają do 64kb/s download a upload trzyma się w okolicach 12mb/s
Może ktoś by mógł zerknąć i sprawdzić do którego bts'a mam najbliżej i czy antena kierunkowa coś zmieni, ewentualnie wymiana urządzeń na jakieś inne lepsze, cena nie gra roli.
Międzyrzec Podlaski ul.Zawadki (NIE miejscowość)
Dodam, że odu był na kominie, na ścianie zew i teraz ciagle jest w moim pokoju ponieważ wszędzie sygnał po jakimś czasie robił się zielony.
RSRP -94
RSRQ -11
RSSI -63
SINR 11
Informacja o lokalizacji 215
Może ktoś by mógł zerknąć i sprawdzić do którego bts'a mam najbliżej i czy antena kierunkowa coś zmieni, ewentualnie wymiana urządzeń na jakieś inne lepsze, cena nie gra roli.
Międzyrzec Podlaski ul.Zawadki (NIE miejscowość)
Dodam, że odu był na kominie, na ścianie zew i teraz ciagle jest w moim pokoju ponieważ wszędzie sygnał po jakimś czasie robił się zielony.
RSRP -94
RSRQ -11
RSSI -63
SINR 11
Informacja o lokalizacji 215
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Defetysta, najbliższy BTS to 11086 (około 1 km). Z jakiego modemu/routera obecnie korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli przez pierwsze dwa tygodnie nie ma problemu z prędkością downloadu, niezależnie od godziny?Defetysta pisze:Jak zawsze dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego prędkosci spadają do 64kb/s download a upload trzyma się w okolicach 12mb/s
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
dokładnie tak jest. nie jest to reguła ale przeważnie jak zaniża mi się prędkość i po youtube widzę że nie ładują się w hd filmiki tylko 480 albo 240 to wiem, że zbliża się połowa okresu rozliczeniowego. Czasami po kilku dniach wróci na jakiś czas dobra prędkość ale to ewidentnie dzieje się dlatego, że kończy mi się podstawowy pakiet danych (niby nielimitowany a we wcześniejszej umowie przy 30gb było tak samo i teraz po przedłużeniu umowy dostałem w gratisie 60gb i dzieje się dokładnie to samo z blokowaniem prędkości mimo, że byłem zapewniany o tym, że będę miał pierwszeństwo z korzystania łącza i to inni będą blokowani.Krzysiek_Plus pisze:Czyli przez pierwsze dwa tygodnie nie ma problemu z prędkością downloadu, niezależnie od godziny?Defetysta pisze:Jak zawsze dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego prędkosci spadają do 64kb/s download a upload trzyma się w okolicach 12mb/s
A czy kierunkowa antena polepszyłaby parametry RSSQ itp? I czy zwiększyła by siłę zasięgu?