Nocny pakiet danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 102
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 31 mar 2011, o 13:17
Re: Nocny pakiet danych
Chce Pan powiedzieć że te niecałe 3gb w pakiecie podstawowym to prawidłowa wartość
Wysłane z mojej smyczy
Wysłane z mojej smyczy
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, problem dotyczy widoczności pakietu, nie samego rozliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
No to mamy następny problem
Wysłane z mojej smyczy
Wysłane z mojej smyczy
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, jesteś pewien, że realizowałeś wówczas (w godzinach 01.00-07.00) połączenie w 3G, nie w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Tak 100%
Wysłane z mojej smyczy
Wysłane z mojej smyczy
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, jako obsługa forum nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dlatego też proszę, żebyś zgłosił reklamację w kwestii błędnego Twoim zdaniem rozliczenia usług. Możesz następnie podać tutaj numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Czy na przywrócenie pakietu nocnego też trzeba czekać 30 dni jak z reklamacją?
ps.reklamacja wysłana w statusie zlecenia widnieje zrealizowana co to znaczy bo na moim koncie nie ma żadnych zmian
ps.reklamacja wysłana w statusie zlecenia widnieje zrealizowana co to znaczy bo na moim koncie nie ma żadnych zmian
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
Nie jestem w stanie określić, kiedy dokładnie zostanie przywrócona widoczność pakietu nocnego w Plus Online. Problem jest w trakcie rozwiązywania.aqua pisze:Czy na przywrócenie pakietu nocnego też trzeba czekać 30 dni jak z reklamacją?
Jeżeli chodzi o kwestię rozliczenia usług i reklamację zgłoszoną w tej sprawie - to w chwili obecnej czeka ona jeszcze na rozpatrzenie, jednak poprosiłem o przyśpieszenie jej rozwiązania. Informacje o statusie reklamacji powinieneś otrzymywać drogą SMSową na numer, którego zgłoszenie dotyczy.aqua pisze:ps.reklamacja wysłana w statusie zlecenia widnieje zrealizowana co to znaczy bo na moim koncie nie ma żadnych zmian
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Czyli klient uziemniony a może by tak płacić za rachunki do 30 dni po terminie ale pewnie tu komornik by już czekał. Dobra wiem że trzeba czekać narazie dzięki za pomoc.
Wysłane z mojej smyczy
Wysłane z mojej smyczy
Re: Nocny pakiet danych
Pakiet nocny już widoczny ale z podstawowego ok.10 GB poszło w chmurę
Wysłane z mojej smyczy
Wysłane z mojej smyczy
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
aqua, nie znam treści Twojej reklamacji, ale czy zaznaczyłeś tam, że chcesz przywrócenia transferu dla pakietu podstawowego, np. o wspomniane 10 GB? Jeżeli nie, to pracownik obsługujący Twoje zgłoszenie mógł po prostu przywrócić pakiet nocny i na tym zakończyć działania związane z obsługą reklamacji. W takiej sytuacji proponuję złożyć kolejną reklamację, w której opiszesz sytuację oraz swoje oczekiwania względem rekompensaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
mam pytanie o pakiet nocny, jesli sie przekroczy limit pakietu podstawowego i dostanie sie lejek tzn ze na pakiecie nocnym tez ma sie ten lejek ? bo mam przekroczony limit pakietu podstawowego i mam ten lejek i ten lejek tez jest na pakiecie nocnym gdzie mam jeszcze 195GB do wykorzystania, tak powinno byc ?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Nocny pakiet danych
Pio123, potwierdzam – jest to standardowe działanie systemu. W sytuacji, gdy po przekroczeniu pakietu podstawowego załączy się tzw. „lejek”, to wówczas dotyczy od również transmisji w ramach pakietu nocnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nocny pakiet danych
Chciałbym uzyskać informacje na temat nocnego pakietu danych w smartfirmie dla abonamentu ja+ INternet LTE dla firm 70 gb na jaki numer trzeba wyslac smsa i ile wynosi oplata za usluge i czy to jest pakiet noc (1:00-8:00) czy noc i dzien (1:00-16:00).