Problem z prędkością LTE

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Pio123 pisze:a ja sugeruje sprawdzic czy daliscie mi 90GB w tym miechu
Pakiet danych, jak i wykorzystanie możesz sprawdzić w Plus online. Bardziej szczegółowe dane możesz znaleść w wykazie bieżącego użycia.

Całkowita ilość pobranych i wysłanych danych możesz również sprawdzić, wysyłając SMS o treści U na numer 2580 (koszt 0,29zł).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Suchy_PL_
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 23 lip 2014, o 23:02

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Suchy_PL_ »

Przemek_Plus pisze:Suchy_PL_, do czasu uzyskania wszystkich wymaganych pozwoleń nie możemy podać jeszcze dokładnych lokalizacji. Ogólnie rzecz biorąc, planujemy 3 nowe stacje: na północy Lęborka, na wschodzie oraz w centrum. Wraz z uruchomieniem tych nadajników stacja BT44672 (z której obecnie uzyskujesz sygnał) zostanie wyłączona. Tym niemniej, pojemność sieci powinna się poprawić, a biorąc pod uwagę Twoją lokalizację – również poziom zasięgu.
Czy coś już wiadomo w sprawie nowych BTS-ów w Lęborku ?
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Przemek_Plus »

Suchy_PL_, planowo chcielibyśmy oddać nowe stacje do użytku w pierwszym kwartale przyszłego roku. Jeżeli chodzi o ich lokalizację, to mogę podać tylko ogólnikowe informacje, gdyż trwa jeszcze proces uzyskiwania wszelkich pozwoleń formalnych. Jedna stacja jest zaplanowana w centrum miejscowości, kolejna w Mostach, jedna na północy Lęborka. W każdym bądź razie jeżeli uda się wybudować „północną” stację w planowanym miejscu, to dla Twojej lokalizacji powinna nastąpić poprawa poziomu zasięgu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Suchy_PL_
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 23 lip 2014, o 23:02

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Suchy_PL_ »

Jeśli BTS powstanie w Mostach to bardzo było by dobrze jeśli powstałby bliżej wlotu do Mostów od strony ul.Gdańskiej -wtedy miałbym dobrą widoczność bowiem ul. Skoczylasa jest właśnie od tej strony Lęborka a na północy....to nie ten rejon bo to w kierunku Łeby czyli znowu byłbym w dole i poza zasięgiem zapewne.
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Pinocino »

Przemek_Plus pisze:Pinocino, istotnie w niektórych starszych taryfach istniał taki podział. Jeden pakiet podstawowy 25GB w każdej technologii, drugi 60 GB tylko w LTE i następnie klient korzystał z LTE bez limitu, ale z ograniczeniem do 2 mb/s.
Jeżeli więc jesteś jeszcze w trakcie korzystania z tego „drugiego” pakietu podstawowego, to nie powinieneś mieć nałożonego żadnego ograniczenia prędkości.

Wykonaj proszę test poza godzinami szczytu (np. rano, w południe) i wklej tu, na forum, jego wynik. Być może jest to kwestia przeciążenia stacji, co w połączeniu z bardzo dużą odległością między Twoją lokalizacją a nadajnikiem skutkuje w efekcie tak niskimi prędkościami.
Ciągle to samo nieporozumienie. Po pierwsze przy zakupie abonamentu byłem informowany ,że jeżeli wykupię największy abonament to na pewno będę korzystał z LTE bez najmniejszych problemów. I ja "głupi" taki abonament wykupiłem. A odkąd pamiętam moja prędkość oscyluje właśnie w okolicach Obrazek po około trzech dniach korzystania. Naprawdę byłbym zadowolony z tych 2Mb/s ,ale jak sam widzisz dużo brakuje do tej obietnicy. Za co ja płacę , pytam się za co? Skoro najmniejsza prędkość jaką mogę mieć po wykorzystaniu pakietów to 2Mb/s.
A po drugie nie kupowałem internetu do korzystania po północy i godzinach wcześnie porannych tylko do normalnego śmigania po sieci w godzinach "normalnych".
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Pinocino pisze:A po drugie nie kupowałem internetu do korzystania po północy i godzinach wcześnie porannych tylko do normalnego śmigania po sieci w godzinach "normalnych".
Oczywiście rozumiemy, ale chodzi o weryfikacje czy w tych godzinach (rano,południe) uzyskujesz wyższe prędkości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Pinocino »

Krzysiek_Plus pisze:
Pinocino pisze:A po drugie nie kupowałem internetu do korzystania po północy i godzinach wcześnie porannych tylko do normalnego śmigania po sieci w godzinach "normalnych".
Oczywiście rozumiemy, ale chodzi o weryfikacje czy w tych godzinach (rano,południe) uzyskujesz wyższe prędkości?



Parę razy ,rano sprawdzałem, około 5.30 prędkość nie osiąga 1 Mb. Od 0,3 do 0,8.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Krzysiek_Plus »

Pinocino, proszę, zgłoś swój problem w formie reklamacji przez ten formularz. Następnie porosze podaj nam tutaj na forum numer tego zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Pinocino »

Krzysiek_Plus pisze:Pinocino, proszę, zgłoś swój problem w formie reklamacji przez ten formularz. Następnie porosze podaj nam tutaj na forum numer tego zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.


Oczywiście ,ze reklamowałem . A odpowiedź jest taka
Szanowny Pan
??????? ???????
ul. ???????
12-250 Orzysz



Szanowny Panie



Odpowiadając na zgłoszenie z 14.8.2016 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.

Informuję, że na podstawie rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 16.8.2016 r. z Doradcą Departamentu Reklamacji, opisany przez Pana problem przepustowości w zakresie LTE przekazany został do działu technicznego.

Przeprowadzona analiza, poparta rozmową telefoniczną z dnia 16.8.2016 r. z Doradcą Departamentu Reklamacji oraz konsultacją z pracownikami działu technicznego wykazała, że parametry sygnału umożliwiają korzystanie z usług świadczonych przez naszą sieć. Dzięki karcie SIM istnieje możliwość mobilnego korzystania z usług bez ograniczeń lokalizacyjnych. Klienci mogą korzystać z nich wszędzie tam, gdzie teren objęty jest zasięgiem sieci Plus.

Telefonia mobilna charakteryzuje się możliwością występowania zakłóceń, w wyniku których mogą powstać problemy z nawiązywaniem połączeń. Jakość odbieranego sygnału zależy w dużej mierze od czynników zewnętrznych, na które nasza firma nie ma wpływu. Polkomtel udostępnia łącze o określonej (maksymalnej) szybkości transmisji danych, ale jej realna wartość zależy również od obciążenia danej stacji bazowej. Im więcej osób korzysta z danego nadajnika, tym sumaryczna ilość wolnych zasobów przeznaczonych dla transmisji danych jest mniejsza, a co za tym idzie każda z osób korzystających w tym czasie z transmisji danych (na danej stacji), może dysponować mniejszą przepływnością. Dokładamy wszelkich starań, aby uruchomić dodatkowe nadajniki. Niejednokrotnie wiąże się to niestety z długotrwałym procesem proceduralnym związanym z uzyskaniem wymaganych zezwoleń.

W opisanej sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, która została określona w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel.

Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.

Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).



Z poważaniem
*********
Doradca Klienta


Czyli mogę sobie reklamować do bólu .
Nyziu
PlusManiak
Posty: 63
Rejestracja: 4 paź 2014, o 12:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Nyziu »

Witam, od 1,5 miesiaca mam problem z waszym internetem, ktory jak dla mnie przez cala umowe jest zerem. Dokladniej prędkość jest nikła, a ping tak wysoki , że w żadne gry multiplayer nie można spokojnie grać. Nowy okres rozliczeniowy był 20 dni temu i prędkość nie wzrosła, wieczorami to potrafi w ogóle internetu nie być, dzwoniłem na infolinie plusa na szczęście wypowiedzenie umowy jest za darmo i ją wypowiem, ale chce wiedzieć dlaczego mam taką prędkość mimo posiadanego limitu? Według plusonline limit jest, router był przywracany do ustawień domyślnych, nic nie daje czy podłaczam internet przez wifi, czy przez kabel. Speedtest:
http://www.speedtest.net/my-result/5900276250
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Przemek_Plus »

Pinocino, reklamacja, której treść wkleiłeś, jest już zamknięta, dlatego mimo wszystko proszę – zgłoś reklamację i podaj nam jej numer formularzem. Wówczas będziemy w stanie zainterweniować w tej sprawie. Postaramy się pomóc.

Nyziu, ten pomiar nie wskazuje, aby problem wynikał z przeciążonego nadajnika (jak to bywało wczesnej w Twojej sytuacji). Czy możesz przełączyć router/modem w tryb 3G i sprawdzić, jakie prędkości wówczas uzyskujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nyziu
PlusManiak
Posty: 63
Rejestracja: 4 paź 2014, o 12:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Nyziu »

Jeżeli powiesz mi jak to chętnie przestawie bo jak narazie to mam tryb AUTOMATYCZNY
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Przemek_Plus »

Nyziu, w jakim urządzeniu znajduje się obecnie karta SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nyziu
PlusManiak
Posty: 63
Rejestracja: 4 paź 2014, o 12:14

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Nyziu »

Huawei B593
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Problem z prędkością LTE

Post autor: Przemek_Plus »

Nyziu pisze:Huawei B593
W takim razie tryb 3G możesz wymusić w panelu admina, w zakładce ekran główny->szybka konfiguracja->internet->tryb sieci->i tam należy wybrać 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ