Krzysiek_Plus pisze:Pinocino, proszę, zgłoś swój problem w formie reklamacji przez
ten formularz. Następnie porosze podaj nam tutaj na forum numer tego zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć rozpatrzenie sprawy.
Oczywiście ,ze reklamowałem . A odpowiedź jest taka
Szanowny Pan
??????? ???????
ul. ???????
12-250 Orzysz
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 14.8.2016 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.
Informuję, że na podstawie rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 16.8.2016 r. z Doradcą Departamentu Reklamacji, opisany przez Pana problem przepustowości w zakresie LTE przekazany został do działu technicznego.
Przeprowadzona analiza, poparta rozmową telefoniczną z dnia 16.8.2016 r. z Doradcą Departamentu Reklamacji oraz konsultacją z pracownikami działu technicznego wykazała, że parametry sygnału umożliwiają korzystanie z usług świadczonych przez naszą sieć. Dzięki karcie SIM istnieje możliwość mobilnego korzystania z usług bez ograniczeń lokalizacyjnych. Klienci mogą korzystać z nich wszędzie tam, gdzie teren objęty jest zasięgiem sieci Plus.
Telefonia mobilna charakteryzuje się możliwością występowania zakłóceń, w wyniku których mogą powstać problemy z nawiązywaniem połączeń. Jakość odbieranego sygnału zależy w dużej mierze od czynników zewnętrznych, na które nasza firma nie ma wpływu. Polkomtel udostępnia łącze o określonej (maksymalnej) szybkości transmisji danych, ale jej realna wartość zależy również od obciążenia danej stacji bazowej. Im więcej osób korzysta z danego nadajnika, tym sumaryczna ilość wolnych zasobów przeznaczonych dla transmisji danych jest mniejsza, a co za tym idzie każda z osób korzystających w tym czasie z transmisji danych (na danej stacji), może dysponować mniejszą przepływnością. Dokładamy wszelkich starań, aby uruchomić dodatkowe nadajniki. Niejednokrotnie wiąże się to niestety z długotrwałym procesem proceduralnym związanym z uzyskaniem wymaganych zezwoleń.
W opisanej sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, która została określona w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).
Z poważaniem
*********
Doradca Klienta
Czyli mogę sobie reklamować do bólu .