Brak zasiegu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 23:07
Brak zasiegu
Witam proszę o poprawienie zasięgu w miejscowości Odry woj. pomorskie nie wiem co się dzieje ale zasięg ucieka mam internet i telefon ale jak tak będzie dalej to zrezygnuje z waszej sieci. Jest tutaj wiele innych osób nie zadowolonych tak samo jak i ja!!!
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Brak zasiegu
madzia19898, w miejscowości Odry znajduje się nasz nadajnik BT44657 i od około miesiąca oprócz GSM posiada również technologię U900 (czyli 3G). Jedynie przy LTE zasięg faktycznie może być słaby.
Jaki obecnie poziom zasięgu obserwujesz (ile kresek)? Czy wcześniej było lepiej?
Jaki obecnie poziom zasięgu obserwujesz (ile kresek)? Czy wcześniej było lepiej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Dzień dobry. W Rybniku przy ul. Zakątek (dzielnica Ligota) jest bardzo słaby zasięg internetu mobilnego LTE. Mamy w domu 2 takie modemy, każdy z nich osiąga maksymalnie 2 kreski zasięgu, korzystanie z takiego internetu (szczególnie, kiedy notorycznie znika zasięg) jest bardzo utrudnione. Z mapy wynika, że w Rybniku jest zasięg LTE więc proszę o podjęcie jakichś działań w celu usprawnienia i przyspieszenia internetu.
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Z góry dziękuję za odpowiedz
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 gru 2016, o 13:31 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: pytanie dotyczy internetu LTE, dlatego post został przeniesiony do odpowiedniego działu Plus Internet
Powód: pytanie dotyczy internetu LTE, dlatego post został przeniesiony do odpowiedniego działu Plus Internet
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak zasiegu
Romannn, w Twojej lokalizacji najbliższa stacja BT22107 w odległości ok. 1 km zapewnia GSM, U900, U2100, LTE800 oraz LTE1800. Zasięg powinien być dobry. Czy mógłbyś podać wynik testu prędkości oraz parametry sygnału (RSSI, RSRP, RSRQ)? Czy mógłbyś określić kiedy, czyli o jakiej porze i z jaką częstotliwością nie ma zasięgu? Z jakich modeli modemów korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
RSSI: -79
RSRP (dBm): -110
RSRQ (dB): -9
2 modemy Huawei B583s-22, te dane są z "lepszego":)(chodziłem z nim po całym domu, inny stacjonarny-gorszy).
Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00, chociaż w ciągu dnia też się zdarza , ciężko określić dokładnie godziny.
speedtest.net
down: 7.17mhps, upl: 3.83mhps; ping:42ms
RSRP (dBm): -110
RSRQ (dB): -9
2 modemy Huawei B583s-22, te dane są z "lepszego":)(chodziłem z nim po całym domu, inny stacjonarny-gorszy).
Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00, chociaż w ciągu dnia też się zdarza , ciężko określić dokładnie godziny.
speedtest.net
down: 7.17mhps, upl: 3.83mhps; ping:42ms
Ostatnio zmieniony 30 gru 2016, o 11:37 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
Powód: połączenie postów - proszę nie pisz post pod postem, tylko używaj opcji Zmień
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak zasiegu
Romannn, wartość RSRP wskazuje na niski poziom sygnału co przy odległości ok. 1 km od nadajniki sugeruje np. tłumienie zasięgu przez mury budynku, sąsiednie budynki lub jakieś zakłócenia. Jeśli to oczywiście możliwe to sprawdź też proszę, jaki wynik prędkości osiągniesz tuż przed domem.
Sprawdź proszę, czy masz możliwość zaktualizowania oprogramowania routera (Panel Admina, zakładka Ekran główny -> Aktualizuj ). Czy reset połączenia występuje jednocześnie z resetem urządzenia?Romannn pisze:Sygnał przerywa najczęściej między 00:00 a 01:00
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
Nie jest to wina routera, (nie resetuje się, tylko znika zasięg, oprog. najnowsze) na pewno jest to brak zasięgu(przed domem też), a dom - jesnorodzinny stoji na otwartej przestrzeni, pytannie polega tylko na tym czy się da coś zrobić od Państwa strony, czy koniecznie jest kupowanie anteny zewnętrznej/szukanie innych dostawców i-netu?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak zasiegu
Romannn, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi Plus Internet, a ja przekażę sprawę niskiego poziomu sygnału do odpowiedniego działu firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
Witam. Czy była zgłaszana awaria BT24319 ? Od wtorku nie ma zasięgu 3G.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak zasiegu
Krolgier, na tym BTS 3G działa cały czas, natomiast od około tygodnia występują w tej okolicy dosyć silne zakłócenia zewnętrzne, które mogą powodować utrudnienia w działaniu sieci. Problem zgłosiliśmy już do UKE w celu zlokalizowania i usunięcia źródła zakłóceń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
Rozumiem, dziękuję. Czy to może mieć charakter celowego zakłócania sieci na tym BTS?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak zasiegu
Krolgier gdy tylko sprawa zostanie wyjaśniona będziemy mogli przekazać takie informacje. Na chwilę obecną nie ma dowodów świadczących o celowym działaniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
Przed chwilą wrócił zasięg i 3G działa normalnie , jestem ciekawy jak długo.Dziękuję za posty Krzysiek_Plus i Michał_Plus.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak zasiegu
Krolgier bardzo się cieszymy, że wszystko działa już poprawnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak zasiegu
Witam po raz kolejny.Od wczoraj wieczorem znowu hspa+ przestał działać, jest zasięg ale nie ma wogóle transferu .Czy wiadomo już coś w tej sprawie?