Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, w tej lokalizacji jest dostępny zasięg LTE w paśmie 1800. Jaki jest model Twojego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, sprawdź proszę zużycie pakietów kodami: *121# oraz *136# i napisz, z jakiej taryfy korzystasz. Czy pakiet internetowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Korzystam z taryfy Nowy Plush, pakiet full no-limit + 10GB (niewykorzystany), internet cały czas mam ale tylko 3G/H+.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, prześlij mi proszę tym formularzem numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
@Daniel_Plus, dlaczego w taryfie głosowej zaleciłeś zmianę APN z plus na internet?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
-kl-, ustaw proszę ponownie APN: plus, wyłącz/włącz telefon i sprawdź jeszcze raz, czy telefon łączy się z internetem LTE. Zmianę wprowadź w pozycji "APN", nie w pozycji "Nazwa".
patryk7588, po pierwszym poście sądziłem, że to taryfa internetowa, ale później okazało się, że jednak głosowa
patryk7588, po pierwszym poście sądziłem, że to taryfa internetowa, ale później okazało się, że jednak głosowa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Ok, myślałem że może nastąpiły jakieś zmiany.
Re: Brak LTE
Dokonałem zmian, uruchomiłem ponownie telefon i niestety bez zmian, tzn. 3G/H+ a przy wymuszeniu "tylko LTE" telefon przełącza się w "tylko połączenia alarmowe", a po kilku chwilach wychodzi z trybu "tylko LTE", odzyskuje możliwość wykonywania połączeń i internet wraca do 3G/H+.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
-kl-, czy masz możliwość przetestowania karty SIM na innym telefonie z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Niestety nie, ale miałem w tym telefonie kilka dni temu kartę z innej sieci i LTE bez problemu chodziło.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
-kl-, po stronie sieci na obecną chwilę nie ma żadnych ograniczeń, które mogłyby blokować dostęp do LTE na Twoim numerze.
Powodem w tym przypadku może być błąd po stronie telefonu (wysyła błędne informacje do sieci w przypadku próby logowania do LTE), w takiej sytuacji sugeruje jeszcze spróbować wykonać konfiguracje automatyczną, ale jeśli to nie rozwiąże problemu, to obawiam się, że pozostaje tylko przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja pod APN: plus.
Powodem w tym przypadku może być błąd po stronie telefonu (wysyła błędne informacje do sieci w przypadku próby logowania do LTE), w takiej sytuacji sugeruje jeszcze spróbować wykonać konfiguracje automatyczną, ale jeśli to nie rozwiąże problemu, to obawiam się, że pozostaje tylko przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja pod APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
LTE już działa, dziękuję za pomoc. Pomogło usunięcie z systemu innych konfiguracji APN, które mimo, że niewybrane, widocznie powodowały problemy.