W piątek odebrałam telefon z naprawy i po godzinie znów się zepsuł, hm.
W sobotę (wczoraj) poszłam do punktu Plusa z jedną myślą w głowie i jednym zdaniem w ustach - "Żądam nowego telefonu". Bardzo miły Pan pracownik Plusa pomógł mi napisać pismo o wymianę i w poniedziałek powinnam już coś wiedzieć.
Wznoszę modły do niebios!
4 naprawa - wymiana telefonu?
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 sie 2012, o 14:38
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 maja 2013, o 17:52
Kolejna naprawa
Witam, jakiś czas temu mój telefon był oddawany do serwisu na gwarancji, ponieważ "zepsuło" się oprogramowanie, kilka dni temu znów to samo (siadło oprogramowanie), czy w tej sytuacji, gdy wada wystąpiła po raz drugi będzie znowu odsyłanie do serwisu, czy dostane już inny (nowy) telefon?
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 45
- Rejestracja: 7 wrz 2014, o 19:19
Naprawa/rekojmia
Witam
Zakupiony telefon(m4 aqua) w abonamencie w Plus został oddany właśnie na 3 lub 4 naprawę i dołączone zostało pismo reklamacji z tytułu rękojmi. Sprzedawca zabrał pismo oraz telefon z gwarancją i odesłał go de serwisu. Serwis odmawia bezpłatnej naprawy z powodu pęknięcia ramki telefonu, w ten sposób stracił niby wodoszczelność, a telefon nie został zalany i wody nie widział . Co mogę teraz zrobić i czy pismo o rękojme zostało dobrze rozpatrzene przez pracownika Plus? Dodam że pracownik nie wskazał tej wady na piśmie w opisie wysłanego telefonu.
Zakupiony telefon(m4 aqua) w abonamencie w Plus został oddany właśnie na 3 lub 4 naprawę i dołączone zostało pismo reklamacji z tytułu rękojmi. Sprzedawca zabrał pismo oraz telefon z gwarancją i odesłał go de serwisu. Serwis odmawia bezpłatnej naprawy z powodu pęknięcia ramki telefonu, w ten sposób stracił niby wodoszczelność, a telefon nie został zalany i wody nie widział . Co mogę teraz zrobić i czy pismo o rękojme zostało dobrze rozpatrzene przez pracownika Plus? Dodam że pracownik nie wskazał tej wady na piśmie w opisie wysłanego telefonu.