Rejestracja Numeru

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sovaldo »

Witam. Kupiłem ostatnio pre-paid startówka ważna do 2018r. Zarejestrowałem w piątek 21 kwietnia ok godz 12 i do tej pory cały czas mam informację na wyświetlaczu: tylko alarmowe a jak chcę cokolwiek zrobić zadzwonić czy coś to wyświetla: poza zasięgiem sieci. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, o 10:20 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do odpowiedniego działu i wątku.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: habish »

Gdzie rejestrowałeś?
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sovaldo »

W sklepie spożywczo - przemysłowym
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: habish »

Wygląda że jej nie zarejestrowali lub rejestracja w sklepie następuje z opóźnieniem.
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sovaldo »

Dostałem potwierdzenie że karta została zarejestrowana. Wczoraj pojechałem do plusa powiedziałem o co chodzi pan gdzieś zadzwonił pogadał sobie i powiedział mi że karta wczoraj lub najpóźniej dziś będzie już działać. Niestety jest godzina 12 a nic pozytywnego w dalszym ciągu nie widzę gdyż cały czas jest tak samo
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: habish »

Wyłączyłeś i włączyłeś telefon? Zrób to teraz i daj znać.
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sovaldo »

Tak robię to mniej więcej co godzinę i w dalszym ciągu nic. Pozostaje mi tylko czekać
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: habish »

Tak. Wpadnij na forum jutro po 10:00 gdy Specjalista Plusa będzie już w pracy. :-)
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: sovaldo »

Do 14 jestem w pracy, jeśli do tej godziny nic się nie poprawi to zaraz po 14 jestem :-) :-D
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj sovaldo,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu karta nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: sovaldo »

Witam. Po zresetowaniu przed chwilą telefonu i wyciągnięciu karty sim i włożeniu jej ponownie nadal ten sam problem.
Tylko połączenia alarmowe i nie zarejestrowano w sieci
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

sovaldo,

jak próbujesz zadzwonić to pojawi się tylko informacja o połączeniach alarmowych? Nie ma żadnego komunikatu o konieczności zarejestrowania numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: sovaldo »

Dokładnie tak na górnej belce wyświetla cały czas tylko połączenia alarmowe, a gdy wybieram np kod żeby sprawdzić stan konta to pokazuje nie zarejestrowano w sieci i nie mam żadnego komunikatu o konieczności rejestrowania
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: Joanna_Plus »

sovaldo,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sovaldo
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2017, o 11:21

Re: Rejestracja Numeru

Post autor: sovaldo »

Przesłałem.
ODPOWIEDZ