Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Cesja

Post autor: fox0410 »

Jeśli moje konto w plus online już jest nieaktywne tzn że już cesja została przepisana na drugą osobe?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

fox0410,
- tak, to by znaczyło, że numer jest już na nowym koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Cesja

Post autor: fox0410 »

Ja dostałam sms że od dnia 30 czerwca cesja została przepisana, tylko dlaczego nie moge dopełnic dlaszych formalności?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

fox0410,
- możesz napisać w którym salonie podpisywana była umowa cesji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Cesja

Post autor: fox0410 »

Galeria Malta Poznań
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

fox0410,
- dziękuję za informację. Postaram się wyjaśnić sprawę z pracownikami tego punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Cesja

Post autor: fox0410 »

Na spokojnie, zadzwonie tam sobie, mam niedaleko więc jakby co podjade. Tylko zdziwił mnie fakt ze widze 2 nr na jednym koncie a nie moge podpisać umowy na drugi tel i go odebrać
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

fox0410,
- to jest problem techniczny z systemem garującym oferty. Wysłałam interwencję już w tej sprawie do działu technicznego. Mam nadzieję, że niedługo sprawa się wyjaśni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Cesja

Post autor: fox0410 »

Dziękuje serdecznie :)
mac_abra
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2016, o 20:29

Cesja

Post autor: mac_abra »

Witam . W poniedziałek 3.07 zrobiłem cesję nr. żony na siebie w celu połączenia dwóch nr. w ofertę duet. Pan konsultant na infolini oznajmił mi że JUŻ na drugi dzień będzie można sfinalizować ofertę. Dzisiaj jest 5.07 odzewu ze strony pana z infolini brak więc pojechałem do salonu i dowiedziałem się że jeszcze nr nie jest przypisany do mnie a taki proces trwa minimum ok. 7 dni. I teraz problem jest taki że na numerze który przejmowałem koniec dotychczasowej umowy jest z dniem 10.07 a ja w piątek wyjeżdżam na 3 tygodnie z PL. Co moge zrobić, jak to rozwiązać, moze jest możliwość przyspieszenia tej sprawy w jakiś sposób ???
Ostatnio zmieniony 5 lip 2017, o 11:46 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mac_abra
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2016, o 20:29

Re: Cesja

Post autor: mac_abra »

Basia_Plus pisze:Witaj mac_abra,

cesja jest realizowana w przeciągu 7 dni. Nic nie mogę obiecać, ale prześlij mi proszę numer tego telefonu oraz swój PESEL przez ten formularz. Zobaczę co da się zrobić.
Basia_Plus dziękuję za zainteresowanie, formularz wysłałem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Cesja

Post autor: Ewa_Plus »

mac_abra,
- mail już dotarł, już zajmujemy się Twoją sprawą.

fox0410,
- dostałam odpowiedź z działu technicznego, że dzisiaj już powinno być wszystko OK :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fortin
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 10 sty 2018, o 23:18

Cesja brak przepisania numeru mimo upływu terminu

Post autor: Fortin »

Witam,
Mam następujący problem, dn. 30.12.2017 udałem się do salonu by dokonać cesji, zostały podpisane dokumenty itd. Do 7 dni miała zostać wykonana i maiłem otrzymać o tym stosowną informację. Minęło 11 dni do do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak i nadal jako właściciel numeru widnieje osoba z której numer miał być cedowany. Możecie mi wyjaśnić dlaczego nadal właściciel numeru nie uległ zmianie i dlaczego wprowadzać klientów w błąd?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, o 09:17 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Cesja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Fortin,

aby zweryfikować opisaną sytuację konieczny jest wgląd do konta. Z poziomu forum nie mamy takiej możliwości. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wyślij zgłoszenie z opisem całej sprawy na adres bok@plus.pl. Podaj mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ