Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
largo,
- usługa ta jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od aktywacji, więc jeśli faktura przyszła po 3 dniach, to faktycznie mogło jej jeszcze nie być. Najprościej będzie się przekonać, czy usługa jest aktywna, logując się do Plus online (zakładka "usługi").
- usługa ta jest aktywowana automatycznie w ciągu 7 dni od aktywacji, więc jeśli faktura przyszła po 3 dniach, to faktycznie mogło jej jeszcze nie być. Najprościej będzie się przekonać, czy usługa jest aktywna, logując się do Plus online (zakładka "usługi").
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
7 dni dawno minela i nie dostalem sms potwierdzajacego aktywacji uslugi.
Czy moge wnioskowac przez BOK o jej aktywacje i 1 miesiac darmowy, skoro to system Plusa zawalil?
Czy moge wnioskowac przez BOK o jej aktywacje i 1 miesiac darmowy, skoro to system Plusa zawalil?
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
largo,
- czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
- czy sprawdziłeś w Plus online, że usługa jest nie aktywna? Jest przy niej zielona, czy szara kropka?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam, gdzie moge złożyc reklamacje dotyczącą usługi 'serwis wyswietlacza'?
Konsultant z nr 601102601 odsyła mnie do 227161999, a 227161999 do 601102601 i koło sie zamyka, od 23.06.2017 telefon lezy w serwisie i nikt sie tym nie interesuje, place raty za urzadzenie którego nie moge urzywać, oraz oplate za usluge ktora nie dziala jak powinna, nie dostałem urządzenia zastepczego pomimo upływu 14 dni roboczych, mało tego , gdyby nie to że sam dzwonie juz teraz codziennie, z Panstwa strony nie bylo chocby 1 proby kontaktu w tej sprawie.
Konsultant z nr 601102601 odsyła mnie do 227161999, a 227161999 do 601102601 i koło sie zamyka, od 23.06.2017 telefon lezy w serwisie i nikt sie tym nie interesuje, place raty za urzadzenie którego nie moge urzywać, oraz oplate za usluge ktora nie dziala jak powinna, nie dostałem urządzenia zastepczego pomimo upływu 14 dni roboczych, mało tego , gdyby nie to że sam dzwonie juz teraz codziennie, z Panstwa strony nie bylo chocby 1 proby kontaktu w tej sprawie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Kamilf1987,
reklamację w opisanej sprawie zgłoś do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
reklamację w opisanej sprawie zgłoś do Departamentu Reklamacji zgodnie z informacją zawartą tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
170713-001896
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Kamilf1987,
dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam,
Czy wiadomo cos w mojej sprawie? Zgodnie z tym co pisalem w tresci reklamacji, łamiecie swoj regulamin na ktory co chwile powoluja sie konsultanci, moja cierpliwosc ma pewne granice do ktorych z kazdym dniem sie zblizacie, kolejne kroki skieruje do powiatowego rzecznika praw konsumenckich oraz rzecznika ubezpieczonych, prosilbym o ponaglenie i pilne zalatwienie tematu polubownie.
Czy wiadomo cos w mojej sprawie? Zgodnie z tym co pisalem w tresci reklamacji, łamiecie swoj regulamin na ktory co chwile powoluja sie konsultanci, moja cierpliwosc ma pewne granice do ktorych z kazdym dniem sie zblizacie, kolejne kroki skieruje do powiatowego rzecznika praw konsumenckich oraz rzecznika ubezpieczonych, prosilbym o ponaglenie i pilne zalatwienie tematu polubownie.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Kamilf1987,
- poczekaj proszę na odpowiedź Departamentu Reklamacji. Niedługo powinieneś ją otrzymać.
- poczekaj proszę na odpowiedź Departamentu Reklamacji. Niedługo powinieneś ją otrzymać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam
Dzisiaj dezaktywowałem (lub przynajmniej tak mi się wydaje) usługę "ochrona wyświetlacza", poprzez wysłanie sms na nr.2601 "DEZAKTYWACJA"
Pytanie: czy przychodzi jakaś odpowiedź zwrotna (sms?) że dezaktywacja się powiodła?
Dzisiaj dezaktywowałem (lub przynajmniej tak mi się wydaje) usługę "ochrona wyświetlacza", poprzez wysłanie sms na nr.2601 "DEZAKTYWACJA"
Pytanie: czy przychodzi jakaś odpowiedź zwrotna (sms?) że dezaktywacja się powiodła?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Andrzej62,
tak, powinieneś otrzymać wiadomość SMS, potwierdzającą przyjęcie zlecenia oraz informację, że usługa będzie nieaktywna od jutra.
tak, powinieneś otrzymać wiadomość SMS, potwierdzającą przyjęcie zlecenia oraz informację, że usługa będzie nieaktywna od jutra.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Po wysłaniu "DEAKT SW1" przyszło tylko potwierdzenie dostarczenia, nic poza tym
Przepraszam za błąd w poprzednim wpisie. Chodzi oczywiście o wysłanie komendy "DEAKT SW1" na 2601 a nie, jak błędnie wpisałem hasło "DEZAKTYWACJA"
Ale to i tak niewiele zmienia, bo i tak nie mam odpowiedzi.
Przepraszam za błąd w poprzednim wpisie. Chodzi oczywiście o wysłanie komendy "DEAKT SW1" na 2601 a nie, jak błędnie wpisałem hasło "DEZAKTYWACJA"
Ale to i tak niewiele zmienia, bo i tak nie mam odpowiedzi.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Andrzej62,
- wczoraj były jakieś problemy systemowe, że te SMS-y potwierdzające mimo, że po naszej stronie widoczne, to nie dochodziły na niektóre numery lub przychodziły z opóźnieniem.
Jeśli do tej pory nie przyszło potwierdzenie dezaktywacji usługi Serwis Wyświetlacza, to wyślij proszę maila w tej sprawie na bok@plus.pl żeby nasz konsultant sprawdził, czy wszystko jest OK. Jeśli podasz nam tutaj nr referencyjny swojego zgłoszenia, to przyśpieszymy :)
- wczoraj były jakieś problemy systemowe, że te SMS-y potwierdzające mimo, że po naszej stronie widoczne, to nie dochodziły na niektóre numery lub przychodziły z opóźnieniem.
Jeśli do tej pory nie przyszło potwierdzenie dezaktywacji usługi Serwis Wyświetlacza, to wyślij proszę maila w tej sprawie na bok@plus.pl żeby nasz konsultant sprawdził, czy wszystko jest OK. Jeśli podasz nam tutaj nr referencyjny swojego zgłoszenia, to przyśpieszymy :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Ewa_Plus, bardzo proszę, oto numer :[Zagadnienie: 170802-001808]
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Andrzej62,
- dzięki, przekazałam :)
- dzięki, przekazałam :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ