Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

Norbikom,

jaki komunikat masz przy próbie wykonania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Norbikom »

Dziękuję, telefon już normalnie działa. Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Basia_Plus »

Norbikom,
Norbikom pisze:telefon już normalnie działa.
super, dziękuje za wiadomość. :->
Norbikom pisze:Niestety przy składaniu zamówienia na Plush Abo wyskakuje mi nadal informacja iz Numer należy do sieci Plus
Wybierasz opcję przejdź z karty na abonament czy przenieś numer?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Norbikom »

Przy wyborze obu opcji informacja jest taka sama.
Juz znalazlem, za kazdym razem wyskakiwala opcja przeniesienia numeru.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3099
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Marta_Plus »

Norbikom,
czy próba złożenia zamówienia odbywa się za pomocą tej strony: https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... ket/e1s4/1?
Sprawdzałeś, czy komunikat pojawia się również przy użyciu innej przeglądarki?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Norbikom
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 11 lip 2017, o 13:33

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Norbikom »

Tak poprzednie próby złożenia zamówienia wyskakiwały tylko z opcja przeniesienia numeru.
Dopiero po wpisaniu w wyszukiwarke dotarlem do wlasciwej strony.
https://www.plushbezlimitu.pl/shopping- ... et/e39s3/1
Dziekuje za pomoc i mam nadzieje ze to koniec problemow.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3099
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Marta_Plus »

Norbikom,
to super :-) Cieszę się, że już wszystko jest OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek8x
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, o 10:36

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: misiek8x »

Witam. Mam podobny problem jak większość osób. Dnia 24/08/2017 miało nastąpić przeniesieni z abo do Simplus. Od godz. 19:00 nie mam zasięgu. Na infolinii wieczorem usłyszałem, że ma to potrwać kilka godzin. Nie dysponuje nr zgłoszenia. Telefon była włączany i wyłączany kilkukrotnie. Przy opcji ręcznego wyboru sieci mam dostępne sieci Plus(2,3,4g) ale nie mogę się zalogować do nich.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiek8x,

jaki komunikat pojawia się przy próbie wykonania połączenia z tego numeru?
Przed dezaktywacją dokonana została dyspozycja przepisania danych:
Ewa_Plus pisze: Aby numer swobodnie przeszedł do oferty na kartę, to jeszcze przed dezaktywacją powinieneś wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES na nr 80107. Dzięki temu numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, na które był w ofercie abonamentowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek8x
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, o 10:36

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: misiek8x »

9 sierpnia dostałem sms zwrotny z nr 80107 z potwierdzeniem,ze przyjęto zgłoszenie, oczywiście wcześniej wysłałem sms PRZENIES na powyzszy nr. Komunikat przy próbie połączenia jaki dostaje to ""Sieć komórkowa jest niedostępna". Wybór sieci mam ustawiony automatycznie,jak juz wyzej pisałem ręcznie nie mogę się zalogować.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

misiek8x,
misiek8x pisze:"Sieć komórkowa jest niedostępna"
Czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek8x
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, o 10:36

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: misiek8x »

Niestety nie mam możliwości sprawdzenia.Mam bodajże mini sim, a wszystkie telefony w zasięgu są już na nanosim. Mam tel. dual sim, na obydwu slotach ta sama sytuacja. Przez 2 lata na abonamencie nigdy nie miałem takiej sytuacji.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

misiek8x,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek8x
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, o 10:36

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: misiek8x »

Poszło, w jakim czasie można liczyć na realizację zlecenia? Bo patrząc na to, że ten watek ma prawie 200 postów, to widać, że problem jest znany od dłuższego czasu...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: Joanna_Plus »

misiek8x,

sprawę skierowałam do techników. Nie znam niestety czasu realizacji zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ