nie jest to możliwe, ponieważ wszystkie numery w ramach oferty Duet muszą być na jednym koncie abonenckim i w związku z tym posiadać wspólną formę faktury (e-fakturę lub fakturę papierową).micholr pisze:Karta główna byłaby bez e-faktury ,a pozostałe umowy dodatkowe z aktywną e-fakturą?
Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj micholr,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Właśnie dostałem przypomnienie o konieczności rachunku z adresu <rachunki@plusinfo.pl>
To kolejna akcja jakichś oszustów, czy być może ten adres faktycznie należy do Państwa?
To kolejna akcja jakichś oszustów, czy być może ten adres faktycznie należy do Państwa?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
r29,
jest to wiadomość od nas, przypominająca o zbliżającym się terminie płatności faktury.
jest to wiadomość od nas, przypominająca o zbliżającym się terminie płatności faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Ciekawa sprawa, bo:Basia_Plus pisze:r29,
jest to wiadomość od nas, przypominająca o zbliżającym się terminie płatności faktury.
Numer abonenta nie jest mój
Numer konta na który do tej pory robiłem wpłaty jest inny
W panelu obsługi - moje zobowiązania są na zero.
Czy Plus utworzył mi jakieś dodatkowe konto, na którym są naliczane jakieś dodatkowe opłaty?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
r29,
proponuję, abyś przesłał maila w opisanej sprawie pod adres: bok@plus.pl podając swój numer telefonu. Pracownik mający wgląd na konto, zweryfikuje opisaną sytuację.
proponuję, abyś przesłał maila w opisanej sprawie pod adres: bok@plus.pl podając swój numer telefonu. Pracownik mający wgląd na konto, zweryfikuje opisaną sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Czy numery z Plusha też mogą się zakwalifikować do testów?
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
reneyvan,
jeśli aktywacja usługi nie nastąpi w przewidzianym terminie 14 dni, prosimy o info zwrotne.
jeśli aktywacja usługi nie nastąpi w przewidzianym terminie 14 dni, prosimy o info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Chciałem zapytać, czy druk "polecenie zapłaty" można otrzymać w salonie przy podpisywaniu umowy ( również na Internet ), czy trzeba go drukować? Czy trzeba pójść do banku i tam się wypełnia wniosek, czy w salonie? Nigdy nie miałem abonamentu i prosiłbym o informacje na temat polecenia zapłaty, a w szczególności, czy wniosek trzeba sobie ściągnąć z Internetu i wydrukować ( nie mam drukarki ), czy można otrzymać w salonie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Mic2,
tak. Podstawowe informacje na temat Plecenia Zapłaty znajdziesz pod wskazanym linkiem: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3302.Mic2 pisze:Chciałem zapytać, czy druk "polecenie zapłaty" można otrzymać w salonie przy podpisywaniu umowy ( również na Internet ),
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dziękuję. Rozumiem, że druk polecenie zapłaty otrzymam w salonie. Jeszcze jedno pytanie bo w podanym linku jest taki fragment:
"b) zaloguj się do Plus online i postępuj zgodnie z instrukcją. W ten sposób otrzymasz dokument, który wydrukuj i wyślij na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Z dopiskiem: Polkomtel Sp. z o.o. - Sekcja Obsługi Płatności. – Polecenie zapłaty"
Czy jeżeli w salonie otrzymam druk polecenie zapłaty to też muszę go wysłać po wypełnieniu na powyższy adres, czy można zostawić w salonie?
"b) zaloguj się do Plus online i postępuj zgodnie z instrukcją. W ten sposób otrzymasz dokument, który wydrukuj i wyślij na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Z dopiskiem: Polkomtel Sp. z o.o. - Sekcja Obsługi Płatności. – Polecenie zapłaty"
Czy jeżeli w salonie otrzymam druk polecenie zapłaty to też muszę go wysłać po wypełnieniu na powyższy adres, czy można zostawić w salonie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Mic2,
jeśli taki druk otrzymasz i wypełnisz w salonie, to wówczas możesz go pozostawić pracownikowi, który przekaże formularz w Twoim imieniu pod właściwy adres. Pamiętaj też, aby przygotować sobie numer rachunku bankowego, który ma być obciążany kwotą wystawionej faktury.Mic2 pisze:Czy jeżeli w salonie otrzymam druk polecenie zapłaty to też muszę go wysłać po wypełnieniu na powyższy adres, czy można zostawić w salonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
rachunek
Witam specjalistów. 8 marca przedłużyłem umowę i otrzymałem rachunek. Chyba brakuje mi tam pozycji dla numeru, który przedłużyłem na czas od 17 marca do 16 kwietnia (jest tylko do 21 marca to ten zapis PLUS.25). proszę o pomoc w wyjaśnieniu. Domyślam się, że raty za telefon muszę doliczyć do rachunku, bo też tam nie mam ujętych.
Numer który przedłużyłem
JA+ 69,99 z e-fakt 17.02.2018 do 09.03.2018 42,67 52,48
JA+ 69,99 z e-fakt 17.02.2018 do 16.03.2018 -56,90 -69,99
JA+ 69,99 z e-fakt 10.03.2018 do 16.03.2018 14,22 17,49
PLUS.25 z e-faktura 17.03.2018 do 21.03.2018 3,28 4,03
Serwis Wyswietlacza 11.03.2018 do 16.03.2018 0,00 0,00
Serwis Wyswietlacza 17.03.2018 do 16.04.2018 0,00 0,00
Drugi numer, który mam
JA+ 29,00 z e-fakt 17.03.2018 do 16.04.2018 23,58 29,00
Numer który przedłużyłem
JA+ 69,99 z e-fakt 17.02.2018 do 09.03.2018 42,67 52,48
JA+ 69,99 z e-fakt 17.02.2018 do 16.03.2018 -56,90 -69,99
JA+ 69,99 z e-fakt 10.03.2018 do 16.03.2018 14,22 17,49
PLUS.25 z e-faktura 17.03.2018 do 21.03.2018 3,28 4,03
Serwis Wyswietlacza 11.03.2018 do 16.03.2018 0,00 0,00
Serwis Wyswietlacza 17.03.2018 do 16.04.2018 0,00 0,00
Drugi numer, który mam
JA+ 29,00 z e-fakt 17.03.2018 do 16.04.2018 23,58 29,00
Ostatnio zmieniony 20 mar 2018, o 16:52 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj MarcinStrzelczyk,
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę przez ten formularz z naszym pracownikiem posiadającym wgląd na konto numeru. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
w opisanej sytuacji skontaktuj się proszę przez ten formularz z naszym pracownikiem posiadającym wgląd na konto numeru. Podaj mi później numer referencyjny zgłoszenia - przyśpieszę odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Faktura
Tak jak przewidywałem. Wczoraj zgłaszałem problem z przedłużonym numerem, a dzisiaj numer mam nieaktywny. Jak się okazało, system przyjął rezygnację i się do niej zastosował. Mimo przedłużenie umowy i wycofania rezygnacji, numer mam nieaktywny. Tak jak pokazała mi nieszczęsna faktura. Zgłosiłem. CZekam na reaktywację. Zobaczymy co dalej