Zagadnienie:171027-001014Joanna_Plus pisze:marcin19883,Podaj mi proszę numer tego zagadnienia. Poproszę wówczas o pilną realizację.marcin19883 pisze:Wysłane.
Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 lip 2016, o 15:46
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
marcin19883,
dziękuję . Sprawę przekazałam dalej.
dziękuję . Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ile czasu trwa przeniesienie nr do Plush? Wczoraj rano złożyłem w salonie wniosek ale nr nadal nie został przeniesiony, gdzie jeszcze musiałem zapłacić za kartę. Niezły wstęp do współpracy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Lucash,
wszystko zależy od tego jaki tryb przeniesienia został wybrany.
wszystko zależy od tego jaki tryb przeniesienia został wybrany.
W kwestii opłaty, prześlij proszę numer telefonu wraz z danymi i krótkim opisem sprawy przez ten formularz.Lucash pisze:Wczoraj rano złożyłem w salonie wniosek ale nr nadal nie został przeniesiony, gdzie jeszcze musiałem zapłacić za kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru przez internet
Witam, pewnie często pojawia się ten temat, ale w piątek poprzez internet złożyłam Zamówienie na mix, chce przejść do plusa, w obecnej sieci nie mam żadnego abonamentu, czy nawet Mixa. Chodzi o to, że myślałam iż odpowiedź dostanę w ten sam dzień, jeśli tak długo to trwa, to czy jest duże prawdopodobieństwo, że dostanę odmowę, dodam że plusie byłam wiele lat i konto doładowane miałam za minimum 50zł.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2017, o 12:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Przeniesienie numeru przez internet
Status zamówienia sprawdzisz tutaj lub pisząc na adres: esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00).
Czas realizacji zamówienia trwa około 5 dni roboczych. LINK
Jak dokonać zakupu przez Plus.pl
Czas realizacji zamówienia trwa około 5 dni roboczych. LINK
Jak dokonać zakupu przez Plus.pl
Re: Przeniesienie numeru przez internet
Zamówienie jest w trakcie realizacji.
Taki komunikat mam, czy to może oznaczać, że jest szansa na przeniesienie numeru?
Taki komunikat mam, czy to może oznaczać, że jest szansa na przeniesienie numeru?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj aga25428,
Powiadomienia odnośnie kolejnych etapów Twojej sprawy, będą docierać na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Zgadza się.Ron pisze:Czas realizacji zamówienia trwa około 5 dni roboczych.
Szansa zawsze jest .aga25428 pisze:Taki komunikat mam, czy to może oznaczać, że jest szansa na przeniesienie numeru?
Powiadomienia odnośnie kolejnych etapów Twojej sprawy, będą docierać na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PROBLEM zmiana operatora na Plus
Witam,
Jakiś czas temu przeniosłem do Was numer z Play. Dostałem w nocy informacje, że wreszcie mogę zmienić kartę SIM na tą z Plusa. Niestety brak zasięgu i mam informację, że karta jest niezarejestrowana. W tym celu sprawdziłem na Waszej stronie status zmiany i dostałem odpowiedź :
Szanowni Państwo,
Numer został prawidłowo przeniesiony do naszej sieci. Prosimy o przelogowanie naszej karty SIM poprzez wyjęcie i ponowne włożenie do aparatu.
Z poważaniem,
Sekcja Przenoszenia Numerów
Niestety mimo resetowania telefonu parę razy i wyciągania karty, problem jest cały czas.
Proszę o szybką pomoc.
Numer telefonu xxxxxxxxx.
Jakiś czas temu przeniosłem do Was numer z Play. Dostałem w nocy informacje, że wreszcie mogę zmienić kartę SIM na tą z Plusa. Niestety brak zasięgu i mam informację, że karta jest niezarejestrowana. W tym celu sprawdziłem na Waszej stronie status zmiany i dostałem odpowiedź :
Szanowni Państwo,
Numer został prawidłowo przeniesiony do naszej sieci. Prosimy o przelogowanie naszej karty SIM poprzez wyjęcie i ponowne włożenie do aparatu.
Z poważaniem,
Sekcja Przenoszenia Numerów
Niestety mimo resetowania telefonu parę razy i wyciągania karty, problem jest cały czas.
Proszę o szybką pomoc.
Numer telefonu xxxxxxxxx.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2017, o 13:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj Pieciu5,
Napisz proszę jaki dokładnie komunikat pojawia się po ponownym uruchomieniu telefonu.Pieciu5 pisze:Niestety brak zasięgu i mam informację, że karta jest niezarejestrowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Komunikat: " Karta SIM niezarejestrowana. Wyłącz i włącz ponownie telefon. Jeśli sieć jest niedostępna, skontaktuj się z obsługą klienta."
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pieciu5,
dziękuję za informację. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Edycja: proszę o weryfikację działania karty SIM w innym urządzeniu.
dziękuję za informację. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Edycja: proszę o weryfikację działania karty SIM w innym urządzeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Zrobiłem już to na starszym urządzeniu i nie karty też nie widzi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pieciu5,
jeżeli w innym urządzeniu sytuacja się powiela, to obawiam się, że konieczna będzie wymiana karty SIM .
jeżeli w innym urządzeniu sytuacja się powiela, to obawiam się, że konieczna będzie wymiana karty SIM .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
dobrze, w takim razie pójdę do Waszego punktu stacjonarnego. Dzięki za pomoc