Napisz proszę, co konkretnie teraz się dzieje?patryk123 pisze:Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte
Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
patryk123,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu. Strony jakos sie laduja ale zeby cos ogladnac np. youtub, tvnplayer to nie ma opcji
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
patryk123,
Zrób proszę speedtest i wklej tutaj wyniki pomiaru.patryk123 pisze:internet jest bardzo wolny tak jak po przekroczeniu limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Download: 0.01 Mbps | Upload: 0.01 Mbps | Ping: 324 ms
Re: Pakiet internetowy problem
Poprzednio mialem taryfe pnk do wszystkich oraz wykupiony pakiet int. 1gb ktory wykorzystalem przed koncem terminu co spowodowalo zmniejszenie transferu i zwolnienie predkosci int. Nastepnie zmienilem taryfe na ja plus na karte i wykupilem pakiet nielimitowane rozmowy sms i 6gb internet. okazalo sie ze ten stary wykorzystany pakiet 1gb pozostal dalej aktywny i caly czas dziala niesyety bd wolno (0mb) . Zadz do bok i konsultant wyl. ten pakiet lecz predkosc internetu dalej jest taka sama czyly bd wolna. Jeszcze raz zadz. do bok i sprawa trafila do dzialu technicznego ale nic sie nie zmienilo po naprawie specjalistow. Tak wyglada moja sytuacja od prawie miesiaca jesli da sie cos poradzic w tym temacie bylbym wdzieczny
Re: Pakiet internetowy problem
Może stacja jest przeciążona
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy problem
patryk123,
z jakiego obecnie modelu telefonu korzystasz i jaki tryb sieci (technologia 2G/3G/LTE) masz w nim ustawiony? Sprawdzałeś może jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia?
z jakiego obecnie modelu telefonu korzystasz i jaki tryb sieci (technologia 2G/3G/LTE) masz w nim ustawiony? Sprawdzałeś może jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
samsung mini 2 gts6500s tryb( 3g, h) to dosc stary tel. ale na poprzedniej taryfie pnk i pakiecie internetowym 1gb sprawnie chodzil internet. filmy np. na youtube a teraz bez szans.Tak sprawdzalem po zamknieciu sprawy na. samsungu galaxy s5 i bylo tak samo
Re: Pakiet internetowy problem
Sprawdź pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie internetowym oraz dzień, w którym upływa okres ważności Pakietu internetowego lub Promocji za pomocą krótkiego kodu: *136#
Re: Pakiet internetowy problem
limit(11579612) do 05.11.2017.
Re: Pakiet internetowy problem
Jaki masz zasięg na HSPA+ (3G) ?? Podaj miejscowość ?
Re: Pakiet internetowy problem
tak wlasnie HSPA+ 3G. Grudziadz
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy problem
patryk123,
prawdopodobnie, jak też przypuszcza Ron, nadajnik, z którego korzystasz jest mocno przeciążony. Czy opisana sytuacja występuje też w innych lokalizacjach i różnych porach dnia?
prawdopodobnie, jak też przypuszcza Ron, nadajnik, z którego korzystasz jest mocno przeciążony. Czy opisana sytuacja występuje też w innych lokalizacjach i różnych porach dnia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
nowy plush - spowolenienie internetu
Witam,
Jestem użytkownikiem plus na karte, mam taryfę nowy plush z internetem 10GB miesiecznie..zostało mi około 700mega transferu danych a moja predkosc spadła do 32kB/s dlaczego??
Jestem użytkownikiem plus na karte, mam taryfę nowy plush z internetem 10GB miesiecznie..zostało mi około 700mega transferu danych a moja predkosc spadła do 32kB/s dlaczego??
Ostatnio zmieniony 27 lis 2017, o 16:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj copperhead90,
podaj proszę co dokładnie dociera w SMS-ie zwrotnym po wpisaniu kodu *136#.
podaj proszę co dokładnie dociera w SMS-ie zwrotnym po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ