Witam.
Dnia 10 listopada złożyłam zamówienie w sklepie internetowym.
Numer zamówienia to 201711103890423.
11 listopada otrzymalam maila o wymaganych dokumentach więc je przesłałam (umowa zlecenie + dowód osobisty).
Nie otrzymałam żadnej informacji do dnia dzisiejszego, więc zadzwoniłam na infolinię. Powiedziano mi, że dziś taka informacja będzie. Dostałam maila:
„Witam,
dziękuję za wiadomość.
Chciałabym poinformować, iż w związku z przesłaniem kompletu wymaganych dokumentów, zamówienie przekazałam do realizacji.
O kolejnych etapach realizacji zamówienia, będziemy informować w wiadomości e-mail.”
Po czym gdy zapytałam, czy zamówienie będzie teraz przygotowane do wysyłki uzyskałam następującą odpowiedź:
„Witam,
chciałabym poinformować, iż w związku z przesłaniem wymaganych dokumentów, zamówienie dopiero trafiło do weryfikacji.
Jak zamówienie zostanie zweryfikowane pozytywnie, otrzyma Pani informację o planowanej dacie doręczenia przesyłki.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
Dxxxxx Pxxxxxx
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl”
Zamówienie nadal ma ten sam status - „WYMAGANE DOKUMENTY” - nic się nie zmieniło. O co tu chodzi? Czy można to przyspieszyć?
Kolejne moje pytanie jest następujące - co tak właściwie dzieje się z tym zamówieniem, skoro najpierw poszą, że przekazane do realizacji a później, że będzie weryfikowane? Z tego co wiem od znajomych i rodziny przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy weryfikacja była na samym początku - po czym był mail o przyjęciu bądź odrzuceniu zamówienia. Dokumenty ewentualnie przestało się później. Czy coś się zmieniło i teraz weryfikacja następuje dopiero po przesłaniu dokumentów?
Ile będzie jeszcze trwać realizacja tego zamówienia? Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam!