JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
BlackRainbow
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: BlackRainbow »

Tylko nie rozumiem dlaczego tydzień temu zrealizowano moje zamówienie na abonament za 79,99 + telefon na raty. Nie wpłacałam żadnej kaucji.

Myślałam; że w Plus jest podobnie jak w Play. Jeśli kupiono lub dokupiono ofertę to kolejną można zrealizować dopiero za jakiś czas...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

BlackRainbow,

decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. Nie ma określonego czasu, po którym możesz zawrzeć kolejną umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AsDur
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 11:03

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: AsDur »

Witam, czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami, b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów, c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Bede wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj AsDur,
AsDur pisze: czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami,
pakiet jest automatycznie dzielony pomiędzy numerem głównym a numerami dodatkowymi, które są objęte tą promocją i znajdują się na wspólnym koncie.
AsDur pisze: b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów,
Możesz tylko na danym numerze wyłączyć usługę transmisji danych, co spowoduje zablokowanie dostępu do internetu.
AsDur pisze: c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Pakiet internetowy jest zaszyty w taryfie i nie ma możliwości rezygnacji z pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PiotrZaw
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 kwie 2017, o 12:24

Druga aktywacja, odmowa z powodu zaległości?

Post autor: PiotrZaw »

Cześć. Próbowałem zakupić aktywację (drugą), ale mam odmowę. Czy mam jakieś zaległości o których nie wiem? Możecie to sprawdzić?
I czy Plus jest obecny na Snapchacie? :roll:

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, o 16:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj PiotrZaw,


przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
PiotrZaw pisze:I czy Plus jest obecny na Snapchacie? :roll:
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PiotrZaw
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 kwie 2017, o 12:24

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: PiotrZaw »

Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź. Czy byłabyś tak uprzejma i sprawdziła czy mam zaległość? Mogę podać numer.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post autor: Basia_Plus »

PiotrZaw,

z poziomu forum nie mamy dostępu do takich danych. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Djmuza89
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:45

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Djmuza89 »

Witam mam taka sytuacje podpisałem w pazdzierniku umowe ja+rodzina w ktorej mialem miec 3 numery za 99zl ale co sie okazało w grudniu dostaje fakture a naniej za te dwa numer jest naliczony abonament 20zl...wiec jak to jest w koncu??
na glowny numer przedluzalem umowe i przeszlem do ja+rodzina i do tego abonamentu dobralem dwa numery ktore byly na karte i mowiono mi ze bede placil za nie 99zl a tu masz w listopadzie bylo 0zl a teraz naliczyli
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Djmuza89,

opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów oraz danymi prześlij przez ten formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... BfcGFnZT0x. Następnie podaj numer zagadnienia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bart2002
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 maja 2014, o 13:42

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Bart2002 »

Witam
Aktualnie mam taryfę Ja+Rodzina 99,99 zł. Do 4.12.2017 miałem taryfę Ja+Rodzina 129,99 zł (umowa podpisana w listopadzie 2015) i miałem tam pakiet 360 minut wymiennych m.in. na połączenia międzynarodowe z Polski i w ramach roamingu. Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej? Bo nie mogę tego odnaleźć, a zależy mi najbardziej na tanich połączeniach z Polski do Niemiec i czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy? Chciałem o to zapytać gdyż prawdopodobnie przedłużając umowę wyraziłem nieświadomie, być może z powodu mojej niewiedzy, zgodę na gorsze (niestety) warunki niż poprzednio...
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Bart2002,
Bart2002 pisze:Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej?
nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r nie uwzględniają już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”.
Bart2002 pisze:czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bienias2345
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 gru 2015, o 13:48

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: bienias2345 »

Witam,
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj bienias2345,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bienias2345
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 gru 2015, o 13:48

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: bienias2345 »

Numer referencyjny pytania: 180108-001459.
ODPOWIEDZ