Rejestracja HBO GO

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Marta_Plus »

Blasterpl,

a jak obecnie przebiega u Ciebie rejestracja do serwisu HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blasterpl
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 17 paź 2017, o 18:16

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Blasterpl »

Wypełniłem rubryczki (e-mail,nr klienta,hasło) i tyle. Działa elegancko.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Marta_Plus »

Blasterpl,
Blasterpl pisze: Działa elegancko.
to bardzo się cieszę z tego faktu. Życzę zatem przyjemnego korzystania z HBO GO oraz niezapomnianych wrażeń filmowych. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bruno666
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:51

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Bruno666 »

Witam,
Aktywowałem usługę HBO GO wysyłając sms na nr 2601 o treści AKT HBO3.
Próbowałem się zarejestrować na stronie HBO GO podając nr tel oraz nr konta klienta.
Niestety cały czas wyświetla się komunikat: "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane"
Jest to strasznie frustrujące. Zamawiasz usługę, postępujesz zgodnie z zaleceniami operatora lecz nie możesz z usługi skorzystać.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Bruno666,
- ile czasu minęło od wysłania SMS-a, a próbą zarejestrowania na stronie HBO GO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czepnik
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 lis 2017, o 15:03

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: czepnik »

Witam,

Ile czasu musi minąc od momentu informacji ze HBO GO jest aktywowane i mozna sie rejestowac do próby rejestracji?

Gdy próbuje HBO Go wywala cały cas informacje ze nie mozna zweryfikowac danych.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Marta_Plus »

Witaj czepnik,

dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fiszka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 gru 2017, o 12:57

co z tym hbo go?!!!

Post autor: Fiszka »

27.12.2017 została aktywowana usługa HBO GO.Otrzymałam sms aby dokonać rejestracji na stronie hbogo.pl,podając dane nr tel,numer klienta. Wypełniłam poprawnie formularz i pojawia się komunikat"dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Skontaktowałam się po wielu próbach z BOK i dokonano zgłoszenia problemu(28.12.2017 godz. 17.32) nieoczekiwanie dwie minuty później dostałam kolejnego sms iż zgłoszenie zostało zamknięte i w razie pytań powinnam się skontaktować z BOK. Dzisiaj po kilku próbach oczekiwania na połączenie z konsultantem i około godziny czekania Pani konsultant poinformowałam mnie,iż zgłoszenie zostało zamknięte, gdyż problem leży po stronie HBO. Polecono mi cierpliwie czekać, nadmieniając, iż problem ten zgłaszają również inni klienci sieci. Mam więc pytanie czy Operator zamierza rozwiązać tą kwestię i zadbać o to aby oferowane klientom usługi działały, a klient mógł z nich korzystać.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2017, o 14:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Basia_Plus »

Fiszka,
Marta_Plus pisze:dostęp do HBO GO zostanie aktywowany w ciągu 72 godzin od momentu zlecenia aktywacji.
Fiszka pisze:dokonano zgłoszenia problemu
Czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fiszka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 gru 2017, o 12:57

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Fiszka »

Podaję nr zgłoszenia C00000001462410. Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji, skoro jest to podobno większy problem?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Basia_Plus »

Fiszka,
Fiszka pisze:Zastanawiam się jeszcze czy dostęp faktycznie będzie po 72h godzinach od aktywacji,
proponuję, abyś odczekał 72 godziny. Jeśli aktywacja nie powiedzie się proszę o info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
robson
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: robson »

U mnie ta sama sytuacja, ponad 72h temu zleciłem aktywację usługi HBO go, w czwartek 28go o godz 13.02 dostałem SMS z informacją że usługa aktywna i danymi do rejestracji. Do dziś nie mogę się zarejestrować. Próbuję się rejestrować na podane dane (nr tel i nr klienta), ale za każdym razem uzyskuję komunikat "Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane". Dane wprowadzam prawidłowo. Sprawę zgłaszałem do BOK ale odpowiedź niewiele wnosi do sprawy (nr zgloszenia: 171228-001562). Konsultant sugeruje czekać na wiadomosc aktywacyjna kiedy ja ją juz dostalem w czwartek (to była druga wiadomość SMS bo pierwsza była potwierdzeniem przyjęcia zlecenia aktywacji). Można coś z tym zrobić?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
konrad89
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 gru 2017, o 19:33

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: konrad89 »

Mam dokładnie taki sam problem co moi poprzednicy. Wysłałem już wiadomość do BOK w tej sprawie (Zagadnienie: 171230-000670). Dostałem SMS zwrotny zawierający dane do rejestracji. Po prawidłowym wypełnieniu formularza pojawia się komunikat: Dane w serwisie nie mogą zostać zidentyfikowane. Wiadomość wysłałem w dniu wczorajszym, SMS zwrotny otrzymałem po 22h. Swoją drogą to jest troszeczkę nie w porządku, kiedy coś się oferuje i część użytkowników uprawnionych do skorzystania z promocji nie może z niej skorzystać. Myślę, że niezłym rozwiązaniem byłoby przedłużenie darmowego dostępu o czas, który spędziło się na oczekiwaniu na możliwość rejestracji usługi.
Fiszka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 gru 2017, o 12:57

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Fiszka »

W dalszym ciągu nie mam możliwości korzystania z usługi z HBO Go. Na infolinii konsultanci nie potrafią rozwiązać problemu. Dotąd informowali jedynie, iż do 72 h trwa aktywacja, tylko że już minęło te ich 72 godziny a nawet więcej!!! Kolejne zgłoszenie problemu i nic!
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rejestracja HBO GO

Post autor: Ewa_Plus »

konrad89, robson, Fiszka
- wysłałam interwencje w sprawie Waszych zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ