Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
cineo, jesteś w zasięgu BT12519 - LTE800 i BT12104 - LTE800 i LTE1800. Rozumiem że na obu urządzeniach prędkości są takie same, czyli niskie, z UL większym od DL. Wskazuje to na mocno obciążone stacje w tej okolicy. Wymiana karty nic tu nie da.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus pisze:cineo, jesteś w zasięgu BT12519 - LTE800 i BT12104 - LTE800 i LTE1800. Rozumiem że na obu urządzeniach prędkości są takie same, czyli niskie, z UL większym od DL. Wskazuje to na mocno obciążone stacje w tej okolicy. Wymiana karty nic tu nie da.
Tak niestety - gdybym teraz miał podpisać aneks to bym się mocno zastanowił i zapewne bym go nie podpisał ale w kwietniu tak jak pisałem było nie najgorzej - nie narzekałem.
Dzięki Michale - jakieś plany modernizacyjne/rozbudowa infrastruktury dla obszaru?
Może warto komuś zasugerować mój rejon do uzupełnienia/wzmocnienia zasięgu LTE w Plusie. Wiele korzyści dla innych klientów i dla PLUSA zapewne.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie sprawą.
Marcin.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
cineo,w tej chwili, niestety, brak planów. Jednak lista, stacji do modernizacji, wciąż jest rozwijana. Być może wkrótce się pojawią. Oczywiście, taką sugestię, przekażę do działu zajmującego się planowaniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 sty 2018, o 10:26
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Witam, co z zasięgiem internetu i usług telekomunikacyjnych w rejonie Pieńków gminna Czosnów powiat Nowodworski woj.Mazowieckie ?? Zasięg internetu to absolutne minimum a przy weekendach prędkość spada poniżej najniższej normy. Nie da się oglądać filmów nie mówiąc tu o grze przez internet. Płacę miesiąc w miesiąc po 250zł rachunki więc oczekuję jakości.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 4 sty 2018, o 16:15 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego watku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
BubuLegia1995, poproszę o wynik speed testu oraz parametry sygnału (RSRP, RSSI, RSRQ, SINR). Z jakiego modelu urządzenia korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Sytuacja jest od Wtorku zużyłem 0,85GB z 5GBDaniel_Plus pisze: bosinski6, poproszę o speed test oraz od kiedy dokładnie jest taka sytuacja z brakiem transferu? Podaj również aktualne zużycie pakietu internetowego.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 5 sty 2018, o 11:22 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: skrócenie cytatu oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: skrócenie cytatu oraz przeniesienie do odpowiedniego wątku
Re: Problem z prędkością LTE
Jakiś czas temu opisywałem problem z prędkością w mojej lokalizacji. Odpowiedź z Plusa: zbyt obciążona stacja bazowa (żadna nowość ). Niebawem kończy mi się umowa i zastanawiam się czy zmiana sprzętu na taki, który obsługuje LTE-A znacząco poprawi wyniki i wyeliminuje problem obciążonego BTS-a (obecnie mam ODU-IDU). Pytanie do specjalistów Plusa: czy w mojej lokalizacji (Bolszewo, ul.Strażacka) możliwa jest agregacja pasm i jeśli tak, to jaki dobry modem/ruter możecie polecić? Czy B525 z Waszej oferty jest dobry, czy może warto kupić coś innego z wolnej sprzedaży?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6, stacja w Twojej miejscowości jest mocno obciążona, ale nie aż tak Czy masz możliwość, żeby przełożyć kartę SIM do innego telefonu lub modemu/routera?
Blaszak, najbliższa stacja BT44787 posiada LTE800 i LTE1800, czyli agregacja jest możliwa. Wzrost prędkości nie będzie raczej zbyt duży, ale wartość powinna trochę podskoczyć. Aktualnie mamy w sprzedaży routery stacjonarne D-Link DWR-960 LTE oraz Huawei B525 LTE, które agregują wspomniane dwa pasma.
Na marginesie, jeśli chodzi o routery obsługujące agregację pasm to ciekawą tabelę porównawczą zamieścił patryk7588: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... ry#p229494
Blaszak, najbliższa stacja BT44787 posiada LTE800 i LTE1800, czyli agregacja jest możliwa. Wzrost prędkości nie będzie raczej zbyt duży, ale wartość powinna trochę podskoczyć. Aktualnie mamy w sprzedaży routery stacjonarne D-Link DWR-960 LTE oraz Huawei B525 LTE, które agregują wspomniane dwa pasma.
Na marginesie, jeśli chodzi o routery obsługujące agregację pasm to ciekawą tabelę porównawczą zamieścił patryk7588: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... ry#p229494
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Nie mam takiej możliwościDaniel_Plus pisze:bosinski6, stacja w Twojej miejscowości jest mocno obciążona, ale nie aż tak Czy masz możliwość, żeby przełożyć kartę SIM do innego telefonu lub modemu/routera?
Speedtest z dzisiaj po zmianie apn z plus na Internet
Ale niezbyt zadowalający
@Daniel_Plus a jakie częstotliwości działają na maszcie?
Ostatnio zmieniony 5 sty 2018, o 17:40 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: skrócenie cytatu, połączenie postów; proszę - nie pisz post pod postem, ale używaj funkcji ZMIEŃ
Powód: skrócenie cytatu, połączenie postów; proszę - nie pisz post pod postem, ale używaj funkcji ZMIEŃ
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6
BT11752 - GSM, U900, U2100 i LTE1800.
Wynik testu pokazuje, że byłeś połączony w 3G. Rozumiem, że przy poprzednim teście byłeś połączony w LTE?
BT11752 - GSM, U900, U2100 i LTE1800.
Wynik testu pokazuje, że byłeś połączony w 3G. Rozumiem, że przy poprzednim teście byłeś połączony w LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
W poprzednim i obecnym poprzez LTE
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Re: Problem z prędkością LTE
Do końca miesiaca rozliczeniowego zostało mi 7 dni, czy ktoś może mi zdjąć lejek na prędkość czy musze czekać do odnowienia sie okresu rozliczeniowego?
Problem z internetem
Witam posiadam Internet 100GB Huawei E5180 1,25 km od nadajnika . Problemem jest prędkość która wynosi śr. 20 kb/s. Proszę o pomoc. Zakupić Antenę ? Co zrobić?
Ostatnio zmieniony 8 sty 2018, o 08:36 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
bosinski6, znaczek u góry screena, czyli H+ wskazuje na połączenie w 3G. Dlatego chciałbym ustalić, czy poprzedni wynik (DL 0,01; UL 0,05), był w 3G, czy LTE. I poproszę o jeszcze jeden test prędkości
Defetysta, pakiet odnowi się wraz z rozpoczęciem się nowego okresu rozliczeniowego.
Grzybek, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Zamieść proszę wynik testu prędkości. Podaj parametry sygnału z panelu Admina (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
Defetysta, pakiet odnowi się wraz z rozpoczęciem się nowego okresu rozliczeniowego.
Grzybek, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Zamieść proszę wynik testu prędkości. Podaj parametry sygnału z panelu Admina (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Poprzedni też na 3G screen z wczorajDaniel_Plus pisze:bosinski6, znaczek u góry screena, czyli H+ wskazuje na połączenie w 3G. Dlatego chciałbym ustalić, czy poprzedni wynik (DL 0,01; UL 0,05), był w 3G, czy LTE. I poproszę o jeszcze jeden test prędkości
Defetysta, pakiet odnowi się wraz z rozpoczęciem się nowego okresu rozliczeniowego.
Grzybek, podaj proszę lokalizację (miejscowość, ulica), w której korzystasz z internetu. Zamieść proszę wynik testu prędkości. Podaj parametry sygnału z panelu Admina (RSRP, RSRQ, RSSI, SINR).
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Screen sprzed 2 minut