Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
baksik28, podaj swoją dokładna lokalizację. Ulica, numer domu, lub skrzyżowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
No to już chyba informacje niezbyt potrzebne do uzyskania informacji. Sądziłem, że gdy podałem miasto, dosyć duże, wojewódzkie, to dostanę odpowiedź typu prace konserwacyjne lub coś podobnego. Wychodzi na to, że ten internet u państwa tak działa, moje szczęście, że nie zgodziłem się na abonament który państwa przedstawiciel tak usilnie mnie namawiał, teraz już wiem, że był by to błąd.
Czas więc przenieść numery do innej sieci.
Mimo wszystko dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Czas więc przenieść numery do innej sieci.
Mimo wszystko dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Pakiet internetowy problem
baksik28, miasto jest duże i jest w zasięgu kilku stacji. Chciałbym sprawdzić dokładną topografię miejsca w którym się znajdujesz. Również wtedy będzie możliwe ustalenie z jakiego masztu otrzymujesz sygnał,
Żadne prace nie są wykonywane.baksik28 pisze:prace konserwacyjne lub coś podobnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
odnowiony pakiet - internet nie działa
Witam, jestem od roku w Plus MIX (ja+mix) i mam problem, 31.12 doładowałam konto za 50 zł jak zawsze wszystkie pakiety odnowiły się na kolejny okres. 1.01 dostałam powiadomienie iż pakiet internetu 6gb/15zł został odnowiony - i niestety gdy wchodzę na stronę internetową wyświetla mi się strona Plusa Brak Środków na koncie doładuj konto i żadne aplikację wymagające internetu nie mogą się z nim połączyć, dlaczego tak się dzieję i co powinnam zrobić???
Ostatnio zmieniony 4 sty 2018, o 11:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj kasia4567,
ile aktualnie wynosi saldo konta? Podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
ile aktualnie wynosi saldo konta? Podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
stan konta mam 0,00zł ale nigdy nie było z tym problemu - cała reszta pakietów działa bez problemów.
po wpisaniu *136# dostaje sms : Aktywne promocje : Ja+internet 6gb/15zl (Limit 5,99GB, w tym limit UE 3,3GB) 31-01-2018 10:24, MIX SMSY bez limitu do wszytskich 30-01-2018 12:28, Prom. zpak. kwot. 10zl/24/50 zl SD3 18-02-2019 11:43.
po wpisaniu *136# dostaje sms : Aktywne promocje : Ja+internet 6gb/15zl (Limit 5,99GB, w tym limit UE 3,3GB) 31-01-2018 10:24, MIX SMSY bez limitu do wszytskich 30-01-2018 12:28, Prom. zpak. kwot. 10zl/24/50 zl SD3 18-02-2019 11:43.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
kasia4567,
Pakiet internetowy nie działa przy zerowym saldzie. Wartość konta musi wynosić minimum 1 gr i oczywiście posiadać zachowany termin ważności.kasia4567 pisze:stan konta mam 0,00zł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
doładowałam konto - internet działa. :) nie sądziłam, że stan konta ma wpływ na wykupione i opłacone pakiety - dziwne.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
kasia4567,
Stan konta ma znaczenie. Taki zapis znajduje się w regulaminie danej promocji. Tutaj znajdziesz przykładowy regulamin i informację:
kasia4567 pisze:doładowałam konto - internet działa.
Stan konta ma znaczenie. Taki zapis znajduje się w regulaminie danej promocji. Tutaj znajdziesz przykładowy regulamin i informację:
10. Abonent Mix może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności konta dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z internetem
Mam taki problem, ponieważ kupiłem telefon na doładowania. Miałem pakiety, które zmieniłem i było wszystko dobrze, ale kiedy zmieniłem jeszcze raz na ( internet 20 zł i rozmowy darmowe rozmowy 10 zł ) to nagle internet sie popsuł http://ifotos.pl/z/qxaqhxw <---- Włączam transmisje danych i nie ważne na jaką strone wejde cały czas jest to samo. Nawet zmiana położenia miejsca nie pomaga, nie ważne gdzie bym był to i tak nic sie nie zmienia.A kiedy przytrzymuje na transmisji danych widać takie coś http://ifotos.pl/z/qxaqhxs mam 2GB, które i tak nie działa? postanowiłem do pakietu włożyć internet jeszcze za 10 zł, który i tak nie działa a pieniądze co miesiąc mi pobiera.. Kiedy próbuje wyłączyć jakiś pakiet pisze ''Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana'' http://ifotos.pl/z/qxaqhxa a co miesiąc i tak magicznie jest i zabiera mi pieniadze .. Nie wiem co zrobić, jak wyłączyć te pakiety i naprawić internet.. Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, o 12:29 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Brzozq,
model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?
model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Joanna_Plus pisze:Brzozq,
model telefonu to ten podany w opisie profilu? Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#? Przeprowadzałeś ponowną konfigurację urządzenia?
Tak, dostałem J3, ale wymieniłem na s7, ponieważ dostałem go w prezencie :) przełożyłem karte sim. Nie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.
Re: Pakiet internetowy problem
Pasowało by włączyć GPRS tu linkNie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Re: Pakiet internetowy problem
krzyss79 pisze:Pasowało by włączyć GPRS tu linkNie jest widoczna. Nie przeprowadzałem ponownej konfiguracji urządzenia.
No i zrobić konfiguracje
http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Włączenie GPRS kosztuje?
Re: Pakiet internetowy problem
Kliknął linka? Przecież tam jak byk pisze, że free.