dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.dareks6666 pisze:proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sytuacj
Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj dareks6666,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
rafmik pisze:Basia_Plus pisze:rafmik,
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ten temat ogarnąć.
I mnie dzisiaj w nocy (w zasadzie ok 1 rano jak sprawdzałem zaczął działać mój numer. Po 48h od uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora.
Re: Plush Abonament
Witam.Basia_Plus pisze:Witaj Dorek,
poprosiłam już Dział Reklamacji o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.Dorek pisze:bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji...
Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej sprawy. Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!
Re: Plush Abonament
Jeszcze jedno pytanie z mojej strony. Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?
Re: Plush Abonament
Danzel, wystarczy tylko pesel. Na forum pojawiały się wpisy że jeśli numery były na jednym koncie abonenckim to rabat był przyznawany, ale później się okazało że nie zawsze.
Na pewno nie jest to warunek do uzyskania rabatu za duet.
Oczywiście najlepiej jest skonsolidować numery na jedno konto abonenckie i wyrównać na obu numerach okres rozliczeniowy.
Na pewno nie jest to warunek do uzyskania rabatu za duet.
Oczywiście najlepiej jest skonsolidować numery na jedno konto abonenckie i wyrównać na obu numerach okres rozliczeniowy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj Dorek,
Danzel,
super . Dziękuję za wiadomość.Dorek pisze:Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!
Danzel,
zgodnie z tym, co napisał merck aby Duet w Plush ABO zadziałał, obie umowy muszą być zawarte na ten sam nr PESEL. Numery biorące udział w tej promocji nie muszą znajdować się na jednym koncie abonenckim. Oczywiście możesz dokonać konsolidacji konta, wówczas będzie wystawiana jedna faktura za wszystkie numery.Danzel pisze:Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam, przenosiłem nr do plush abo L. Trwało to 3 dni. dopiero 03.01. o godz. 8 miałem aktywny numer. Myślałem ze to koniec problemów. Jakie było moje zdziwinie jak przedwczoraj tj 05.01. czyli po 2 dniach świadczenia usługi mój nr został zablokowany w związku z przekroczeniem limitu kredytowego 249.90zł!! co jest grane? Oczywiście infolinia niby czynna 7/24 pod nr 601 102 601 nie działa-pewnie święto Sześciu. Jestem bardzo rozczarowany i powoli zaczynam żałować, że wybrałem Plusa. Nigdy podczas przenoszenia numerów nie mialem takich problemów. Sprawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204. Ciekawe czy i kiedy znów będę miał swój numer.
Re: Plush Abonament
Włączyłeś wakacje?
Re: Plush Abonament
Jeśli była aktywna Usługa Wakacje od Abonamentu jak pyta @Patryk7588, to aktywność rozliczana była zgodnie z cennikiem do wysokości Limitu Kredytowego.patryk7588 pisze:Włączyłeś wakacje?
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje do Abonamentu Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
Re: Plush Abonament
No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym. Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne. Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Re: Plush Abonament
Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych
Jaki masz okres rozliczeniowy ??
Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają.cinkow pisze:Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Re: Plush Abonament
już widzę po zalogowaniu się do plusonline - blokade nabił mi internet, a wakacje mam włączone do 16.01.Ron pisze:Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych
Jaki masz okres rozliczeniowy ??
Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają.cinkow pisze:Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Da się to jakoś wyłączyć - czekać na kontakt tu na forum czy lepiej dzwonić na infolinię?
Miał już ktoś takie problemy? Wakacje miały uchronić mnie przed kosztami ponoszonymi na nr tymczasowym. Gdybym wiedział, ze to tak będzie to w ogóle bym wakacji nie włączał ...
Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj cinkow,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.cinkow pisze:prawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204.
Zgodnie z tym co napisał Ron, jeśli włączona została usługa Wakacje, wówczas opłata za usługi telekomunikacyjne rozliczana jest zgodnie z cennikiem.cinkow pisze:No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym.
Usługa Wakacje włączana jest na jeden okres rozliczeniowy, jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru, usługa jest aktywna do końca cyklu rozliczeniowego.cinkow pisze:Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne.
cinkow pisze:Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka
Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Ron pisze:Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
reklamacje zgłosiłem przez plus online, numeru nie mam...Basia_Plus pisze:Witaj cinkow,
Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Ron pisze:Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
cinkow,
przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.cinkow pisze:reklamacje zgłosiłem przez plus online,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ