Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 sty 2014, o 22:49
Rozwiązanie umowy - numer nie przeniesiony do pnk
Witam.
24-12-2017r upłynął termin obowiązywania mojej umowy. W listopadzie w salonie Plusa złożyłam rezygnację .
Po kilku dniach otrzymałam pismo informujące mnie że umowa zostanie rozwiązana 8-01-2018 oraz że numer zostanie przeniesiony do PNK (czego sobie życzyłam).
Dziś jest 9 stycznia numer mam wciąż aktywny w abonamencie, wczoraj zakupiłam doładowanie za 50zł i co dalej?
ZA chwilę wystawiona będzie nowa faktura :(
Próbowałam dzwonić na 2699 niestety konsultant obsługujący mój numer pracuje od godzin popołudniowych :(
24-12-2017r upłynął termin obowiązywania mojej umowy. W listopadzie w salonie Plusa złożyłam rezygnację .
Po kilku dniach otrzymałam pismo informujące mnie że umowa zostanie rozwiązana 8-01-2018 oraz że numer zostanie przeniesiony do PNK (czego sobie życzyłam).
Dziś jest 9 stycznia numer mam wciąż aktywny w abonamencie, wczoraj zakupiłam doładowanie za 50zł i co dalej?
ZA chwilę wystawiona będzie nowa faktura :(
Próbowałam dzwonić na 2699 niestety konsultant obsługujący mój numer pracuje od godzin popołudniowych :(
Ostatnio zmieniony 9 sty 2018, o 11:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Wysłane
EDYCJA:
Numer już został dezaktywowany , dziękuje za interwencję . Ale teraz żądana jest rejestracja numeru a miał być zapisany na dane obecnego właściciela. Taka była treść smsa zwrotnego w odpowiedzi na wysłaną wiadomość o treści "PRZENIEŚ" na numer 80107
Ostatnio zmieniony 9 sty 2018, o 12:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty- post pod postem
Powód: połączono posty- post pod postem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
sebiks,
czy otrzymałaś wiadomość zwrotną potwierdzającą przeniesienie danych?
czy otrzymałaś wiadomość zwrotną potwierdzającą przeniesienie danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Nie, tylko informację że zostaną przeniesione.Basia_Plus pisze:sebiks,
czy otrzymałaś wiadomość zwrotną potwierdzającą przeniesienie danych?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
sebiks,
jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia? Telefon był wyłączany i włączany?
jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia? Telefon był wyłączany i włączany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
"Aby korzystać z usług Plus lub Plush zarejestruj numer..."Basia_Plus pisze:sebiks,
jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia?
Telefon był wyłączany i właczany
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
sebiks,
sprawdź niebawem, czy dane zostały już przeniesione.sebiks pisze:tylko informację że zostaną przeniesione.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Na razie nic...Basia_Plus pisze:sebiks,
sprawdź niebawem, czy dane zostały już przeniesione.sebiks pisze:tylko informację że zostaną przeniesione.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
sebiks,
- wyłącz i włącz telefon. Powinno być już OK.
- wyłącz i włącz telefon. Powinno być już OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Dzień dobry (wieczór),
Mam dwa pytania do Specjalistów Plusa:
1) jaka jest właściwie poprawna komenda SMS przy przeniesieniu danych właściciela z usługi abonamentowej do pre paid (PNK)? PRZENIES na numer 80107, czy PRZENIEŚ. Mała kreseczka, a może robić różnicę. Na tym forum widziałem już właśnie te dwie wersje i czy w ogóle ma to znaczenie?
2) mój staż to prawie 20 lat w abonamencie w Plusie, za bardzo nawet nie narzekałem . Jednak to usługa Plusnet mnie trzymała, więc decyzja teraz o przejściu na kartę a później to zobaczy się . Dane: okres rozliczeniowy 17 dzień miesiąca -16 - ty kolejnego. Data obowiązywania aneksu promocyjnego 28.02.2018
Kiedy właściwie złożyć poprawnie oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy na czas nieoznaczony:
a) już teraz - nie ma to znaczenia,
b) między 17.01.2018 a 27.01.2018 r., aby dochować tego 30 dniowego terminu?
Nie chcę płacić kary za jeden miesiąc wypowiedzenia przed terminem...
Pzdr
Mam dwa pytania do Specjalistów Plusa:
1) jaka jest właściwie poprawna komenda SMS przy przeniesieniu danych właściciela z usługi abonamentowej do pre paid (PNK)? PRZENIES na numer 80107, czy PRZENIEŚ. Mała kreseczka, a może robić różnicę. Na tym forum widziałem już właśnie te dwie wersje i czy w ogóle ma to znaczenie?
2) mój staż to prawie 20 lat w abonamencie w Plusie, za bardzo nawet nie narzekałem . Jednak to usługa Plusnet mnie trzymała, więc decyzja teraz o przejściu na kartę a później to zobaczy się . Dane: okres rozliczeniowy 17 dzień miesiąca -16 - ty kolejnego. Data obowiązywania aneksu promocyjnego 28.02.2018
Kiedy właściwie złożyć poprawnie oświadczenie o nieprzedłużaniu umowy na czas nieoznaczony:
a) już teraz - nie ma to znaczenia,
b) między 17.01.2018 a 27.01.2018 r., aby dochować tego 30 dniowego terminu?
Nie chcę płacić kary za jeden miesiąc wypowiedzenia przed terminem...
Pzdr
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj mekong,
komenda PRZENIEŚ/PRZENIES przetwarzana jest zarówno z polskimi znakami jak i bez nich.
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
komenda PRZENIEŚ/PRZENIES przetwarzana jest zarówno z polskimi znakami jak i bez nich.
Oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Chciałem dopytać w sprawie rejestracji numeru przy przechodzeniu z abonamentu na kartę:Basia_Plus pisze:kezman,
jakiej treści wysłałeś wiadomość w celu przeniesienia danych?kezman pisze:Wysłałem wcześniej sms
Czy SMS został wysłany jeszcze przed odłączeniem numeru?
1. Czy sms na nr 80107 o treści PRZENIES należy wysłać jeszcze w okresie umowy abonamentowej(np. w ostatnim dniu jej obowiązywania)?
2. Czy chcąc zarejestrować numer w punkcie Plusa trzeba to zrobić np. w ostatnim dniu obowiązywania umowy czy po jej rozwiązaniu (po wyłączeniu numeru)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
bogdanjan,
tak, SMS musi być wysłany jeszcze przed dezaktywacją numeru w usłudze abonamentowej.bogdanjan pisze:1. Czy sms na nr 80107 o treści PRZENIES należy wysłać jeszcze w okresie umowy abonamentowej(np. w ostatnim dniu jej obowiązywania)?
W przypadku rejestracji w punkcie Plusa, numer można zarejestrować po jego wyłączeniu w ofercie abonamentowej. Sposoby rejestracji są podane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja.bogdanjan pisze:2. Czy chcąc zarejestrować numer w punkcie Plusa trzeba to zrobić np. w ostatnim dniu obowiązywania umowy czy po jej rozwiązaniu (po wyłączeniu numeru)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam,
Podepnę się pod temat.
Korzystam z karty w abo z umową na osobę fizyczną, która się kończy w lutym. Proszę o odpowiedź, czy dobrze rozumiem. Umowa jest na znajomego, który zamierza ją wypowiedzieć - czyli standardowo oświadczenie o wypowiedzeniu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jeśli przed końcem umowy znajomy nie wyśle SMSa PRZENIEŚ oraz po zakończeniu umowy nie zarejestruje karty to ja z nieaktywną sim w ciągu 30 dni idę do punktu sprzedaży, rejestruję kartę na siebie, zachowuję dotychczasowy numer i mogę robić np. konwersję na abo. Oczywiście wszystko za jego zgodą. Czy tak?
Podepnę się pod temat.
Korzystam z karty w abo z umową na osobę fizyczną, która się kończy w lutym. Proszę o odpowiedź, czy dobrze rozumiem. Umowa jest na znajomego, który zamierza ją wypowiedzieć - czyli standardowo oświadczenie o wypowiedzeniu z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Jeśli przed końcem umowy znajomy nie wyśle SMSa PRZENIEŚ oraz po zakończeniu umowy nie zarejestruje karty to ja z nieaktywną sim w ciągu 30 dni idę do punktu sprzedaży, rejestruję kartę na siebie, zachowuję dotychczasowy numer i mogę robić np. konwersję na abo. Oczywiście wszystko za jego zgodą. Czy tak?