Brak Internetu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 13:00
Brak Internetu
Witam,
13 grudnia został mi zablokowany dostęp do Internetu w związku z brakiem opłaty. Tego samego dnia oplaciłam zaległy rachunek. Niestety do tej pory Internet nie jest aktywny. Kiedy mogę się spodziewać ponownego aktywowania usługi? Nr klienta XXXXXXX.
Pozdrawiam.
13 grudnia został mi zablokowany dostęp do Internetu w związku z brakiem opłaty. Tego samego dnia oplaciłam zaległy rachunek. Niestety do tej pory Internet nie jest aktywny. Kiedy mogę się spodziewać ponownego aktywowania usługi? Nr klienta XXXXXXX.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 16:28 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięto dane osobowe.
Powód: usunięto dane osobowe.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
trocia, wszystko powinno już działać. Zrestartuj proszę sprzęt i sprawdź, czy możesz korzystać bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak Intenetu
Mój problem przedstawia się następująco :
Trzy dni temu przestał działać mi Internet, dioda od zasięgu zmieniała kolor z czerwonego na zielony pomyślałam że może być to spowodowane złą pogodą tak więc zostawiłam to i stwierdziłam że poczekam. Wczoraj jednak na routerze paliła się już tylko jedna dioda od power zadzwoniłam po siostrzeńca on odłączył router od zasilania pokombinował przy kablach idących od routera do odbiornika i anteny ale to również nic nie dało zmieniliśmy kartę na tę która posiada sąsiad i wszystko zaczęło działać bez zarzutu . W biurze obsługi klienta powiedzieli że mam skontaktować się z państwem bo problemem może być zablokowana karta. Proszę o pomoc
Trzy dni temu przestał działać mi Internet, dioda od zasięgu zmieniała kolor z czerwonego na zielony pomyślałam że może być to spowodowane złą pogodą tak więc zostawiłam to i stwierdziłam że poczekam. Wczoraj jednak na routerze paliła się już tylko jedna dioda od power zadzwoniłam po siostrzeńca on odłączył router od zasilania pokombinował przy kablach idących od routera do odbiornika i anteny ale to również nic nie dało zmieniliśmy kartę na tę która posiada sąsiad i wszystko zaczęło działać bez zarzutu . W biurze obsługi klienta powiedzieli że mam skontaktować się z państwem bo problemem może być zablokowana karta. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, o 10:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Powód: Połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
Miyaghi, na jakim urządzeniu korzystasz z internetu? Jaką posiadasz na niej taryfę? Jaki masz ustawiony APN? Czy internet, na Twojej karcie, nie działa całkowicie, czy działa wolno? Jakie paliły się diody przy karcie sąsiada?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
1.ODU IDU 200
2.Posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB
3.nie mogę się zalogować nawet jako admin na komputerze by to sprawdzić nie mam rzadnego połączenia z modemem zewnętrznym .
4. Nie działa całkowicie
5.hmmmm można rzec że wszystkie LTE i Wi-Fi na jego karcie działało bez zarzutu
2.Posiadam Plan cenowy Ja+ Internet LTE 40GB
3.nie mogę się zalogować nawet jako admin na komputerze by to sprawdzić nie mam rzadnego połączenia z modemem zewnętrznym .
4. Nie działa całkowicie
5.hmmmm można rzec że wszystkie LTE i Wi-Fi na jego karcie działało bez zarzutu
Re: Brak Internetu
Miyaghi,
- sprawdź proszę w Plus online, czy pakiet nie został wykorzystany.
- sprawdź proszę w Plus online, czy pakiet nie został wykorzystany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
Po wyczerpaniu limitu internet poprostu mi zwalnia nic więcej nigdy sie nie zdarzało
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
Miyaghi, rozumiem, jednak prosiłbym o zalogowanie się do PO i sprawdzenie konfiguracji. Skoro internet na karcie sąsiada działa prawidłowo, należy wykluczyć problem ze sprzętem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak Internetu
APN miałam ustawiony w ten sposób niczego od roku nie zmieniałam :
Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Problemem jest to ze w momencie podłączenia wszystkiego pod ODU pali się tylko kontrolka od zasilania. Nie mam żadnego dostępu do ustawień sieci w swoim komputerze a takowy powinien być
Nazwa : PLUS
APN : plus
Od Proxy do Port MMS : nie ustawiono
MCC : 260
MNC : 01
Typ uwierzytelniania : PAP
Typ APN : default,supl
Protokół APN : IPv4
Protokół APN podczas roamingu : IPv4
Nosnik : nie określono
Typ MVNO : Brak
Wartość MVNO: nie ustawiono
Problemem jest to ze w momencie podłączenia wszystkiego pod ODU pali się tylko kontrolka od zasilania. Nie mam żadnego dostępu do ustawień sieci w swoim komputerze a takowy powinien być
Re: Brak Internetu
Miyaghi,
- przełóż proszę kartę SIM (tę od Internetu) do jakiegoś telefonu i zweryfikuj, czy wówczas możesz połączyć się z Internetem oraz czy możesz wykonać połączenie na jakikolwiek numer. Wystarczy, że puścisz tylko tzw. "strzałkę". Jeśli nie uda się tego zrobić, to jaki komunikat słyszysz lub pojawia się na ekranie.
- przełóż proszę kartę SIM (tę od Internetu) do jakiegoś telefonu i zweryfikuj, czy wówczas możesz połączyć się z Internetem oraz czy możesz wykonać połączenie na jakikolwiek numer. Wystarczy, że puścisz tylko tzw. "strzałkę". Jeśli nie uda się tego zrobić, to jaki komunikat słyszysz lub pojawia się na ekranie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak LTE
Witam.
Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).
Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, o 11:12 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Re: Brak LTE
Z jakiej oferty/taryfy korzystasz ??domskup pisze:Witam.
Pewnie już temat wałkowany ale jestem nowy w plusie. Mam takie problem: nie mogę uzyskać zadowalającej prędkości internetu. Przeprowadzam automatyczną konfigurację Internetu (APN) w telefonie Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim, za pomocą strony Plus. Na telefonie ciągle widnieje mi znak H+ zamiast LTE , (dodam że to Kraków).
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, o 11:12 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
domskup, APN dla taryf głosowych to plus, natomiast dla taryf internetowych to internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Ja + Internet LTE 30
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, o 11:12 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5512
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak Internetu
domskup, APN ustaw jako internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ