Teraz jest 16 paź 2018, o 15:19

Zostaw Kontakt





Cesja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 11:24

Cóż, żadnego numeru sprawy nie otrzymałem. Napisałem na BOK, zobaczymy co z tego wyniknie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3377
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 12:11

Fortin,

czy sprawdzałeś skrzynkę SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 12:17

Tak, teraz dostałem tylko auto-odpowiedź na maila napisanego do BOKu
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3377
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 12:45

Fortin,

podaj proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 17:37

Wysłałem.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Cesja

Post11 sty 2018, o 18:00

Dziękuję Fortin,
- wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Mógłbyś jeszcze napisać, w którym z naszych salonów byłeś w celu dokonania cesji umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post12 sty 2018, o 10:30

Przy Wolności w Częstochowie
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3377
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja

Post12 sty 2018, o 13:17

Fortin,

podaj proszę dokładny adres punktu, w którym byłeś aby dokonać cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fortin

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2018, o 22:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post12 sty 2018, o 19:58

NMP 27 Częstochowa.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 916
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 117 razy

Re: Cesja

Post15 sty 2018, o 10:13

Fortin,

dziękuję za informację, przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luidor

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 4 lut 2016, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

cesja umowy a faktura

Post20 kwi 2018, o 09:10

Witam
Mam takie pytanie 9.04 została wysłana wiadomość że do zapłaty jest faktura płatność do 20.04 natomiast 10.04 została dokonana cesja umowy na inną osobę, jako że ustawione mam zlecenie stałe fakturę zapłacono. Co w takim przypadku powinienem zrobić poprzedni okres rozliczeniowy był od 4 każdego miesiąca, niestety mam tylko jej numer, złożyć reklamację o zwrot pieniędzy za ten okres od kiedy została dokonana cesja do czasu obowiązywania okresu rozliczeniowego.
Ostatnio edytowano 20 kwi 2018, o 09:32 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3377
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Cesja

Post20 kwi 2018, o 10:00

Witaj luidor,

po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, w którym dokonano cesji zostaje wystawiona faktura uwzględniająca proporcjonalny zwrot opłaty abonamentowej od dnia realizacji cesji do końca cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szydel87

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 22 maja 2018, o 10:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post22 maja 2018, o 10:24

Dzień dobry,
Umowa cesji została spisana ręcznie 12.05.2018 w salonie Plusa przy ul. Długiej 29 w Brzegu. Do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji w mojej sprawie. Na stronie Plus online ciągle jako właściciel numeru widnieje moja matka, z której nr ma być scedowany na mnie. Proszę o informację w tej sprawie.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 916
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 117 razy

Re: Cesja

Post22 maja 2018, o 11:01

Witaj szydel87,

informacje o statusie sprawy otrzymasz, kontaktując się telefonicznie z DOK lub mailowo przez formularz:
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us
W przypadku wybrania tej drugiej formy kontaktu, w wiadomości e-mail zawrzyj proszę te informacje:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szydel87

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 22 maja 2018, o 10:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Cesja

Post22 maja 2018, o 11:12

Numer zagadnienia: #79654
Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: alep, Google [Bot] i 26 gości