Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Stivi,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stivi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 sty 2018, o 19:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Stivi »

Pani Marto, serdecznie dziękuję i za interwencję. Dokładnie 6 minut po Pani odpowiedzi, e-sklep wysłał do mnie maila z informacją o numerze przesyłki. Super!
Jakież jest moje zdziwienie, gdy w mailu tym, w dalszym ciągu widnieje informacja, że dzień w którym zjawi się u mnie kurier to nadal 10 stycznia co jest kompletną bzdurą! Po rozmowie z konsultantem z sieci kuriera, uzyskałem odpowiedź, że nie widzi jej w swoim systemie, co oznacza że ta paczka nie ruszyła nawet centymetra poza siedzibę e-sklepu! Dodatkowo, dostałem również smsa z linkiem aby śledzić paczkę, co też jest kompletną ignorancją w stosunku do klientów, ponieważ ten link kieruje do nieistniejącej już strony firmy K-EX (właściwie przejętej). Rozumiem, mieli inwentaryzację (czego defacto dowiedziałem się od konsultanta z firmy kurierskiej) ale bez przesady... W tym Państwa śmiesznym "e-sklepie" pracują sami ignoranci i osoby niekompetentne. Okłamują klientów na potęgę, robiąc z nich debili! Nawet wczoraj na ich infolinii Pan zarzekał się że paczka do mnie dotrze dzisiaj.. i co? Cholernie żałuję, że zgodziłem się na przedłużenie przez ten daremny e-sklep. Mogłem pójść do Waszego salonu i w jeden dzień wszystko bym załatwił i wyszedłbym szczęśliwy, a tak cóż... Dobrze chociaż, że Pan na infolinii tego sklepiku potrafił wysłać polecenie zmiany adresu dostawy przez co mogę ją odebrać w pracy ale i tak czas dostawy znowu się wydłuży... Miałem dobre zdanie o Waszej sieci ale teraz to...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Stivi,

najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. Przekazałam Twoje uwagi do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Danzel »

Witam. Witam zamówiłem Plush Abo za 25zł na czas nieokreślony dla dwóch numerów aby była opcja Duet z przeniesieniem numerów. Miało to miejsce 8.01.2018. Dzień później dostałem maila, że umowy do podpisu zostały przekazane do firmy kurierskiej i sprawdzając w statusie zamówienia faktycznie tak było. Dziś jest 11.01.2018, a kuriera nie ma. Nikt nie próbował się ze mną skontaktować ani na jeden numer do przeniesienia ani na drugi. Nikt również nie próbował dostarczyć przesyłki na podany adres.
W informacji o statusie zamówienia natomiast zmienił się status na: "Brak opisu dla statusu zamówienia"

Moje numery zamówienia to:
201801084368570

201801084368874

Czy byłby ktoś w stanie to przyspieszyć bo zaczyna być to żenujące.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Danzel,
- sprawdź proszę skrzynkę e-mail (w tym folder SPAM), czy nie ma kolejnej wiadomości ze sklepu internetowego, w której podane byłby numery listów przewozowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Danzel »

Nie ma nic niestety w spamie. Zgłosiłem problem do bok, ale tam chyba nie ma chęci zajęcia się tą sprawą. Zero odpowiedzi oprócz tej z automatu, że postarają się zrobić to jak najszybciej.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Danzel,
- wysłałam interwencję do sklepu internetowego w sprawie Twoich zamówień.
Czy możesz podesłać jeszcze numer zgłoszenia do bok? Postaram się to też przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Danzel »

Dzięki za interwencję. Już odpowiedzieli. Umowy przyjadą na 16.01. Ciekawe co się dzieje z tą makulaturą wysłaną do mnie przedwczoraj
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Ewa_Plus »

Danzel,
- cieszę się, ze już masz odpowiedź.
W międzyczasie dowiedziałam się, że to opóźnienie wynikało z inwentaryzacji, jaka miała miejsce niedawno.
Za utrudnienia bardzo przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stivi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 sty 2018, o 19:01

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Stivi »

Danzel 16.01 to oni dopiero wyślą do Ciebie to przesyłkę tak jak było to w moim przypadku. Na infolinii kurierskiej dowiedziałem się dopiero o tej całej inwetaryzacji :roll:
Pracujące tutaj osoby na tym forum to na prawdę skarb dla tej sieci i chyba jedyny +'sik jaki widzę w funkcjonowaniu całego Polkomtela :)
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: largo »

wg prawideł TAK powinieneś otrzymać zamówienie wg terminu jak i godziny w piśmie.
Ale jak to firma od "wszystkiego i niczego" wciska dodatkowe "reklamy" i "oferty" swoich usług.
weroniccka2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: weroniccka2 »

Witam w piątek złożyłem zamuwienie na przedłużenie umowy abonametowej ze sprzętem i w dalszym ciągu nie mam informacji co dalej status zamuwienia jest caly czas taki sam przekazane do realizacji . Czy mógł by ktoś pomuc mi i dowiedzieć się ile mam jeszcze czekać na info nr zamuwienia to 201801124397943 z góry dziękuję
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj weroniccka2,

przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
weroniccka2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: weroniccka2 »

Dziękuję
weroniccka2
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 sty 2018, o 14:34

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: weroniccka2 »

Witam ponownie w dalszym ciągu nie otrzymalem informacji ze sklepu co dzieje się z moim zamowieniem nr 201801124397943 próże o interwęcje w mojej sprawie z góry dziękuję
ODPOWIEDZ