iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
piotrekertoip
PlusManiak
Posty: 79
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 lis 2011, o 18:35

Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus

Post autor: piotrekertoip »

Witam serdecznie. Logując się na internetowej stronie ebok na swoje konto, nie mam możliwości sprawdzenia pozostałego podstawowego pakietu internetowego. Widoczna jest tylko informacja o pakiecie roamingowym. Dodam tylko, że w aplikacji mobilnej jest widoczny pakiet podstawowy i roamingowy. Telefon jest na abonament.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2017, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku i działu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

Witaj piotrekertoip,

prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sylwek73 »

Dlaczego po przedłużeniu umowy nie mam widocznych pakietów sms i mms,w mobilnym plus online,jest tylko pakiet internetu ? Za poprzedniej umowy wymienione pakiety były widoczne.W zwykłym plus online tego problemu nie ma .
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Ron »

@sylwek73, jaka taryfa ?? Abonament ?
Aplikacja przechodzi chyba jakieś kłopoty ostatnio, może ma to z tym związek.
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sylwek73 »

Taryfa JA+do wszystkich bez końca V - Tylko SIM,
Abonament JA+ 35
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sylwek73,

jak obecnie wygląda sytuacja? Jeśli wymienione pakiety są nadal niewidoczne, to podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sylwek73 »

Dalej widoczny jest tylko pakiet internetowy. Wysłałem numer przez formularz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sylwek73,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwek73
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 6 lut 2013, o 21:59

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sylwek73 »

Basia_Plus pisze:sylwek73,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Czy wiadomo coś w sprawie : Numer zgłoszenia C00000001459935
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

sylwek73,

poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: habish »

Mam podobny problem,po przedłużeniu umowy brak stanu pakietów w webowym jak i mobilnym Plus Online.
Zrobiłem zgłoszenie: Zagadnienie: 180102-002203
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

patryk7588,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu i udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: JacentyEsz »

Pytanie odnośnie aplikacji na androida. Odkąd przedłużyłem umowę i mam od dziś nowy abonament w aplikacji nie widzę nic poza pakietem danych, jak poniżej. Co stało się z minutami, sms'ami itp?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 sty 2018, o 11:25 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

JacentyEsz,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy sprawa dotyczy obu numerów, na których umowy zostały przedłużone?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

Tak. Na obu przedłużonych numerach jest tak jak na screenie, natomiast na trzecim który kończy się za 5 miesięcy jest wszystko normalnie widoczne.
ODPOWIEDZ