Status przesyłki w sklepie internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:58
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201801264504545 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-29, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:
To dostałem że sklepu plusa. Wychodzi na to że kurier miał być wczoraj a jest cisza
Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-29, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.
Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:
To dostałem że sklepu plusa. Wychodzi na to że kurier miał być wczoraj a jest cisza
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Fabek22,
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Fajnie Dziękuję. A jeszcze jedno pytanie jeżeli przesyłka oczekuję na przekazanie do firmy kurierskiej to znaczy że weryfikacja przebiegła pomyślnie oraz że zamówienie jest już na końcu etapu realizacji tak. Mogę się spodziewać kuriera?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Fabek22,
myślę, że jak obsługa sklepu internetowego skontaktuje się z Tobą to będzie znała odpowiedź na wszelkie Twoje pytania .
myślę, że jak obsługa sklepu internetowego skontaktuje się z Tobą to będzie znała odpowiedź na wszelkie Twoje pytania .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Od miesiąca mój status zamówienia brzmi - "z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201712264254835 zostanie zrealizowane z opóźnieniem". Moje pytanie brzmi ile czasu może to jeszcze trwać? Chcę przejść z karty na Mixa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
lytom,
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam,
W poniedziałek złożyłam zamówienie w waszym sklepie internetowym.
Zamówienie nr 201802264742747 i do dnia dzisiejszego status zamówienia to w
trakcie realizacji. Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
W poniedziałek złożyłam zamówienie w waszym sklepie internetowym.
Zamówienie nr 201802264742747 i do dnia dzisiejszego status zamówienia to w
trakcie realizacji. Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj TBA_eM,
Informacje takie uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.TBA_eM pisze:Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 kwie 2018, o 18:49
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam. 5 kwietnia złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plus. Po dwóch dniach, czyli 7 kwietnia status zamówienia zmienił się na „Wstrzymane z powodu błędnego numeru kontaktowego” że niby nikt nie odbiera chociaż jestem pewny ze nikt z sieci plus nie dzwonił. Dziś po podaniu numeru raz jeszcze, dostałem email o treści „dziękuję za przesłanie numeru kontaktowego. Zamówienie przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.” Po jakiś trzech godzinach przyszedł email ze sklepu że zamówienie znów jest wstrzymane bo rzekomo nie odbieram telefonu. Czy ktoś może wytłumaczyć o co tu chodzi???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj damian8324,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer zamówienia oraz aktualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer zamówienia oraz aktualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ