Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 sty 2018, o 11:14
Re: Brak LTE
Witam, bylem wczoraj w Plusie i pani wymieniła mi kartę. Ale wieczorem przyszedł sms z informacją że zmiana karty możliwa za opłatą. Dzisiaj dzwonię do punktu i pani mi mówi że 25zł się należy. Umowa była podpisana 11.01.2018r. Trochę smutno
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Witaj lukasz_cichon,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 sty 2018, o 11:14
Re: Brak LTE
Dziękuję, będę czekać na informację :)Basia_Plus pisze:Witaj lukasz_cichon,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
lukasz_cichon,
karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 sty 2018, o 11:14
Re: Brak LTE
Dzięki wielkie :) Wszystko hula! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.Basia_Plus pisze:lukasz_cichon,
karta SIM została wymieniona bezpłatnie. Możesz już korzystać z nowej karty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
lukasz_cichon,
cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc.lukasz_cichon pisze:Wszystko hula!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam wszystkich - proszę o pomoc i rozwianie moich wątpliwości planuję zakup telefonu Xiaomi Mi Max 2 (bez B20) mieszkam w Bydgoszczy, w moim "kwadracie", czyli BT 41254 (Plus LTE900, 2100, 1800), BT P44064 (Aero2 LTE1800), Sferia BT42513, 44064 (LTE800) telefon bez obsługi LTE800 chyba powinien sobie poradzić tym bardziej, że Plus "poszedł" na ul. Wojska Polskiego 65 w LTE900 a to ok 1,5 km od mojego mieszkania. Sferia (LTE800) ma datę ważności do końca 2018 roku. Czy należy to rozumieć, że rozwojowo LTE800 w Plusie jest marginalizowane i zakup sprzętu bez obsługi tego pasma nie stanowi problemu ? To samo dotyczy lokalizacji w Pile, gdzie często jestem ale nie widzę tam BTS Plusa tylko Aero2 (1800) i Sferię (LTE800). Jak to z kolei wygląda w terenach mniej zurbanizowanych ? czy tam Plus "idzie" w LTE800 ? Mam wrażenie, że co jak co, ale w Plusie sprzęt bez B20 to nie jest, a już na pewno nie będzie problemem ...Basia_Plus pisze:cieszę się, że już wszystko działa oraz, że mogłam pomóc.
Re: Brak LTE
Witaj kokulek,
- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
dziękuję bardzo - czyli moja teza nie rozmija się z planami Plusa, LTE800 mniej ważne - LTE900 (B8) wdrażane pełną parą, również w obszarach mniej zurbanizowanychEwa_Plus pisze:- stacja BT41254 jest nieaktywna, ale w swoim "kwadracie" masz jeszcze BT42535 gdzie również jest LTE1800 (LTE800 nie ma). Zatem telefon nieobsługujący LTE800 powinien sobie tutaj poradzić.
W Pile także nie powinieneś mieć problemu z LTE, tutaj na większości BT są plany (do końca roku) na dodanie jeszcze pasma LTE900.
Re: Brak LTE
Witam, mam pewien problem gdyż przed poprzednim okresem rozliczeniowym LTE śmigało a od nowego okresu prędkość pobierania jak i wysyłania nie przekracza 0.20 mbps.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
Kryst, zrób proszę test prędkości i zamieść wynik, najlepiej screen. Czy łączysz się z internetem w 3G, czy LTE? Czy przedłużałeś umowę ostatnio?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Łączę się w Lte a po zmianie na 3g wyniki są podobne, w styczniu dopiero przeszedłem z play do plusa
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
Kryst, prześlij mi proszę tym formularzem numer usługi, a ja przekażę sprawę do zweryfikowania przez odpowiedni dział.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wiem że to może głupio zabrzmieć ale co to jest za zgłoszenie (bok) nr 180216-001304. Niestety jestem "zielony" w tych sprawach
Re: Brak LTE
Kryst,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu technicznego.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam sprawę do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ