Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Marta_Plus pisze:Witaj daniel_reds,

wypowiedzenie umowy można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres, z dopiskiem "Rezygnacja z usług". Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację.
daniel_reds pisze:czy muszę jeszcze coś dopisać, z tego faktu, że umowa zakończyła się 2 miesiące temu i przeszła na czas nieokreślony?
Pismo oczywiście powinno zawierać również:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Tak, wiem że takie informacje powinny być zawarte. Bardziej chodziło mi o to, czy sfromułowanie niżej jest poprawne. Przypomnę, że umowa przeszła na czas nieokreślony:
"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych, która została zawarta w dniu xxx pomiędzy Państwa firmą, a moją osobą. Umowa związana jest z numerem telefonu xxx. Umowę wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. "
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

daniel_reds,

taka wersja będzie OK ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Takie pytanko niezobowiązujące.
W Play, Orange i T mobile można składać wypowiedzenie mailem. Szybciej i łatwiej. Dlaczego Plus nie ułatwi tego swoim klientom? Przecież email to też poczta jakby nie patrzeć. Wiem, że dostanę sto odnośników do regulaminów w odpowiedzi, ale tak na chłopski rozum, czemu Plus robi taki problem w korespondencji email? Dzisiaj w play wysyłałem także wypowiedzenie umowy mailem i od razu odpowiedź że przyjęli. Krótka piłka. Jako że mieszkam za granicą, to mały problem latać tak po tych pocztach, więc rozwiązanie mailem było by o wiele łatwiejsze i napewno nie tylko dla mnie. Jeden czort, czy pisemko jest na ekranie czy jako papierek.

Pytanie 2
Jeśli napiszę takie wypowiedzenie, podpisse, zeskanuje i prześlę komuś, kto wydrukuje i wyśle pocztą, to czy taki dokument będzie ważny?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,
daniel_reds pisze:Jeśli napiszę takie wypowiedzenie, podpisse, zeskanuje i prześlę komuś, kto wydrukuje i wyśle pocztą, to czy taki dokument będzie ważny?
wniosek o rozwiązanie umowy musi zawierać czytelny odręczny podpis właściciela telefonu. Zatem skan takiego dokumentu zostanie odrzucony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
typiarzz
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 4 mar 2018, o 19:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: typiarzz »

@Basia_Plus
"Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym zlecono rezygnację."
Czyli jeśli okres rozliczeniowy mam od 4 dnia miesiąca, a koniec umowy mam 21.04.2018 to znaczy, że spóźniłem się ze złożeniem wypowiedzenia?
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Można jakoś sprawdzić, czy mój wniosek został przyjęty? Wysłałem 2 tyg temu i do tej pory zero odpowiedzi. Nawet głupiego maila.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

typiarzz,
typiarzz pisze:Czyli jeśli okres rozliczeniowy mam od 4 dnia miesiąca, a koniec umowy mam 21.04.2018 to znaczy, że spóźniłem się ze złożeniem wypowiedzenia?
wniosek o rozwiązanie umowy powinien być złożony dzień przed przed rozpoczęciem cyklu rozliczeniowego.
Możesz złożyć oświadczenie o rozwiązanie umowy z końcem czasu oznaczonego jednak nie później niż 30 dni przed upływem czasu, na jaki została zawarta umowa.


daniel_reds,

wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
typiarzz
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 4 mar 2018, o 19:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: typiarzz »

@Basia_Plus
Czy taki dokument rezygnacji jest OK?
Miasto, dn. 05.03.2018

Imie nazwisko
Adres

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

REZYGNACJA Z USŁUG

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych dla numeru XXX-XXX-XXX. Umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym tj. ustaje z końcem okresu jej obowiązywania, z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

Podpis:
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

typiarzz,
typiarzz pisze:Czy taki dokument rezygnacji jest OK?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Basia_Plus pisze: wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Zagadnienie: 180305-001318
Ostatnio zmieniony 6 mar 2018, o 11:08 przez daniel_reds, łącznie zmieniany 1 raz.
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Basia_Plus pisze: wyślij proszę pytanie w tej sprawie na adres bok@plus.pl. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Zagadnienie: 180305-001318
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

sprawdź proszę skrzynkę, już powinna być odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Basia_Plus pisze:daniel_reds,

sprawdź proszę skrzynkę, już powinna być odpowiedź.
Cisza.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

daniel_reds,

sprawdź proszę czy wiadomość nie widnieje w folderze SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daniel_reds
PlusManiak
Posty: 104
Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daniel_reds »

Nie mam żadnej wiadomości.
ODPOWIEDZ