Problem z transmisją danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 mar 2018, o 14:43
Problem z transmisją danych
Dzień dobry.
Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
Mam pytanie o transmisję danych w Huawei P10. Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? Z wifi nie ma problemu, ale przy ustawieniu transmisji danych internetu nie ma. Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
Re: Problem z transmisją danych
Nieskonfigurowany telefon.wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
https://ustaw.plus.pl/
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Problem z transmisją danych
Telefon skonfigurowałam według tej instrukcji, wyłączyłam i włączyłam podobnie, ale nie pomogło. Karta jest nowa, była wymieniona wczoraj.sl@w_es pisze:Nieskonfigurowany telefon.wiewiora pisze:(...) Jaki może być powód tego, że transmisja danych nie działa? (...) Telefon jest nowy, kupiony w tym tygodniu, transmisja danych nie działa od początku.
Pozdrawiam.
https://ustaw.plus.pl/
Re: Problem z transmisją danych
Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Problem z transmisją danych
Tak, połączenia działają, wszystkie inne funkcje telefonu też (przynajmniej te, które do tej pory sprawdzałam ).sl@w_es pisze:Karta odnajduje sieć tzn. możesz wykonywać połączenia?
Re: Problem z transmisją danych
Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Problem z transmisją danych
Tak, w abonamencie.sl@w_es pisze:Transmisję danych w telefonie masz włączoną? GPRS również?
Rozumiem, że telefon jest w abonamencie?
Transmisję danych mam włączoną. Jak mogę sprawdzić, czy GPRS jest włączone?
Re: Problem z transmisją danych
Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Problem z transmisją danych
Pomogło, dziękuję! :)sl@w_es pisze:Aktywne usługi sprawdzisz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcąc samodzielnie aktywować GPRS potrzebny będzie aktywny Plus Kod 5; usługę aktywujesz wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści: dodaj PlusKod5 gprs na numer 2601.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Cesja
Witam,
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?
Pozdrawiam
W dniu dzisiejszym rozpoczęłam cesję w salonie Plusa, umowa jeszcze żadna nie została podpisana. Od tamtego momentu przestała mi działać transmisja danych w telefonie. Co jest przyczyną?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, o 16:58 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Cesja
Witaj IzabelaR88,
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.
- to na początek prośba o sprawdzenie jak wygląda sytuacja po rozłączeniu i włączeniu transmisji danych w telefonie. Możesz też go całkiem wyłączyć i włączyć. Spróbuj jeszcze przełożyć kartę SIM do innego telefonu i sprawdzić, czy tam Internet działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Cesja
Po wyłączeniu i włączeniu dalej jest to samo. W ustawieniach pokazuje 'brak pakietu transmisji danych'.
Re: Cesja
IzabelaR88,
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?
- mówisz o tym komunikacie, jak na obrazku niżej?
Ja mam identyczny komunikat, ale Internet działa.
Czy próbowałaś otworzyć jakąkolwiek stronę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Cesja
Tak, dokładnie o tym mówię. Żadna strona się nie otwiera.
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88,
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
- a jaki komunikat masz, gdy próbujesz wejść na jakąś stronę?
Sprawdź też proszę działanie Internetu po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ