Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

izabelalu,

dziękuję za numer zamówienia. Przekazałam sprawę do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pierwszlepszy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Pierwszlepszy »

Witam

Prośba do specjalistów udzielajacych sie na forum w imieniu operatora sieci Plus.
Czy jest możliwość doprowadzenie do kontaktu z działem weryfikacji? dzwoniono do mnie w zeszły piątek na numer którego nie miałem przy sobie i liczyłem że dzisiaj ktoś zadzwoni ale nic. Sprawa dotyczy zamówienia w sklepie internetowym br201803014772150. Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Pierwszlepszy
Pierwszlepszy pisze:Zadzwoniłbym sam ale nie wiem pod jaki numer.
z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pierwszlepszy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Pierwszlepszy »

z infolinią sklepu internetowego skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 601101200. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Dzwoniłem a jakże, miły Pan po drugiej stronie objaśnił ze dział weryfikacji jest w innym budynku i nie ma możlwości aby mógł interweniować - dodał informację w systemie i wpisał mój inny numer kontaktowy oraz objaśnił przycyzne zaiweszenia procesowania zamówienia. Jednak dzisiaj nikt nie dzwonił i postanowiłem zadziałać ja. W formularzu kontaktu jaki dostałem w mailu napisałem tez odpowiednio mam dwa potwierdzenia przekazania informacji tam gdzie trzeba - ale efektu brak. Próbuje przez forum, efekt taki że dzisiaj Pani z obsługi dodała kolejny wpis o przekazaniu informacji do weryfikacji. Nie wiem może jak niecierpliwy jestem ale tak długo to od lat nic nie załatwiałem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Pierwszlepszy,

przesłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pierwszlepszy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Pierwszlepszy »

Witam

Dziękuję, niestety ale to jest błędne koło - ciągle sprawa tkwi w tym samym miejscu. Dostałem kolejnego maila że nie można się ze mną skontaktować, telefon mam ciągle przy sobie (oba numery) żadnego nieodebranego połączenia. Naprawdę nie ma możliwości aby ja zadzwonił do tego Działu Weryfikacji? Ręce opadają
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Pierwszlepszy,

konsultant będzie ponownie się z Tobą kontaktował.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pierwszlepszy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 8 mar 2018, o 08:08

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Pierwszlepszy »

Obrazek

.........czekam
UPDATE: Zadzwonili! Mam nadzieję że dalej to już góra 2 dni robocze i finał.....

Dziękuję wszystkim którzy pomogli :)

To teraz będę odliczał:
1-szy dzień cisza, status zamówienia bez zmian....
Aquarel94
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2018, o 14:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Aquarel94 »

Witam,
Proszę o interwencję. Mój numer zamówienia to:201803124855318.
Strasznie opornie to wszystko działa...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Aquarel94,

sprawdzałeś może swoją skrzynkę? Może masz już jakiegoś maila od sklepu internetowego odnośnie złożonego zamówienia. Mógł trafić do folderu "spam".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aquarel94
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2018, o 14:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Aquarel94 »

Dzisiaj wysłałem dokumenty i od tamtej pory cisz. Nie chce nic mówić ale zamówienie złożyłem w poniedziałek i jest to lekka przesada, żeby tyle czekać...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Aquarel94,

wysłałam interwencję do pracowników sklepu internetowego w sprawie złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dana1111
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2018, o 17:14

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: dana1111 »

Witam.

Mam problem z przeniesieniem nr do plus zamówienie 201803134865138, wyznaczona jest kaucja. Czemu tak się dzieje? Nie mam nigdzie zaległości.
Czy to na mój wiek? 55 rocznik. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dana1111,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dana1111
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2018, o 17:14

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: dana1111 »

@Marta_Plus będą się kontaktować? Może masz jakieś informacje.
ODPOWIEDZ