Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 18:59
Stały klient ma gorzej.
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego przedłużając umowę umowę w plus internet ma się gorsze warunki oferty niż nowy numer:
Nowa umowa na 24 miesiące a przedłużenie na 26 miesięcy. ????
Cena sprzętu też różna, dla nowej umowy: modem-router ZTE MF971V bądź Huawei E5785Lh kosztuje na 24 raty 12zł miesięcznie,
a dla przedłużenia umowy raty na 24 miesiące 15zł.
Gdzie tu dbanie o stałego klienta.
Pozdrawiam
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego przedłużając umowę umowę w plus internet ma się gorsze warunki oferty niż nowy numer:
Nowa umowa na 24 miesiące a przedłużenie na 26 miesięcy. ????
Cena sprzętu też różna, dla nowej umowy: modem-router ZTE MF971V bądź Huawei E5785Lh kosztuje na 24 raty 12zł miesięcznie,
a dla przedłużenia umowy raty na 24 miesiące 15zł.
Gdzie tu dbanie o stałego klienta.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, o 16:47 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie uymowy.
pim4, podaj numer kontaktowy tym formularzem. Ktoś do Ciebie wkrótce zadzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W środę otrzymałem aneks do umowy wraz z nowym sprzętem. Kiedy wchodzą w życie nowe warunki?
Konsultant zapewniał mnie, że dotychczasowe 2 opłaty (tyle mi zostało do końca starej umowy) Będą anulowane i dopiero zapłacę w najbliższym okresie rozliczeniowym nową niższą kwotę za internet, ale już na drugi dzień przyszła mi faktura ze starą kwotą. Mam to zignorować i czekać na wejście w życie aneksu czy zostałem oszukany?
Konsultant zapewniał mnie, że dotychczasowe 2 opłaty (tyle mi zostało do końca starej umowy) Będą anulowane i dopiero zapłacę w najbliższym okresie rozliczeniowym nową niższą kwotę za internet, ale już na drugi dzień przyszła mi faktura ze starą kwotą. Mam to zignorować i czekać na wejście w życie aneksu czy zostałem oszukany?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
w dn. 24.01.2018, kończy się umowa na Plus Internet 110 GB proszę o kontakt ze strony DUK
w dn. 24.01.2018, kończy się umowa na Plus Internet 110 GB proszę o kontakt ze strony DUK
Re: Przedłużenie umowy
link do wątku
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=12391
więc DUK działa poprawnie.
zadzwoń do BUK. i tam próbuj.
lub zostaw wiadomość tu link
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=12391
czy coś takiego miało miejsce?. nie...... hmm, dalej jesteś klientem.pawel980 pisze:Witam,
........kończy mi się umowa na internet. Wiem, że trzeba miesiąc wcześniej zdecydować czy rezygnuję z dalszej umowy bo inaczej automatycznie umowa sama się przedłuża na czas nieokreślony.
więc DUK działa poprawnie.
zadzwoń do BUK. i tam próbuj.
lub zostaw wiadomość tu link
Re: Przedłużenie umowy
Witaj annplis,
- prośba o kontakt przekazana. Nasz konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
- prośba o kontakt przekazana. Nasz konsultant wkrótce powinien do Ciebie oddzwonić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witajcie
W kwietniu kończy mi się umowa na net mobilny z plusa. Na tą chwilę płacę 17 zł za 15 GB limitu przy czym muszę teraz wziąć sprzęt bo zdechł mi router i chciałbym coś z LTE Advanced. Standardowa infolinia proponuje mi 30 zł za 30 GB netu + 20 zł za jakiegoś huaweia z LTE-A i 10 zł rabatu za smartdom (polsat), da się coś zjechać z ceny czy to już minimum? W szczególności w kwestii sprzętu? Bo nie ukrywam, że w ogóle zastanawiam się czy nie wypowiedzieć umowy i albo podpisać nowej (wtedy jest 2 miesiące za 0 zł) albo w ogóle wypowiedszieć i podpisać umowę u konkurencji, wychodzi taniej za więcej.
W kwietniu kończy mi się umowa na net mobilny z plusa. Na tą chwilę płacę 17 zł za 15 GB limitu przy czym muszę teraz wziąć sprzęt bo zdechł mi router i chciałbym coś z LTE Advanced. Standardowa infolinia proponuje mi 30 zł za 30 GB netu + 20 zł za jakiegoś huaweia z LTE-A i 10 zł rabatu za smartdom (polsat), da się coś zjechać z ceny czy to już minimum? W szczególności w kwestii sprzętu? Bo nie ukrywam, że w ogóle zastanawiam się czy nie wypowiedzieć umowy i albo podpisać nowej (wtedy jest 2 miesiące za 0 zł) albo w ogóle wypowiedszieć i podpisać umowę u konkurencji, wychodzi taniej za więcej.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
marson87, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Sprawdzimy co możesz uzyskać i zadzwonimy z ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Moja umowa na internet też powoli zbliża się do końca, a żadnych propozycji nie ma :)
Mam wrażenie już od dłuższego czasu, że Polkomtelowi przestało zależeć na stałych klientach.
Mam wrażenie już od dłuższego czasu, że Polkomtelowi przestało zależeć na stałych klientach.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
mathias65, prześlij numer, którego dotyczy przedłużenie umowy oraz numer kontaktowy, tym formularzem. Oddzwonimy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak jak przewidywałem. Nie ma żadnej korekty. Kolejny miesiąc i opłata, a Pan na infolinii obiecywał co innego.Michał_Plus pisze:TheFarmer, nowe warunki wejdą w życie wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Faktura, zapewne, przyszła na poprzednią kwotę z uwagi na cykl rozliczeniowy i konieczność jej wcześniejszego przygotowania. Proponowałbym ją zapłacić, do następnej faktury zostanie przygotowana odpowiednia korekta.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
TheFarmer na forum nie mamy wglądu do Twojego konta ani rozliczeń. Zgłoś to jak najszybciej za pomocą zakładki Zadaj Pytanie na naszej stronie internetowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:56
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Miałem napisać umowa36 na 2601 po 62 dniach. Oczywiście, nie udało się, bo w odpowiedzi dostaje "nie na moją taryfę". Co mam zrobić by poszło?
Miałem napisać umowa36 na 2601 po 62 dniach. Oczywiście, nie udało się, bo w odpowiedzi dostaje "nie na moją taryfę". Co mam zrobić by poszło?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
Boloasasyn, w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ