W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Post
autor: Basia_Plus » 4 kwie 2018, o 11:12
Witaj
pati0321 ,
pati0321 pisze: czy była by możliwość wzięcia nowego tele ewentualnie spłata tego tele..?
decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji.
Jeśli telefon został zakupiony w ofercie na raty, to masz możliwość ich wcześniejszej spłaty, natomiast rozwiązanie umowy przed końcem kontraktu wiązałoby się z naliczeniem kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pati0321
Nowy
Posty: 2 Rejestracja: 4 kwie 2018, o 10:46
Post
autor: pati0321 » 4 kwie 2018, o 11:40
a to nie dało by rade na ten abonament przedłużyć ewentualnie z nowym tele ?
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188 Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Post
autor: Basia_Plus » 4 kwie 2018, o 11:51
pati0321 ,
pati0321 pisze: mam umowę do sierpnia przyszłego roku roku
pati0321 pisze: a to nie dało by rade na ten abonament przedłużyć ewentualnie z nowym tele ?
oferta może być dostępna 8 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 14:23
Witam złożyłam zamówienie na nowy numer z telefonem po telefonie dowiedziałam się że mam jakąś zaległość wiem ze wszystko jest opłacone. Jest problem ze starym numerem który od kilku lat nie jest moj został splacony i to mówię zenawet dzial należności mi mowi ze u nich nie widnieje ale jak grochem o ścianę za kazdym razem odsylana jestem do windykacji. Czy moglabym prosic o jakas pomoc bądź interwencje w tej sprawie?? Pozdrawiam
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140 Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Post
autor: Marta_Plus » 5 kwie 2018, o 14:56
Witaj werdor ,
czy chodzi o zamówienie w sklepie internetowym? Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 15:04
Tak ze sklepu
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140 Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Post
autor: Marta_Plus » 5 kwie 2018, o 15:09
werdor ,
podaj mi proszę numer zamówienia poprzez ten
formularz . Postaram się pomóc i zainterweniuję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 15:24
Numer wysłany z góry dziękuję i pozdrawiam
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140 Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Post
autor: Marta_Plus » 5 kwie 2018, o 16:05
werdor ,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 16:40
Otrzymalam wiadomość ze mam zaleglosc a wiem ze nie mam, wszystko jest oplacone ile razy mam dzwonic do windykacji aby uslyszec to samo?
Zadzwonilam do windykacji o 16:40a rozmowy są nagrywane Pani dokladnie sprawdzia i nie posiadam żadnych zaleglosci. Proszę o pomoc idzie zwariowac.
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140 Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Post
autor: Marta_Plus » 5 kwie 2018, o 17:10
werdor ,
czy ta wiadomość wysłana została z adresu:
esklep@plus.pl ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 17:12
Tak z esklepu była ta wiadomość
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140 Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Post
autor: Marta_Plus » 5 kwie 2018, o 17:36
werdor ,
przepraszam za napotkane trudności. Przesłałam interwencję w sprawie złożonego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 5 kwie 2018, o 17:39
Dziękuję
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35 Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41
Post
autor: werdor » 6 kwie 2018, o 11:16
No niestety cisza. Czy moze cos wiadomo w sprawie zamowienia?