Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 kwie 2018, o 11:14
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witam,
W dniu 11 marca skończyła się umowa abonamentowa i numer przeszedł na kartę. Niestety zapomniałem doładować konto w terminie 30 dni (nigdy wcześniej nie posiadałem telefonu na kartę) i 11 kwietnia numer został wyłączony. Bardzo proszę o przywrócenie numeru abym mógł go doładować i przedłużyć ważność karty.
Sprawa zgłoszona również na BOK - Przywrócenie numeru [#21665]
Pozdrawiam
W dniu 11 marca skończyła się umowa abonamentowa i numer przeszedł na kartę. Niestety zapomniałem doładować konto w terminie 30 dni (nigdy wcześniej nie posiadałem telefonu na kartę) i 11 kwietnia numer został wyłączony. Bardzo proszę o przywrócenie numeru abym mógł go doładować i przedłużyć ważność karty.
Sprawa zgłoszona również na BOK - Przywrócenie numeru [#21665]
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj Filip88,
W jaki dokładnie sposób nastąpiło to zgłoszenie?Filip88 pisze:Sprawa zgłoszona również na BOK - Przywrócenie numeru [#21665]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Sprawa zgłoszona została tak jak zostałem poinstruowany przez infolinie, czyli przez wysłanie prośby o przywrócenie numeru na email: bok@plus.pl
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Filip88,
przekazałam sprawę dalej.
przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Dostałem wiadomość od bok@plus.pl, którą zamieszczam poniżej. Żenada !!! Wyłączacie numer po 30 dniach od zakończenia umowy jeśli nie doładuje się konta, w punkcie sprzedaży nikt mnie nie informował o takim procesie, przed wyłączeniem numeru nikt nie zadzwoni z infolinii, nikt nie napisał smsa z przypomnieniem ze numer zostanie bezpowrotnie utracony. Szkoda ze Plus tak traktuje klientów którzy płacili abonament przez parę lat...
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt.
Z przesłanych informacji wynika, że rozwiązanie umowy z przeniesieniem do Plus na Kartę nastąpiło 11.03.2018 r.
Od dnia dokonania konwersji, w celu zachowania numeru należy dokonać zasilenia konta.
Brak zasilenia w ciągu 30 dni powoduje zupełne wyłączenie danego numeru.
W takiej sytuacji nie ma możliwości ponownej aktywacji numeru.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt.
Z przesłanych informacji wynika, że rozwiązanie umowy z przeniesieniem do Plus na Kartę nastąpiło 11.03.2018 r.
Od dnia dokonania konwersji, w celu zachowania numeru należy dokonać zasilenia konta.
Brak zasilenia w ciągu 30 dni powoduje zupełne wyłączenie danego numeru.
W takiej sytuacji nie ma możliwości ponownej aktywacji numeru.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Bo ja wiem, czy żenada? Tak to działa we wszystkich sieciach. Należało uruchomić sobie rok ważności konta. Zdaję sobie sprawę, że w drodze wyjątku mogli przywrócić numer, ale klient powinien zapoznać się z regulaminem usługi, z której zamierza korzystać. W ofertach na kartę u wszystkich operatorów zawsze jest okres ważności na połączenia wychodzące i przychodzące, a czasem są dodatkowe usługi jak rok ważności konta i zazwyczaj musi być coś na koncie. Miałem numery dla siebie i rodziny w ofercie na kartę przez 18 lat, ale w innej sieci i zawsze trzeba było pilnować terminów.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... no%C5%9Bci
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... no%C5%9Bci
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
OK, ja nie zaprzeczam, że powinienem był zapoznać się z regulaminem, moja wina. Rozumiem też, że Plus blokuje połączenia wychodzące i przychodzące jak się nie doładuje konta, ale CAŁKOWITA UTRATA NUMERU bez możliwości odzyskania go po 30 dniach bez doładowania konta przy przejściu z abonamentu na kartę to jest dla mnie chore !!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Filip88,
informacja o konieczności rejestracji numeru i jego zasileniu, widnieje w piśmie potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji. Pełen regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/c0163a ... _KARTE.pdf.
informacja o konieczności rejestracji numeru i jego zasileniu, widnieje w piśmie potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji. Pełen regulamin: https://www.plus.pl/documents/16/c0163a ... _KARTE.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Próbuj, może uda się w salonie firmowym Plusa, bo tam pracownicy powinni być zatrudnieni bezpośrednio przez Polkomtel i mogą mieć większe uprawnienia niż w salonach autoryzowanych, w końcu to tylko kilka dni od wyłączenia. Jest jakiś okres karencji i numer pewnie jeszcze nie poszedł w obieg.
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Jak by chcieli pomóc, to już by pomogli... BOK już odpisał " Brak zasilenia w ciągu 30 dni powoduje zupełne wyłączenie danego numeru. W takiej sytuacji nie ma możliwości ponownej aktywacji numeru" albo jak Pani Joanna_Plus wrzuca regulaminy w pdf. ze strony plusa wiedząc doskonale, że na wniosku wypowiedzenia umowy jaki dostaje się w salonie Plusa nie ma mowy o 30 dniach na doładowanie i , że po przekroczeniu tego czasu numer zostanie utracony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Filip88,
informacja widnieje w liście potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji.
informacja widnieje w liście potwierdzającym wpłynięcie rezygnacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
To dziwne bo żadnego listu od Państwa nie otrzymałem !!! Przyszła tylko końcowa faktura do zapłacenia na kwotę 4 zł !!! Regulamin regulaminem ale liczyłem w na pomoc z waszej strony po kilku latach płacenia abonamentu, nie obudziłem się miesiąc od wyłączenia numeru tylko kilka dni po. Jedynie co otrzymałem to tylko suchą odpowiedz z BOK,że nie da się nic zrobić i informacje od Pani typu - nie zapoznałeś się z regulaminem to teraz ...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Filip88,
pracownicy BOK zawsze weryfikują sprawę. Jeżeli otrzymałeś taką odpowiedź - oznacza to, że nie ma już po prostu możliwości przywrócenia tego numeru do oferty na kartę. Przykro mi , ale więcej w tej kwestii pomóc nie mogę.
pracownicy BOK zawsze weryfikują sprawę. Jeżeli otrzymałeś taką odpowiedź - oznacza to, że nie ma już po prostu możliwości przywrócenia tego numeru do oferty na kartę. Przykro mi , ale więcej w tej kwestii pomóc nie mogę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karta sim - usługa nieaktywna
Witam,
piszę w sprawie numeru, który był zakupiony w Mixplus przed 2010 rokiem. Z czasem umowa nie została przedłużona, a numer był używany do sierpnia 2015 roku. W 2017 w salonie Plusa poinformowano mnie, że numer nie wymaga rejestracji (jako dawny Mixplus), karta sim została wymieniona na nano sim. Jednak w czerwcu obecnego roku, po włożeniu karty do telefonu, nie jest odczytywana. Starałem się dodzwonić na infolinię, gdzie otrzymałem informację "Usługa nieaktywna". Następnie zapytałem o sytuację w salonie i stwierdzono, że "numer przepadł, nic się nie da zrobić". Pytanie brzmi: Skoro w 2017 wszystko było w porządku z numerem, dlaczego w połowie 2018 numer teoretycznie jest nieaktywny/ nie istnieje?
Czy istnieją jakieś opcje na odzyskanie numeru? Czy pozostaje już tylko zakup nowego?
Pozdrawiam
piszę w sprawie numeru, który był zakupiony w Mixplus przed 2010 rokiem. Z czasem umowa nie została przedłużona, a numer był używany do sierpnia 2015 roku. W 2017 w salonie Plusa poinformowano mnie, że numer nie wymaga rejestracji (jako dawny Mixplus), karta sim została wymieniona na nano sim. Jednak w czerwcu obecnego roku, po włożeniu karty do telefonu, nie jest odczytywana. Starałem się dodzwonić na infolinię, gdzie otrzymałem informację "Usługa nieaktywna". Następnie zapytałem o sytuację w salonie i stwierdzono, że "numer przepadł, nic się nie da zrobić". Pytanie brzmi: Skoro w 2017 wszystko było w porządku z numerem, dlaczego w połowie 2018 numer teoretycznie jest nieaktywny/ nie istnieje?
Czy istnieją jakieś opcje na odzyskanie numeru? Czy pozostaje już tylko zakup nowego?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 cze 2018, o 17:23 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Odzyskanie, reaktywacja numeru.
Witaj mupet11,
kiedy konto tego numeru było zasilane ostatni raz?
kiedy konto tego numeru było zasilane ostatni raz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ