Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Ipo,

spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację. Jeśli po tych czynnościach nic się nie zmieni, wówczas podeślij opis problemu na adres: wificalling.test@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asmon
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 16 kwie 2017, o 23:51

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: asmon »

Wstyd, testy które lata już trwają i końca nie widać.
AlfredoUssr
Szalony PlusManiak
Posty: 231
Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: AlfredoUssr »

Dostałem SMS z informacją o zakończeniu testów.
Co dalej?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

AlfredoUssr ,

sprawdzę i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: habish »

07.05.2018 startuje Wi-Fi Calling Test IX. Mozesz wziac udzial rozpoczynajac realizowanie polaczen przez posiadana aplikacje. Warunki udzialu w regulaminie na plus.pl
:roll: :roll: :roll:
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: cedero »

Coś się zmieniło w kwestii wsparcia dla systemu iOS?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

cedero,
cedero pisze:Coś się zmieniło w kwestii wsparcia dla systemu iOS?
Na tę chwilę nic się nie zmieniło w danej kwestii.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amws
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 cze 2018, o 23:11

Nie działające VoWiFi czyli WiFiCalling

Post autor: amws »

Witam.

Od jakiegoś czasu na moim telefonie nie działa usługa WiFi Calling czyli możliwość rozmowy poprzez wifi w miejscu gdzie nie ma zasiegu sieci komórkowej.

Do tej pory (przez rok) usługa działała bez problemu, czy ktoś może pomóc ?
Ostatnio zmieniony 4 cze 2018, o 21:13 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do właściwego wątku
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

Witaj amws,

czy karta SIM nie była wymieniana w ostatnim czasie? Z jakiego aparatu korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stawit1000
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 cze 2018, o 11:34

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: stawit1000 »

Witam I
Od ok. 1 miesiąca nie mogę korzystać z usługi wifi calling. Cały czas pojawia się napis "Usługa niedostępna. Brak autentykacji" Nie potrafię sobie z tym poradzić. Proszę o pomoc !
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

Witaj stawit1000,

czy w ostatnim czasie wymieniana była karta SIM? Model telefonu to ten podany w opisie profilu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stawit1000
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 cze 2018, o 11:34

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: stawit1000 »

Witam !
Karta SIM nie była wymieniana. Mam ją cały czas. Próbowałem ponownej instalacji aplikacji lecz bez efektu. Telefon jest cały czas ten sam Huawei p20 pro. Cały czas pojawia się ten san napis "Usługa niedostępna. Brak autentykacji" .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Basia_Plus »

stawit1000,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kamilf1987
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 28 mar 2017, o 07:45

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Kamilf1987 »

Witam, od zdaje się sierpnia biorę udział w testach usługi. Usługa działa, czy wiadomo, kiedy zakończą się testy i usługa zostanie normalnie uruchomiona dla wszystkich?
Pytanie drugie, czy pracujecie nad uruchomieniem usługi bez konieczności korzystania z aplikacji? Są na rynku dostępne telefony wspierające wificalling bez konieczności używania odrebnej aplikacji.
Pytam ponieważ aplikacja nie zachowuje rejestru połączeń, kilkukrotnie zdazylo się że ktoś do mnie dzwonił, w dość ważnej sprawie, po zakończeniu połączenia nie mogłem oddzwonić do tej osoby bo aplikacja nie zapisała jej numeru.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Kamilf1987,

niestety na chwilę obecną nie dysponujemy informacjami na temat zakończenia testów usługi. Cały czas pracujemy nad docelowym rozwiązaniem.
Kamilf1987 pisze:Pytanie drugie, czy pracujecie nad uruchomieniem usługi bez konieczności korzystania z aplikacji?
Wszystkie sugerowane przez naszych Klientów rozwiązania są analizowane. Twoje uwagi przekazałam dalej - dziękuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ