Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, sprawdzę jaki jest problem i wrócę z odpowiedzią
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dotarła wiadomośćMichał_Plus pisze:386dx, rozumiem. Czekam na informację.
Nr zagadnienia [#86046]
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
DziękujęMichał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 14:05
Re: Przedłużenie umowy
Czy numer 601102699 to numer od Państwa z DUK? Ktoś przed chwilą dzwonił fakt, telefon leżał obok mnie i dosłownie po jednym sygnale rozłączył się. Nie zdążyłem odebrać, mimo, że telefon miałem tuż przy ręku. Czy takie mają Państwo standardy, że tylko jeden sygnał i dzwoniący się rozłącza?
Re: Przedłużenie umowy
plusfon007,
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
- tak, to numer naszego DUK.
Z informacji, które posiadam wynika, że już udało się nawiązać połączenie i rozmawiałeś z konsultantką.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam czy już może coś wiadomo w Nr zagadnienia [#86046] ? Ile macie dni na rozpatrzenie ?Michał_Plus pisze:386dx, dziękuję. Zajmiemy się sprawą jak najszybciej.
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
386dx, jest w trakcie realizacji. Maksymalny czas na rozpatrzenie to 30 dni. jednak na pewno zostanie to wykonane szybciej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Co się dzieje umową po zakończeniu okresu oznaczonego?
Dzień dobry, czy można wiedzieć jaka jest odpowiedź na to pytanie?AngelDust pisze:Witam,
Niedługo kończy mi się umowa na czas oznaczony (18 miesięcy). Obecnie obowiązująca oferta to: Ja + Internet LTE 90GB w promocji o nazwie: Ja + Internet LTE - tylko SIM - 50% taniej dla stałych klientów (18m).
Rozumiem że po jej zakończeniu, umowa zmienia się w umowę na czas nieoznaczony. Ale co dzieje się z cennikiem? Przy poprzednim przedłużeniu otrzymałem tylko aneks do umowy, regulamin promocji i cennik promocyjny. Nie ma w żadnym z załączonych dokumentów wzmianki o tym co dzieje się po zakończeniu umowy, ani jakie ceny będą obowiązywać.
Na chwilę obecną złożyłem oświadczenie o rezygnacji, bojąc się wyższych cen po zakończeniu czasu oznaczonego umowy. Jednak byłbym skłonny je wycofać jeśli dostałbym potwierdzenie warunków umowy po zakończeniu czasu oznaczonego. Miła dziewczyna oferująca mi kontynuację współpracy kazała sprawdzić umowę. Jednak jak już wspomniałem w umowie nie ma żadnej wzmianki o tym. Gdzie szukać dokumentów? Kto może potwierdzić mi warunki umowy?
Jestem w podobnej sytuacji. W wakacje kończy mi się umowa Ja + Internet LTE 2.0 - 50 % taniej dla Stałych Klientów". Mam 110GB na 26 miesięcy. Dodatkowo miałem router za 3zł. Umowa zawarta 29-06-2016 r.
Z umowy jestem zadowolony, niestety nie wiem ile będzie trzeba płacić po końcu okresu.
W aneksie znalazłem tylko zdanie: "Po upływie czasu oznaczonego Umowy, Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony" i w regulaminie promocji: "Po zakończeniu czasu oznaczonego umowy polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych na zasadach określonych w cenniku".
Jesli cena sie nie zmienia to jestem gotowy pozostac z tą umową na dłużej, niestety gdyby miała cena wzrosnąc to muszę ją wypowiedzieć i poszukać czegoś z podobną ceną do tej jaką w tej chwili posiadam.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
bartoleq, cennik jest gwarantowany prze okres podstawowy umowy. Potem mogą nastąpić zmiany. Najszybciej odpowiedz, jakie będą ostateczne warunki, uzyskasz przesyłając przez ten formularz opis sytuacji wraz z danymi:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
- imię i nazwisko,
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- PESEL (NIP i nazwa firmy w przypadku, gdy numer zarejestrowany jest na firmę),
bądź
- numer telefonu lub konta klienta,
- aktywny Plus Kod 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
ok. poszło zapytanie poprzez formularz.
Mam nadzieje że odpowiedź będzie zgodna z moimi oczekiwaniami
Mam nadzieje że odpowiedź będzie zgodna z moimi oczekiwaniami
- bramowicz1
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 151
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
- Lokalizacja: Toruń, Lubicz
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Postanowiłem sprawdzić czy coś się zmieniło w ofertach Plusa dla stałych klientów z Abonamentem Internetowym.
Po weryfikacji numeru system pozwala mi już przedłużyć umowę.
Interesuje mnie abonament: 70 zł, pakiet danych 100 GB, plus Bonusowy pakiet internetowy 550 GB.
Po regulaminie wnioskuję, że jest to promocja dla stałych klientów i dostępna jest od 14.02.2018 r.
Regulamin z Wersja z dnia 25.05.2018 r. :
https://www.plus.pl/documents/16/ec3eb0 ... 3726c1356f
W abonamencie jest kilka usług, które można wyłączyć. Jest też usługa LTE bez końca dzięki, której po zużyciu pakietów nadal można korzystać z nielimitowanego Internetu LTE, oczywiście operator zastrzega sobie obniżenie prędkości po przekroczeniu pakietu danych, żeby nie było zbyt pięknie.
Nie mniej jednak jest to atrakcyjna oferta zważywszy na to, że pakiet łączny wynosiłby 650 GB. O ile dobrze rozumiem bo w jednym z punktów regulaminu napisano, że jest to pakiet jednorazowy.
Mój obecny pakiet to 90 GB + 200 GB transferu nocnego.
Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie?
Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?
Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?
Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.
Z przedłużeniem umowy chwilowo się wstrzymam. Z góry dzięki za odpowiedź.
Po weryfikacji numeru system pozwala mi już przedłużyć umowę.
Interesuje mnie abonament: 70 zł, pakiet danych 100 GB, plus Bonusowy pakiet internetowy 550 GB.
Po regulaminie wnioskuję, że jest to promocja dla stałych klientów i dostępna jest od 14.02.2018 r.
Regulamin z Wersja z dnia 25.05.2018 r. :
https://www.plus.pl/documents/16/ec3eb0 ... 3726c1356f
W abonamencie jest kilka usług, które można wyłączyć. Jest też usługa LTE bez końca dzięki, której po zużyciu pakietów nadal można korzystać z nielimitowanego Internetu LTE, oczywiście operator zastrzega sobie obniżenie prędkości po przekroczeniu pakietu danych, żeby nie było zbyt pięknie.
Nie mniej jednak jest to atrakcyjna oferta zważywszy na to, że pakiet łączny wynosiłby 650 GB. O ile dobrze rozumiem bo w jednym z punktów regulaminu napisano, że jest to pakiet jednorazowy.
Mój obecny pakiet to 90 GB + 200 GB transferu nocnego.
Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie?
Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?
Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?
Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.
Z przedłużeniem umowy chwilowo się wstrzymam. Z góry dzięki za odpowiedź.
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
bramowicz1
Dostępny jest Pakiet Nocny Bis: http://www.plus.pl/documents/16/1257339 ... ny_bis.pdfbramowicz1 pisze:Pytanie co w nowej ofercie stało się z transferem nocnym bo nie wspomniano o tym nigdzie w nowym regulaminie
Oferty różnią się w kanałach sprzedaży. Ofertę w punkcie możesz uzyskać bezpośrednio w salonie stacjonarnym.bramowicz1 pisze:Pytanie do pracowników Plusa czy umowę mogę przedłużyć również w stacjonarnym Plusa na tych samych warunkach?
Będziesz miał zniżkę 10 zł na drugą posiadaną usługę.bramowicz1 pisze:Dodatkowe pytanie to czy na nowych warunkach zachowam Smart Dom z drugim numerem na abonament telefoniczny?
Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, a w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.bramowicz1 pisze:Mogę ewentualnie wysłać swoje dane do ponownej weryfikacji przez pracownika Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 8 kwie 2018, o 14:32
Re: Przedłużenie umowy
Żartujesz sobie z użytkowników, na ten adres posłałem już kilka zapytań, nikt nie raczył odpowiedziec.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Przedłużenie umowy
dariuszmatysik, podaj proszę numer sprawy. Przekażę do zweryfikowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ