zawsze jest to 20 minut? W jaki sposób to weryfikujesz? Czy model aparatu to ten podany w opisie?Zuzia77 pisze:dochodzi dopiero po 20 minutach
Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Zuzia77,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Przecież to logiczne jak sprawdzam. Szczegóły wiadomości i jest czarno na białym napisane, o której została wysłana wiadomość a o której ja ją dostałam. Tak, to ten model. I nie, nie zawsze jest to 20 minut, czasami 30, a czasami 10
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Zuzia77,
podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika:
- numer swojego telefonu,
- przykładowe numery telefonów, od których wiadomości dotarły z opóźnieniem,
- przykłady tych zdarzeń (z datą i godziną).
podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika:
- numer swojego telefonu,
- przykładowe numery telefonów, od których wiadomości dotarły z opóźnieniem,
- przykłady tych zdarzeń (z datą i godziną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 maja 2018, o 11:59
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam,Ewa_Plus pisze:tomekw1965,
- jeśli wszystko przebiegnie z godnie z planem i pogoda nie popsuje szyków, to do końca miesiąca powinno wszystko wrócić do normy.
Koniec miesiąca minął, siatki ochronne i folia z nadajników na kominie usunięta a problemy są nadal. Kiedy wszystko wróci do normy? Lokalizacja firmy to Myszków, Słowackiego.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
tomekw1965, niestety, prace konfiguracyjne nie zostały jeszcze zakończone. Prosimy o cierpliwość. W lipcu zostanie tam również zainstalowane LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam!
Czy może już coś wiadomo, kiedy możemy liczyć na poprawę zasięgu? Jest coraz gorzej, to jakaś masakra. Jest lato więc prowadzę rozmowy na ławce przy ulicy albo w otwartym oknie (choć i tak rozłącza) a co będzie kiedy popsuje się pogoda? XXI wiek????????????????????????
Czy może już coś wiadomo, kiedy możemy liczyć na poprawę zasięgu? Jest coraz gorzej, to jakaś masakra. Jest lato więc prowadzę rozmowy na ławce przy ulicy albo w otwartym oknie (choć i tak rozłącza) a co będzie kiedy popsuje się pogoda? XXI wiek????????????????????????
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Stela, niestety termin wykonania prac, które aktualnie blokują przywrócenie pełnego zasięgu nie jest znany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Witam,
Czy ktoś z was ma problemy zasiegiem a przy tym z internetem w Katowicach i okolicy?
Przeniosłem się do Plusa w kwietniu i jestem załamany, zmiana operatora była właśnie tym pokierowana. Miałem w Plusie 2—3 lata temu telefon służbowy i nie było problemu.
Teraz jak widać jest.
Dziekuje za pomoc.
Czy ktoś z was ma problemy zasiegiem a przy tym z internetem w Katowicach i okolicy?
Przeniosłem się do Plusa w kwietniu i jestem załamany, zmiana operatora była właśnie tym pokierowana. Miałem w Plusie 2—3 lata temu telefon służbowy i nie było problemu.
Teraz jak widać jest.
Dziekuje za pomoc.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
panstefan5, opisz proszę dokładniej, na czym polega problem z zasięgiem oraz z internetem? Sprecyzuj proszę też lokalizację (ulica), w której występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Daniel_Plus Tak wygląda to na telefonie
Zasięg to max dwie kreski a co za tym idzie prędkość internetu.
Lokalizacja Katowice Korfantego.
Zasięg to max dwie kreski a co za tym idzie prędkość internetu.
Lokalizacja Katowice Korfantego.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.Daniel_Plus pisze:panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
I mam tak od samego początku trwania umowy.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Rozumiem że nie otrzymam pomocy czy wskazówek co trzeba było by zweryfikować/ sprawdzić może gdzieś jest problem?panstefan5 pisze:Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.Daniel_Plus pisze:panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
I mam tak od samego początku trwania umowy.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
panstefan5, czy masz może możliwość, aby przełożyć kartę SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zasięg
Witam.
Mieszkam w powiecie myślenickim od roku. Od około 2-3 miesięcy mam problem z zasięgiem telefonii komórkowej (wyświetla się brak sieci, połączenia alarmowe kto itd.) rzadko kiedy mam zasięg LTE. Wielokrotnie zgłaszałem sprawę na infolinii. Po którymś z kolei zgłoszeniu pani powiedziała mi, że "jest to gruba sprawa międzynarodowa, bo ktoś przejął kontrolę nad nadajnikiem i mają problem z namierzeniem urządzenia prawdopodobnie reportera". Też nie jestem jedyną osobą która zgłosiła już ten problem. Wiele znajomych też ma podobny problem. Po ostatnim zgłoszeniu pan konsultant kazał mi zgłosić sprawę do UOKiK i do UKE. Co robicie na tej sprawie?
Mieszkam w powiecie myślenickim od roku. Od około 2-3 miesięcy mam problem z zasięgiem telefonii komórkowej (wyświetla się brak sieci, połączenia alarmowe kto itd.) rzadko kiedy mam zasięg LTE. Wielokrotnie zgłaszałem sprawę na infolinii. Po którymś z kolei zgłoszeniu pani powiedziała mi, że "jest to gruba sprawa międzynarodowa, bo ktoś przejął kontrolę nad nadajnikiem i mają problem z namierzeniem urządzenia prawdopodobnie reportera". Też nie jestem jedyną osobą która zgłosiła już ten problem. Wiele znajomych też ma podobny problem. Po ostatnim zgłoszeniu pan konsultant kazał mi zgłosić sprawę do UOKiK i do UKE. Co robicie na tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 17 cze 2018, o 09:57 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do wątku w dziale oficjalnym.
Powód: Przeniesienie do wątku w dziale oficjalnym.