Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
1pietrek1, fakt, mała poprawka. "Network Cell Info".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
network cell info tez używam, ale tam nie mam możliwości zmiany częstotliwości.
Poniżej dane z dzisiaj, i to jest maks co mogę wyciągnąć w mojej lokalizacji... na innych częstotliwościach, jest tylko gorzej. PS. możecie mi powiedzieć, dlaczego nie mogę połączyć się z nadajnikiem 44880 do którego mam najbliżej? Udaje mi się tylko przez telefon, jak jestem już w jego okolicy, ale z domu nie ma szans.
Poniżej dane z dzisiaj, i to jest maks co mogę wyciągnąć w mojej lokalizacji... na innych częstotliwościach, jest tylko gorzej. PS. możecie mi powiedzieć, dlaczego nie mogę połączyć się z nadajnikiem 44880 do którego mam najbliżej? Udaje mi się tylko przez telefon, jak jestem już w jego okolicy, ale z domu nie ma szans.
Re: Problem z prędkością LTE
Oczywiście mógłbym wrzucać wykresy, skriny, statystyki itp które od 4-5 lat są bez zmian
http://www.speedtest.net/result/7349950941
http://www.speedtest.net/result/7349958327
http://www.speedtest.net/result/7349960369
http://www.speedtest.net/result/7349962553
http://www.speedtest.net/result/7349972160
Konkurencja
http://www.speedtest.net/result/7349976839
http://www.speedtest.net/result/7349978979
http://www.speedtest.net/result/7349987193
http://www.speedtest.net/result/7349950941
http://www.speedtest.net/result/7349958327
http://www.speedtest.net/result/7349960369
http://www.speedtest.net/result/7349962553
http://www.speedtest.net/result/7349972160
Konkurencja
http://www.speedtest.net/result/7349976839
http://www.speedtest.net/result/7349978979
http://www.speedtest.net/result/7349987193
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, czy kierujesz antenę bezpośrednio na tę stację? Jakie masz wyniki na telefonie w jej pobliżu? Nie ma żadnych, znaczących, przeszkód terenowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
pytasz o tą do której jestem podłączony, czy o tą o którą pytam, że nie mogę się do niej podpiąć?
Mam Huawei E5372, do nadajników mam tak blisko, iż uważam, że powinno się to odbywać bez zewnętrznych anten, więc żadnej nie mam.
Lokalizację nadajnikow znasz, mój adres to Toruń, ul. Sczanieckiego 10.
Mam Huawei E5372, do nadajników mam tak blisko, iż uważam, że powinno się to odbywać bez zewnętrznych anten, więc żadnej nie mam.
Lokalizację nadajnikow znasz, mój adres to Toruń, ul. Sczanieckiego 10.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
matthies, o tą z którą nie możesz się połączyć. Jeśli tak jak piszesz
to zapewne powodem są warunki zewnętrzne i przeszkody na drodze sygnału.matthies pisze:dlaczego nie mogę połączyć się z nadajnikiem 44880 do którego mam najbliżej? Udaje mi się tylko przez telefon, jak jestem już w jego okolicy, ale z domu nie ma szans.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Mam taki o to problem . Posiadam modem HUAWEJ E398 LTE i od soboty (tak od 16/17) zaczal sie automatycznie wylaczac i po kilku sekundach sie pojawial jako urzadzenie podlaczone do komputera .
Miejscowosc to Błaszki
Miejscowosc to Błaszki
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, zrestartuj urządzenie odłączając na 30 sekund.
Czy podczas restartu gaśnie dioda i urządzenie traci napięcie? Sprawdź inny port USB. Sprawdź ustawienia utrzymania zasilania portów USB w Windows i biosie płyty.misiek6104 pisze:zaczal sie automatycznie wylaczac i po kilku sekundach sie pojawial jako urzadzenie podlaczone do komputera .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Sprawdzałem inny port to samo . Zasilanie w m.urzadzen odznaczylem zeby komputer sam nie wylaczal . W biosie si ecykam bo jeszcze cos przestawie i bedzie problem ;p .
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, sprawdź go na innym komputerze. Jeśli problem nadal będzie występował to proponowałbym przywrócenie ustawiań fabrycznych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. 4 kreski zasięgu LTE , prędkość max 2 Mb/s , w czym może być problem ? Dodam, że wcześniej przy 1-2 kreskach było ok 20-30Mb/s. Pozdrawiam.
Re: Huawei B525 LTE Problem
Post 5 cze 2018, o 15:05
Witam
Dziś zaczęły sie dziać dziwne spraw nie narzekam na internet z plusa ale wydaje mi sie ze cos działa nie tak mam 3/4/5 kresek czasami zasięgu LTE + na ruterze świeci się na niebiesko zielony a mój internet ma max prędkość 5mb max restartowałem nic to nie daje a kilka godzin wcześniej wszystko śmigało testy około 50 do 100 mb a teraz tak zwolnił nie wyczerpał mi sie transfer a nie chce być oszukiwany bo płace troszkę za ten internet pomoyc :C
Post 5 cze 2018, o 23:10
internet totalna porażka właśnie czekałem do godziny 12 w nocy by zrobić testy bo może to wina przeciążonego serwera ale nie .. pakiet nadal mam kilka dni temu wszedł nowy okres rozliczeniowy wszystko opłacone 4 kreski zasięgu godzina 12 w nocy a ja mam takie rezultaty :)
a tu kilka godzin wcześniej :)
http://www.speedtest.net/result/7368696183.png
i powiedzcie za co ja płacę wam 100 zł prawie :)?!
Proszę tutaj daje wyniki z przed kilku minut i kilku godziń wcześniej dołączę również statystyki żeby ktoś nie powiedział że nie mam zasięgu : ) Wszystko w najlepszej jakości LTE PLUS za 100 zł :) miesięcznie
Nazwa urządzenia: B525s-23a
IMEI: 861920034959368
IMSI: 260011501836455
Wersja sprzętu modemu: WL1B520FM
Oprogramowanie modemu: 11.236.01.02.69
Interfejs www: 21.100.31.00.03
Adres MAC LAN: 78:62:56:97:92:C2
Adres IP WAN: 37.249.101.59
CELL_ID: 11105540
RSRQ: -8dB
RSRP: -91dBm
RSSI: -69dBm
SINR: 4dB
PLMN: 26001
https://zapodaj.net/5b333d1c5cb08.png.html
TOTALNIE NIE POLECAM
Witam
Dziś zaczęły sie dziać dziwne spraw nie narzekam na internet z plusa ale wydaje mi sie ze cos działa nie tak mam 3/4/5 kresek czasami zasięgu LTE + na ruterze świeci się na niebiesko zielony a mój internet ma max prędkość 5mb max restartowałem nic to nie daje a kilka godzin wcześniej wszystko śmigało testy około 50 do 100 mb a teraz tak zwolnił nie wyczerpał mi sie transfer a nie chce być oszukiwany bo płace troszkę za ten internet pomoyc :C
Post 5 cze 2018, o 23:10
internet totalna porażka właśnie czekałem do godziny 12 w nocy by zrobić testy bo może to wina przeciążonego serwera ale nie .. pakiet nadal mam kilka dni temu wszedł nowy okres rozliczeniowy wszystko opłacone 4 kreski zasięgu godzina 12 w nocy a ja mam takie rezultaty :)
a tu kilka godzin wcześniej :)
http://www.speedtest.net/result/7368696183.png
i powiedzcie za co ja płacę wam 100 zł prawie :)?!
Proszę tutaj daje wyniki z przed kilku minut i kilku godziń wcześniej dołączę również statystyki żeby ktoś nie powiedział że nie mam zasięgu : ) Wszystko w najlepszej jakości LTE PLUS za 100 zł :) miesięcznie
Nazwa urządzenia: B525s-23a
IMEI: 861920034959368
IMSI: 260011501836455
Wersja sprzętu modemu: WL1B520FM
Oprogramowanie modemu: 11.236.01.02.69
Interfejs www: 21.100.31.00.03
Adres MAC LAN: 78:62:56:97:92:C2
Adres IP WAN: 37.249.101.59
CELL_ID: 11105540
RSRQ: -8dB
RSRP: -91dBm
RSSI: -69dBm
SINR: 4dB
PLMN: 26001
https://zapodaj.net/5b333d1c5cb08.png.html
TOTALNIE NIE POLECAM
Ostatnio zmieniony 6 cze 2018, o 08:15 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji. Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji. Prosimy nie dublować postów w różnych wątkach.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
~Patryk, na jaki sprzęcie? Jakie są wartości UL? Podaj dokładną lokalizację.
czapa2k15, podaj dokładną lokalizację.
czapa2k15, podaj dokładną lokalizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Huawei B525 Koszalin ul Śniadeckich 9 dziś na noc wszystko wyłączyłem ale jest to samo będę dziś dzwonił bo to tak być nie może
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
czapa2k15, parametry sygnału, jakie podałeś, wskazują na przeciążenie stacji. Z jakiego pasma korzystasz? Czy próbowałeś wymuszać i testować prędkości na innych? Posiadasz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ