Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 231
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 paź 2015, o 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Czytam forum od czasu do czasu i jestem coraz mocniej zażenowany tym co się dzieje z obsługą klienta...
Osoba za to odpowiedzialna w Grupie CP to chyba jakiś znajomek prezesa który tylko za znajomość dostał stanowisko.
W ofertach na kartę przy przeniesieniu numeru na dzień dobry salon próbuje nas oszukać na darmowej karcie SIM, gdy już się uda przenieść numer to czasem komuś się zapomina go aktywować i się bujamy bez telefonu nawet kilkanaście dni.
Kurier KEX, jak mu się będzie chciało to przyjedzie, częściej mu się nie chce...
Podobnie to wygląda w abonamencie. Brak naliczania rabatów w duet itp...
Od dłuższego czasu nie działa mapa zasięgu, ile można to naprawiać?
Kontakt z bok@plus.pl to śmiech, nie dość że wypisują głupoty to jeszcze na to samo pytanie każdy konsultant udziela innej odpowiedzi!
I na koniec flagowe w Plusie reklamacje, bez tego ani rusz, nic nie działa poprawnie, non stop trzeba reklamować, a cwaniaczek u którego składam reklamację z uśmieszkiem odpowiada że mają na jej załatwienie 30dni...
Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.
Mam nadzieję że ktoś wyżej to przeczyta i zapanuje nad tym co w Plusie się wyrabia.
Proces przejścia do Plusa to w tej chwili przeprawa przez pole minowe.
Na Polsatach reklamy Plusa w każdym bloku reklamowym, oferta też jest bardzo dobra - oferta na kartę Plusha to według mnie nr 1, podobnie Abo, SmartDom robi robotę.
Nikogo więc nie dziwi dlaczego wciąż tak mało ludzi przenosi tu numer?
Osoba za to odpowiedzialna w Grupie CP to chyba jakiś znajomek prezesa który tylko za znajomość dostał stanowisko.
W ofertach na kartę przy przeniesieniu numeru na dzień dobry salon próbuje nas oszukać na darmowej karcie SIM, gdy już się uda przenieść numer to czasem komuś się zapomina go aktywować i się bujamy bez telefonu nawet kilkanaście dni.
Kurier KEX, jak mu się będzie chciało to przyjedzie, częściej mu się nie chce...
Podobnie to wygląda w abonamencie. Brak naliczania rabatów w duet itp...
Od dłuższego czasu nie działa mapa zasięgu, ile można to naprawiać?
Kontakt z bok@plus.pl to śmiech, nie dość że wypisują głupoty to jeszcze na to samo pytanie każdy konsultant udziela innej odpowiedzi!
I na koniec flagowe w Plusie reklamacje, bez tego ani rusz, nic nie działa poprawnie, non stop trzeba reklamować, a cwaniaczek u którego składam reklamację z uśmieszkiem odpowiada że mają na jej załatwienie 30dni...
Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.
Mam nadzieję że ktoś wyżej to przeczyta i zapanuje nad tym co w Plusie się wyrabia.
Proces przejścia do Plusa to w tej chwili przeprawa przez pole minowe.
Na Polsatach reklamy Plusa w każdym bloku reklamowym, oferta też jest bardzo dobra - oferta na kartę Plusha to według mnie nr 1, podobnie Abo, SmartDom robi robotę.
Nikogo więc nie dziwi dlaczego wciąż tak mało ludzi przenosi tu numer?
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Witaj AlfredoUssr,
Opisane przez Ciebie sytuacje faktycznie miały miejsce w ostatnim czasie. Niektóre z nich okazały się bardziej skomplikowane, niż mogłoby się to z pozoru wydawać. My ze swojej strony staramy się, aby wszystkie nieprawidłowości zostały jak najszybciej wyeliminowane i aby w przyszłości zdarzały się jak najrzadziej. W związku z tym wszelkie opinie przekazujemy do odpowiednich osób w naszej firmie.
Mamy też nadzieję, że Plus jeszcze miło Cię zaskoczy
- w imieniu swoim oraz koleżanek i kolegów z Plus Forum dziękuję za docenienie naszej pracy.Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.
Opisane przez Ciebie sytuacje faktycznie miały miejsce w ostatnim czasie. Niektóre z nich okazały się bardziej skomplikowane, niż mogłoby się to z pozoru wydawać. My ze swojej strony staramy się, aby wszystkie nieprawidłowości zostały jak najszybciej wyeliminowane i aby w przyszłości zdarzały się jak najrzadziej. W związku z tym wszelkie opinie przekazujemy do odpowiednich osób w naszej firmie.
Mamy też nadzieję, że Plus jeszcze miło Cię zaskoczy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Nie ma już z Wami kontaktu w prywatnych wiadomościach ??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3130
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Ron,
obecna forma kontaktu z Nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick.
obecna forma kontaktu z Nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 gru 2018, o 00:12
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Witam, czy ktoś może wyjaśnić takie zachowanie telemarketera sieci Plus ?
Wygląda to na złośliwe nękanie albo wyłudzanie pieniędzy przez fałszowanie swojej aktywności w kontaktach z klientami.
https://www.nieznanynumer.pl/numer/607729809
I to nie jest tak, że wygrzebałem w sieci i wkleiłem jakieś anonimowe komentarze, jako klient Plusa doświadczyłem takiego zachowania wielokrotnie, kontaktowałem się w tej sprawie na infolinii - polecono mi zablokować telemarketera płatnym SMS-em 8039. TO JEST SKANDAL , żebym ja po kilkunastu latach płacenia abonamentu w Plusie musiał się uciekać do takich metod. Ta sprawa powinna być zbadana i ktoś powinien pożegnać się z robotą.
Wygląda to na złośliwe nękanie albo wyłudzanie pieniędzy przez fałszowanie swojej aktywności w kontaktach z klientami.
https://www.nieznanynumer.pl/numer/607729809
I to nie jest tak, że wygrzebałem w sieci i wkleiłem jakieś anonimowe komentarze, jako klient Plusa doświadczyłem takiego zachowania wielokrotnie, kontaktowałem się w tej sprawie na infolinii - polecono mi zablokować telemarketera płatnym SMS-em 8039. TO JEST SKANDAL , żebym ja po kilkunastu latach płacenia abonamentu w Plusie musiał się uciekać do takich metod. Ta sprawa powinna być zbadana i ktoś powinien pożegnać się z robotą.
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Witaj dociekliwy,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam już informację do osób odpowiedzialnych za współpracę z firmami telemarketingowymi. Ich pracownicy zostali pouczeni, więc mam nadzieję, że w przyszłości podobne sytuacje nie będą miały miejsca.
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam już informację do osób odpowiedzialnych za współpracę z firmami telemarketingowymi. Ich pracownicy zostali pouczeni, więc mam nadzieję, że w przyszłości podobne sytuacje nie będą miały miejsca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 gru 2018, o 00:12
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Dziękuję za szybką i skuteczną reakcję.
Doprecyzuję jeszcze przyczynę oburzenia swojego i innych, bo wiele wpisów z zacytowanej witryny nieznanynumer.pl brzmi śmiesznie i świadczy o niedojrzałości emocjonalnej autora -Dzwonią co jakiś czas, jak sobie przypomną. Na szczęście nigdy nawet nie odebrałam :)
To że telemarketer dzwoni, bombarduje mnie telefonami do skutku (aż odbiorę) jest jak najbardziej zrozumiałe i rozsądnie myślącego nie dziwi i nie złości.
Do szewskiej pasji doprowadzają natomiast wielokrotne głuche telefony serwowane z tego samego numeru godzinę dwie, trzy po przeprowadzonej rozmowie
Prawdziwej przyczyny takiego zachowania na pewno oficjalnie się nie dowiemy - ważne, że ktoś jednak zareagował i próbuje to zmienić. Na marginesie dodam, że podobne zachowanie telemarketera miało miejsce w kontaktach z moim bankiem i na szczęście to też już historia.
Doprecyzuję jeszcze przyczynę oburzenia swojego i innych, bo wiele wpisów z zacytowanej witryny nieznanynumer.pl brzmi śmiesznie i świadczy o niedojrzałości emocjonalnej autora -Dzwonią co jakiś czas, jak sobie przypomną. Na szczęście nigdy nawet nie odebrałam :)
To że telemarketer dzwoni, bombarduje mnie telefonami do skutku (aż odbiorę) jest jak najbardziej zrozumiałe i rozsądnie myślącego nie dziwi i nie złości.
Do szewskiej pasji doprowadzają natomiast wielokrotne głuche telefony serwowane z tego samego numeru godzinę dwie, trzy po przeprowadzonej rozmowie
Prawdziwej przyczyny takiego zachowania na pewno oficjalnie się nie dowiemy - ważne, że ktoś jednak zareagował i próbuje to zmienić. Na marginesie dodam, że podobne zachowanie telemarketera miało miejsce w kontaktach z moim bankiem i na szczęście to też już historia.
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Dlaczego ten numer tak wydzwania? Dzisiaj dzwonił już 2 razy za pierwszym razem cisza za drugim razem odgłos jakby ktoś rzucił słuchawką dosłownie, i rozłączył sie po kilku sekundach. Jak jeszcze raz będzie dzwonił to na policje zgłosze za nękanie. Kto to widział, żeby robić głuche telefony marnować ludziom czas i denerwować.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
danek98,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę dalej.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Nie mam u was żadnych usług a telefony się zdarzają. Tak - głuche. Np. dziś tj. 02.01.2019r.
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
snap171,
- czy również z tego numeru, o którym pisał dociekliwy?
Zawsze możesz zgłosić takie sytuacje przez ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/wycofanie-zgody
- czy również z tego numeru, o którym pisał dociekliwy?
Zawsze możesz zgłosić takie sytuacje przez ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/wycofanie-zgody
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 gru 2018, o 00:12
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Gdy telefon dzwoni, to niestety trzeba odebrać, raz, drugi, może trzeci. Dopiero za którymś razem bezskutecznej próby rozmowy z intruzem :) można sobie pozwolić na żale w sieci i zgłaszanie do właściciela :)
Jeśli chodzi o ten konkretny numer
607 729 809
Zgłaszałem i jak widać zainteresowanie tym numerem nie słabnie. Marketing nie działa jak powinien skoro tyle osób wpisuje w Google ten numer. Z tego numeru dla Plusa prowadzi marketing :
Marek Kasprzyński
Dyrektor ds. Telefonii Komórkowej
MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.
ul. Opolska 22, 40-084 Katowice
Panie dyrektorze, trzeba coś zrobić z tymi głuchymi telefonami... nie wiem, nie cisnąć tak wydajności, zainwestować w sprzęt... oprogramowanie.
https://www.nieznanynumer.pl/numer/607729809
Jeśli chodzi o ten konkretny numer
607 729 809
Zgłaszałem i jak widać zainteresowanie tym numerem nie słabnie. Marketing nie działa jak powinien skoro tyle osób wpisuje w Google ten numer. Z tego numeru dla Plusa prowadzi marketing :
Marek Kasprzyński
Dyrektor ds. Telefonii Komórkowej
MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.
ul. Opolska 22, 40-084 Katowice
Panie dyrektorze, trzeba coś zrobić z tymi głuchymi telefonami... nie wiem, nie cisnąć tak wydajności, zainwestować w sprzęt... oprogramowanie.
https://www.nieznanynumer.pl/numer/607729809
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Może zadzwoń do niego i mu powiedz, bo tutaj to on pewnie nie zagląda ;)
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
dociekliwy,
- z tego numeru korzystają wszyscy Partnerzy Telemarketingu Zewnętrznego, zatem abyśmy mogli zweryfikować, który to z nich konkretnie, to zgodnie z sugestią Basi_Plus
- z tego numeru korzystają wszyscy Partnerzy Telemarketingu Zewnętrznego, zatem abyśmy mogli zweryfikować, który to z nich konkretnie, to zgodnie z sugestią Basi_Plus
Ewentualnie możesz cofnąć zgodę na kontakty telefoniczne przez ten formularz.Basia_Plus pisze: Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 gru 2018, o 00:12
Re: Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
Zgody już cofnąłem i mam spokój z Plusem. Ciekawi mnie natomiast dlaczego jest coraz więcej tych głuchych telefonów... wygląda mi to na jakiś nowy pomysł zwiększenia wydajności telemarketerów. To automat wybiera kilka numerów na raz i przydziela wolnym telemarketerom ? Jak to jest ? Jestem od kilkunastu lat klientem Plusa i wiele razy dzwoniono do mnie z propozycją nowej umowy, ale głuche telefony zaczęły się dopiero kilka miesięcy temu.
Na tej przywołanej przeze mnie stronie dla numeru 607 729 809 wpisy zaczynają się w lipcu 2016r.
Czy przyczyna tych głuchych telefonów to tajemnica służbowa ?
Proszę chociaż w kilku słowach wyjaśnić przyczynę głuchych telefonów
Na tej przywołanej przeze mnie stronie dla numeru 607 729 809 wpisy zaczynają się w lipcu 2016r.
Czy przyczyna tych głuchych telefonów to tajemnica służbowa ?
Proszę chociaż w kilku słowach wyjaśnić przyczynę głuchych telefonów
Ostatnio zmieniony 8 sty 2019, o 23:13 przez dociekliwy, łącznie zmieniany 1 raz.