Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mikolaj78,
- podeślij mi proszę swój nr telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Zlecę wówczas kontakt naszego konsultanta. Możliwe, że uda się dopasować ofertę.
- podeślij mi proszę swój nr telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Zlecę wówczas kontakt naszego konsultanta. Możliwe, że uda się dopasować ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 cze 2018, o 23:04
Re: Przedłużenie umowy
Marto, proszę o skierowanie prośby do konsultanta DUK. Numer zagadnienia [#105808]. Z góry dziękuję.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
arturos.ad,
Dziękuję za numer. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.arturos.ad pisze:Numer zagadnienia [#105808]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja jestem trochę zażenowany obsługą infolinii ale po kolei... Byłem wypowiedzieć umowę w salonie plusa na CP (mam smartdom a telewizja jest moją 1 umową), wszystko odbyło się bez problemu. Drugą umowę którą wypowiedziałem jest umowa na internet (trzecia umowa w smartdom), po dwóch dniach zalogowałem się na swój router i przyszła wiadomość, że plus ma dla mnie lepszą ofertę na internet i prosi o podanie nr kontaktowego i ma się ze mną ktoś skontaktować z działu utrzymania klienta... Minął tydzień czasu a jak telefonu nie było tak nie ma do dnia dzisiejszego. Abonament na telefon kończy mi się we wrześniu , żadnej atrakcyjnej oferty nie dostałem z infolinii tylko przypadkowo chciałem zobaczyć na stronie co mi może plus zaproponować, niestety słabe warunki ale na drugi dzień zadzwonił do mnie Pan dopytując się dlaczego nie dokończyłem przedłużenia umowy etc. Poprosiłem aby zadzwonił po godzinie 16, i 2 dni cisza... Takie właśnie podejście do klienta, który miesięcznie płaci łącznie za wszystkie usługi w Plusie i CP 300 zł... Czas chyba przenieść swój numer do konkurencji. Szkoda.
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Kończy mi się niedługo umowa (1 miesiąc)czy jest szansa uzyskać jakieś dobre korzyści z przedłużenia umowy. Mam obecnie 14 gb internetu za 89 pln a teraz proponują mi 12 gb gdzie w innych sieciach są lepsze oferty internetu i lepsze oferty na telefon.
Kończy mi się niedługo umowa (1 miesiąc)czy jest szansa uzyskać jakieś dobre korzyści z przedłużenia umowy. Mam obecnie 14 gb internetu za 89 pln a teraz proponują mi 12 gb gdzie w innych sieciach są lepsze oferty internetu i lepsze oferty na telefon.
Re: Przedłużenie umowy
Szanowni Państwo,
jestem klientem Plusa od wielu lat, a moje umowa na czas określony zmieniła się w umowę na czas nieokreślony już dobre pół roku temu. Dzwoniący od czasu do czasu przedstawiciele handlowi Plusa nie są w stanie zaoferować mi korzystniejszej oferty niż ta, którą mam obecnie. Rozważam przeniesienie numeru do innej sieci, ale dziś przy okazji szukania informacji trafiłem na niniejsze forum. Jeśli jest jeszcze możliwość otrzymania od Plusa, mimo wszystko, korzystniejszej oferty, to chętnie ją poznam. Proszę o informację z kim się kontaktować (DUK?) lub w jaki sposób spowodować kontakt konsultanta ze mną.
Pozdrawiam
Mateusz
jestem klientem Plusa od wielu lat, a moje umowa na czas określony zmieniła się w umowę na czas nieokreślony już dobre pół roku temu. Dzwoniący od czasu do czasu przedstawiciele handlowi Plusa nie są w stanie zaoferować mi korzystniejszej oferty niż ta, którą mam obecnie. Rozważam przeniesienie numeru do innej sieci, ale dziś przy okazji szukania informacji trafiłem na niniejsze forum. Jeśli jest jeszcze możliwość otrzymania od Plusa, mimo wszystko, korzystniejszej oferty, to chętnie ją poznam. Proszę o informację z kim się kontaktować (DUK?) lub w jaki sposób spowodować kontakt konsultanta ze mną.
Pozdrawiam
Mateusz
Re: Przedłużenie umowy
@matmol, w poniższym przykładowym wpisie, masz instrukcje co zrobić:
edit.
Co do ewentualnych ofert, nie wypowiadam się (emot wystarczy)
Poproś tą drogą o kontakt z DUK.Ewa_Plus pisze:Witaj(xxx),
- podeślij mi proszę swój nr telefonu na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek FORUM i swój nick.
Zlecę wówczas kontakt naszego konsultanta. Możliwe, że uda się dopasować ofertę.
edit.
Co do ewentualnych ofert, nie wypowiadam się (emot wystarczy)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj tomek1255, makowka,
jeśli chcecie, aby konsultant DUK skontaktował się z Wami w sprawie przedstawienia oferty, podeślijcie proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jeśli chcecie, aby konsultant DUK skontaktował się z Wami w sprawie przedstawienia oferty, podeślijcie proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Basia_Plus pisze:Witaj tomek1255, makowka,
jeśli chcecie, aby konsultant DUK skontaktował się z Wami w sprawie przedstawienia oferty, podeślijcie proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy oraz numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Dziękuje za pomoc, dostałem atrakcyjną ofertę :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255,
super - życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług.
super - życzymy przyjemnego korzystania z naszych usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
matmol,
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.[/quote]
Dziękuję bardzo, przesłałem e-mail.
Pozdrawiam
matmol
zgodnie z tym, co zaproponował Andrzej62 podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.[/quote]
Dziękuję bardzo, przesłałem e-mail.
Pozdrawiam
matmol
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
matmol,
dziękuje za przesłaną wiadomość. Przekazałam już do konsultanta DUK prośbę o kontakt.matmol pisze:Dziękuję bardzo, przesłałem e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja chyba trochę zapeszyłem, miałem dzisiaj zaraz po godzinie 9 dostać telefon w celu finalizacji umowy i nadal cisza.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255,
poprosiłam już konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
poprosiłam już konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
dziekuje, czekam.Basia_Plus pisze:tomek1255,
poprosiłam już konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.