Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Basia_Plus »

Zuzia77,
Zuzia77 pisze:dochodzi dopiero po 20 minutach
zawsze jest to 20 minut? W jaki sposób to weryfikujesz? Czy model aparatu to ten podany w opisie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zuzia77
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 31 maja 2018, o 18:45

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Zuzia77 »

Przecież to logiczne jak sprawdzam. Szczegóły wiadomości i jest czarno na białym napisane, o której została wysłana wiadomość a o której ja ją dostałam. Tak, to ten model. I nie, nie zawsze jest to 20 minut, czasami 30, a czasami 10
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Basia_Plus »

Zuzia77,

podeślij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika:

- numer swojego telefonu,
- przykładowe numery telefonów, od których wiadomości dotarły z opóźnieniem,
- przykłady tych zdarzeń (z datą i godziną).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomekw1965
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 maja 2018, o 11:59

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: tomekw1965 »

Ewa_Plus pisze:tomekw1965,
- jeśli wszystko przebiegnie z godnie z planem i pogoda nie popsuje szyków, to do końca miesiąca powinno wszystko wrócić do normy.
Witam,
Koniec miesiąca minął, siatki ochronne i folia z nadajników na kominie usunięta a problemy są nadal. Kiedy wszystko wróci do normy? Lokalizacja firmy to Myszków, Słowackiego.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Michał_Plus »

tomekw1965, niestety, prace konfiguracyjne nie zostały jeszcze zakończone. Prosimy o cierpliwość. W lipcu zostanie tam również zainstalowane LTE900.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stela
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2018, o 09:28

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Stela »

Witam!
Czy może już coś wiadomo, kiedy możemy liczyć na poprawę zasięgu? Jest coraz gorzej, to jakaś masakra. Jest lato więc prowadzę rozmowy na ławce przy ulicy albo w otwartym oknie (choć i tak rozłącza) a co będzie kiedy popsuje się pogoda? XXI wiek????????????????????????
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Daniel_Plus »

Stela, niestety termin wykonania prac, które aktualnie blokują przywrócenie pełnego zasięgu nie jest znany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panstefan5
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: panstefan5 »

Witam,

Czy ktoś z was ma problemy zasiegiem a przy tym z internetem w Katowicach i okolicy?

Przeniosłem się do Plusa w kwietniu i jestem załamany, zmiana operatora była właśnie tym pokierowana. Miałem w Plusie 2—3 lata temu telefon służbowy i nie było problemu.

Teraz jak widać jest.

Dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Daniel_Plus »

panstefan5, opisz proszę dokładniej, na czym polega problem z zasięgiem oraz z internetem? Sprecyzuj proszę też lokalizację (ulica), w której występuje problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panstefan5
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: panstefan5 »

Daniel_Plus Tak wygląda to na telefonie
Obrazek

Zasięg to max dwie kreski a co za tym idzie prędkość internetu.

Lokalizacja Katowice Korfantego.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Daniel_Plus »

panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panstefan5
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: panstefan5 »

Daniel_Plus pisze:panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.

I mam tak od samego początku trwania umowy.
panstefan5
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 13 cze 2018, o 11:16

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: panstefan5 »

panstefan5 pisze:
Daniel_Plus pisze:panstefan5, lokalizacja, którą podałeś jest w zasięgu co najmniej 3 stacji z LTE800 i LTE1800. Zasięg sieci komórkowej jest podatny na różne czynniki, więc nawet w jednej lokalizacji może się zmieniać wielokrotnie w ciągu dnia. W okolicy, którą wskazałeś ani w żadnej innej w mieście Katowice, nie ma aktualnie awarii bądź problemów z siecią.
Generalnie przez cały dzień jest tak. Z kilkoma przerwami i informacja o braku sieci.

I mam tak od samego początku trwania umowy.
Rozumiem że nie otrzymam pomocy czy wskazówek co trzeba było by zweryfikować/ sprawdzić może gdzieś jest problem?
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post autor: Daniel_Plus »

panstefan5, czy masz może możliwość, aby przełożyć kartę SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr1991
Prawie PlusManiak
Posty: 40
Rejestracja: 28 sty 2016, o 15:08
Lokalizacja: Wadowice

Zasięg

Post autor: Piotr1991 »

Witam.
Mieszkam w powiecie myślenickim od roku. Od około 2-3 miesięcy mam problem z zasięgiem telefonii komórkowej (wyświetla się brak sieci, połączenia alarmowe kto itd.) rzadko kiedy mam zasięg LTE. Wielokrotnie zgłaszałem sprawę na infolinii. Po którymś z kolei zgłoszeniu pani powiedziała mi, że "jest to gruba sprawa międzynarodowa, bo ktoś przejął kontrolę nad nadajnikiem i mają problem z namierzeniem urządzenia prawdopodobnie reportera". Też nie jestem jedyną osobą która zgłosiła już ten problem. Wiele znajomych też ma podobny problem. Po ostatnim zgłoszeniu pan konsultant kazał mi zgłosić sprawę do UOKiK i do UKE. Co robicie na tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 17 cze 2018, o 09:57 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do wątku w dziale oficjalnym.
ODPOWIEDZ